No läskit, onko juhlaa kun saa vetää
Kommentit (8)
Aion vetää konvehteja, After Eightejä, vihreitä kuulia, joulutorttuja, pipareita, glögiä, kaikkea herkkua menee ilman rajoituksia juhlapyhinä.
olen aina jouluna miehellekin sanonut että muulloin saa huomautella mun syömisistä, mutta jouluna vois antaa mulle joulusyömisrauhan!
vihdoin uskallan taas syödä. Tosin kilot tippuu vauhdilla, vaikka syö lähes kaksinkertaisesti kuten ennen. Nyt lähtenyt jo 16kg. Kiitos tyroksiinin.
Mutta tätä tuskin tarkoitit. Halusit vaan nälväistä ylipainoisia, koska kiusaaminenhan on luontaista niille, joilla itsellään on paha olo, eivätkä osaa löytää siihen apua.
Toivon sinulle mitä parhainta joulua, ja toivon että saat apua.
Syö sinäkin edes suklaata. Kuulostat niin katkeralta että seksiäkään sulle tuskin tippuu.
kun ei voi syödä kun kurkkua ja jääpaloja vesilasillisen kera kun muuten lihoo mahottomaksi barbapapaksi:D Ap sinulle hyvä neuvo.
Ala liikkumaan niin sinäkin voit olla laiha ja syödä herkkujakin ilman mitään lihomista. Sitten ei ehkä ole tarvetta "purkautua " kateellisena täällä palstalla. Hyvää joulua kuitenkin sinne!
enkä ole ylipainoinen,mutta olen kyllä hieman läskistynyt. relaan nyt ja sitten tammikuussa aloittelen taas. Mulle tulee aina loppusyksystä kiloja kun on pimeää ja synkkää. Alan syödä makeaa ja en todellakaan voi sille mitään. Paino pysyy hyvin sitten kevään,kesän ja alkusyksyn ja sitten loppuvuodesta nousee, mutta kun sen tietää niin no worries...pitää yrittää olla ottamatta siitäkin "ressiä" kun sitä on jo muutenkin.
Hyvää Joulunaikaa kaikille tasapuolisesti ja vähäosaisille,sairaille,yksinäisille yms vielä vähän enemmän!
ole kun syön suklaata ympäri vuoden. Ei ne läskit joulusyömisistä vaan tule.
Ja sitä ennen paksua silavaa!