***HAAHULIINIT uuteen viikkoon nro 49***
Kommentit (72)
Täällä taas päivitykset tehtynä...
Kuonokas; laittaisitko esittelysi, jotta voin lisätä sinutkin listallemme? Kiitos.
Katri72: voi itkujen itku, että nega pläjähti... Kannattaa varmaan ottaa yhteyttä lääkäriin, koska pitäisihän sen testin jo näytää selkeää plussaa. Toivottavasti kaikki on kuitenkin parhain päin ;-)
Nonna80: Onnittelut päiväkodinjohtajalle!!! Mukavaa lomasta Tallinnassa. Koitahan nauttia luomuilusta ja tsemppiä!!!
Sartsu: kurjaa, että miehesi rupesi empimään vauvaprojektia... Toivottavasti saa pian päätöksensä tehtyä, jotta pääsette yrittämään hyvillä mielin.
Ulriina: mitä kuuluu? Joko primot on loppu ja täti tulossa?
Pikaisesti omaa napaa... KP 4 menossa ja clomeja popsittu aamuin illoin. Ihme kyllä ettei ole tullut mitään merkittäviä oireita. Olen myös lipitellyt punaviiniä jo hyvissä ajoin ja aion jatkaa kierron loppuun saakka. Josko siitä olisi enemmän apua kuin greippimehusta, joka ei muuta tehnyt, kuin sai minut irvistämään joka aamu ;-).
Äh, tyttö itkee omassa sängyssään. Taitaa raukka nähdä painajaista... Pitää mennä. Palaan huomenna paremmalla ajalla...
Tsemppiä teille kaikille!!!!!!!!!!
masunasu
Vastaillaanpa nyt tähän kun kerran on tämäkin jo tehty.
En nyt muista kuka sanoi, että on huonoja kokemuksia tuosta Pregent stickistä, oliko se Sartsu? Kuulin tänään muualtakin, että nuo liuskatestit ovat hieman hankalampia tehdä, kun pitää olla tarkempi. Ja sekin oli vähän ikävämpi kun se kesti niin kauan. Tästä lähin kyllä pidättäydyn vain apteekista ostetuissa puikkotesteissä. Olen miettinyt, että pitäiskö ostaa uudestaan se apteekin oma, jolla tuon haamunkin jo sain? Tai jos nyt on sille tarvetta, riippuu mitä se neuvolan terkkari sanoo, kun sinne soitan. Sehän pyysi soittamaan sitten kun olen uusintatestin tehnyt.
Muutamat puhelivat kanssa veritestin mahdollisuudesta. En tiedä onnistuuko. Olen meinaan kerran kysellyt ja mulle sanottiin hyvin töykeään sävyyn ettei meillä mitään veritestejä tehdä. Vain ja ainoastaan pissatestejä. Jäi kyllä vähän huono maku siihen paikkaan sen jälkeen. =( Muutenkaan ei ole kovin hyvä paikka. Useammat ovat haukkuneet pitkää odotusta labraankin, nykyisin kuulemma melkein aina yli tunnin kestää odotus menee sitten mihin aikaan vaan. Samoin se mun oma lääkäri, niin se on mies ja aika inhottava. Ei kovin hirveesti innostais sen luo mennä. Mutta kuten sanoin, niin neuvolaan nyt ainakin soittelen. Tai jos vaikka pääsisin sinne käymään ja ultrattaisiin, niin sittenkin näkis olenko raskaana ja onko kaikki kunnossa.
On vain tässä sekin tullu mieleen, että jos onkin menny jo kesken... =( Ei mulla kyllä mitään vuotoa ole ollu eikä järisyttäviä kipujakaan, mutta toisaalta eipä ollu kesälläkään.
Itsekin tuota vahvempaa plussaa odotin jo näitten oireitten perusteella ja myös sen viimekertaisen haamun perusteella. Tänäänkin on ollut taas kuvotusta ja melkein oksensinkin, pientä nippailua alavatsalla oikealla puolen, rintojen vihlontaa, painon tunnetta. Lisäksi aina välillä tuntuu sellasta erikoista möyrintää ja mulimista kuten kesälläkin. Ja kun käytiin pikaiseen nyt illalla kaupassa, niin kävelin ensin melko reippaasti, mutta sitten oli pakko hidastaa. Ei tuntunu oikein hyvältä ja vatsaa alko yhtäkkiä kiristää ja tuntu tosi tiukalta. Sitten kun hellitin tahtia, niin sekin loppui. Mikä lie sekin ollut??
