Nordealla maksuliikennehäiriö?
Ei ole tullut rahat tilille, jotka on siirretty 5pv sitten. Mahtaako tulla lapsilisät huomenna?? Hope so!!!!!
Kommentit (6)
Nordealla on viime aikoina ollut usein vaikeuksia saada muista pankeista tulevia maksuja omien asiakkaidensa tileille, niin tänäänkin (20.12.).
Tosi mukavaa kun mulle piti tänään tulla rahaa..
Aamulla tarkistin eikä ollutkaan.
Oli tarkoitus ostaa vielä viimeinen lahja ja käydä myös ruokakaupassa.. Empäs sitten käykkään..
Miehellekkin piti tulla palkka tänään, mutta sekin soitti aamulla että voinko viedä sille töihin rahaa kun auto pitäisi tankata.
Vein sitten viimeiset rahani hänelle..
Toivottavasti tulee ennen joulua.
Meille on tulossa vieraita syömään ja osa ruoista vielä puuttuu..
On meillä molemmilla luottokortit mutta ei haluttaisi niitä käyttää..
Tosi mukavaa kun mulle piti tänään tulla rahaa..
Aamulla tarkistin eikä ollutkaan.
Oli tarkoitus ostaa vielä viimeinen lahja ja käydä myös ruokakaupassa.. Empäs sitten käykkään..
Miehellekkin piti tulla palkka tänään, mutta sekin soitti aamulla että voinko viedä sille töihin rahaa kun auto pitäisi tankata.
Vein sitten viimeiset rahani hänelle..Toivottavasti tulee ennen joulua.
Meille on tulossa vieraita syömään ja osa ruoista vielä puuttuu..On meillä molemmilla luottokortit mutta ei haluttaisi niitä käyttää..
Jos sinulla on luottokortti, miksi ihmeessä et käyttäisi sitä tässä tapauksessa? Voithan maksaa luotolle kertyneen summan vaikka samantien pois kun saat rahaa. Itse ainakin maksan sen aina pois heti, enkä odottele mitään laskuja.
Mutta älä nyt jätä jouluruokia ostamatta ihan omaa tyhmyyttäsi.
Olisi ihan eri asia, jos sinulla ei edes olisi luottokorttia..
jos rahat tulisi huomenna.
Jos ei tule niin eihän silloin ole muuta vaihtoehtoa kun käyttää luottokorttia.
Se on ollut minulla jo muutaman vuoden, mutta en ole koskaan tarvinnut.
on tullut ihan normaalisti tilisiirrot.