Kaksonen: toivottavasti sinullekin se plussa sieltä nyt kuitenkin paukahtaisi ja oikein kunnolla. ;)
Tässä aamutoimien lomassa ajattelin ennen töihin menoa tulla kirjoittamaan jotain.. =)
Sartsu: Voi harmi, että miehesi on alkanut vetään puihin vauvapuuhissa. =( Ehkä hänkin pelkää mahdollisesti sitä, että mitäs sitten jos tulee km. Kyllä hän siitä vielä innostuu, usko pois. =) Näytät hänelle kaikenlaisia vauvakuvia niin hän ei voi muuta kuin sulaa ajatukselle, että teille tulisi vaavi. =)
Katri: Tuo teidän paikkakunnan terveyskeskuksen toiminta on aika ikävää.. =( Kyllä kaikkien terveyskeskuksien pitää tehdä myös verikokeella tuo raskaustesti. Ei ne voi mennä " lajittelemaan" , että mitä kokeita tehdään ja mitä ei. Se on niiden työtä.
Käyppä ostamassa se apteekin oma raskaustesti ja tee sillä uudestaan. Tai niin no, riippuu siitä mitä neuvolassa sinulle sanotaan.
Toivottavasti se vahva plussa sieltä vielä tulee. =) Pidän peukkuja pystyssä.
Kiitos noista peukutuksista myös sinulle. En oikein osaa sanoa et olenko raskaana vai en. Olo on outo.. =)
Oma napa: kp 12/29-31.. Illalla kerroin miehelleni, että missä mennään. Ja, näytin hänellekin sen testin, myös hän näki siinä erittäin hailakan viivan. Näissä kahdessa aikasemmassa tapauksessa joissa olen ollut raskaana on käynyt vastaavanlaisesti eli testi näyttänyt hailakkaa plussaa. Mieskin sanoi, että nyt täytyy vain odottaa. Eihän tässä oikein muukaan auta.. Mutta, monenlaiset ajatukset pyörii päässä. Jopa sellainenkin on käynyt mielessä et jos olenkin ollut raskaana ja testi näyttää vielä sen takia hailakkaa plussaa. Mutta, kun se täti oli vain kolme päivää. Pää sekaisin...
Tänä aamuna mahassa on nippaillut aikas " mukavasti" , rinnoissa tuntuu tuo sama " outo" vihlonta. Olen myös huomannut että eilen ja tänään on ollut valkovuodon tapaista vuotoa. Tuossa kun kävin suihkussa niin tuli yht.äkkiä yökkö olo, yökkäsin ja se siinä sitten. Minkä olen tässä viime viikolla jo huomannut niin minua on närästänyt aivan älyttömästi! Tuo närästys alkoi jo viime viikonloppuna, ajattelin eka et se on siitä laivareissusta " jäännöksiä" , mutta kun se jatku koko viime viikonkin. Ja, jatkuu vieläkin..
Huh hu, tulipa tekstiä. Suurimmaksi omaa napaa.. Sori.
Nyt täytyy mennä tekemään aamupalaa ja valmistautua töihin.
Maanantaipäivän jatkoja kaikille!
Kaksonen76
Täällä taas pitkästä aikaa kirjoittelemassa. Oma napa edelleen niin vaisu, ettei sen tiimoilta ole ollut mitään ihmeellistä..Vapaapäivää viettelen lasten kanssa ja äsken vasta heräsin, kun lapset tuli kysymään, mitä syödään aamupalaksi.. Eilen tein lanttu-ja porkkanalaatikot pakkaseen, ja leivottiin joulutorttuja itsetehdystä taikinasta. Tuli kyllä ihan kivat joulufiilikset noista touhuista, ja kivaa tehdäkin niitä ajan kanssa. :)
Kaksonen: kuiskaan sulle onnittelut haamusta. Toivottavasti se siitä vielä vahvistuisi! Voisithan jo parin päivän kuluttua testata uudestaan, koska hcg:han tuplaantuu joka toinen päivä? Iiik, jännää.. :)
Katri72: onpas ihmeellinen sun tilanteesi! Kun on noin vahvat oireet ja kaikki..Osta uusi apteekin r-testi ja katso mitä se näyttää?
Nonna: wau, onnittelut hienosta virasta ja ammattinimikkeestä! Varmaan iso vastuualue sulla, ja töitä riittää. Tsemppiä edelleen kovasti vauvatouhuiluun!
Masunasu: eikö sulla ole tullut kuumia aaltoja tupla-annoksesta? Voi, kun sua onnistaisi tässä kierrossa! Menetkö seurantaultraan?
Oma napa: koopeet jo 45! Eilen vika primo nassuun ja nyt siis tätiä odotellaan. Illalla seksin jälkeen kovasti kipuili, niin eiköhän se tädin känkkänä sieltä piakkoin tule. Yhtään ei kyllä vielä edes tuhruttele.. Musta tuntuu, että clomien takia tää kierto venyy näin hiton pitkäksi. Mutta jos vuoto alkaa parin päivän sisällä, oletettu ovis osuu ihan samalle ajalle, kuin viime vuonna eli joulun pyhiin, ja sieltähän se plussakin tuli... Ihan tyhmää ajtella näin, mutta eihän sitä toiveikkuudelleen mitään mahda.
Kaikille kovasti tsemppiä!
Ulriina
jaahas,yksinäinen viikonloppu takana. Tätiä ootellaan kylään,ei sitten minkäänlaista edes toivoa taikka aavistusta että ois sattunu tapahtumaan mitään,koska koko viime kierto oli niin nihkeää s-elämän tiimoilta.Ukkohan myönsi että hänellä on suorituspaineita asian tiimoilta,ja ylipäänsä ihme että on edes tuollatasolla" mukana" koko hommassa.
Sartsu: ukot on kummallisii:joskus ne haluu ja joskus ei ;) Uskon että teijän isännälläkin taitaa olla suorituspaineita kun samaa numeroahan tässä yritellään ;)
(.) huomatkaa jo valmiiksi paksu mahani :D kp siis 31/30-34 eli piina jatkuu.Mitään oireita ei oo mihinkään suuntaan ellei eilen illan nälkä-kuvotusta lasketa(kun tuli nälkä,tuli myös huono olo) mutta odotan tätiä,kyl se sieltä pian kurvaa. Eilen kyllä tahalleen nostatin v-kuumettani tekemällä ihania pieniä vaippanyyttejä miniharsoista,ihan pöhköä.
hei,kuuluuko täältä muuten moni tuonne yahoon Enkeli-listalle? Sekin on ollut kiva paikka jakaa km:stä,kokemuksia ja tuntemuksia,niitä ainakin meikäläisellä riittää vaikka on yli 5kk aikaa.
Mukavata viikkoa kaikille,teveisin Mamma+Fem pirkanmaalta
Täällä Espoon perukoilla on satanut koko päivän lunta. Saas nähdä tulisiko meille sittenkin valkea joulu. Olisipa se ihanaa!
katri72: kurjaa, jos teillä on noin nihkeää tuo " palvelu" terveyskeskuksessa. Jospa kuitenkin saisit neuvolan kautta apua ja selvyyden tilanteeseen. Tsemppiä!
Kaksonen76: kylläpä tuo sinun tilanteesi on kutkuttavan jännittävä. Odottavan aika on niin pitkä, mutta kyllä tuo haamu viittaa hyviin uutisiin ;-). Kannattanee tosiaan testailla uudelleen muutaman päivän kuluttua. Täällä on peukut pystyssä, jotta seuraavaa testiä ei enää tarvitse tihrustaa ;-). bd bd bd bd
ulriina: kyllä mä olen ihan ihmeissäni, ettei ole kummallisempia sivuoireita clomeista tullut. Aiemmissa kierroissa on ollut unettomuutta, kuumia aaltoja, älyttömiä mielialanvaihteluita jne. Tosin ei mulla ollut silloinkaan mitään kummempaa, kun tärppäsi esikoisen kohdalla... Odotukset ovat todella korkealla tämän kierron suhteen. Mulla on viikon päästä seurantaultra, jotta nähdään tapahtuuko mitään. Jännittää vietävästi. Toivottavasti se täti tulee pian sinunkin luokse kylään, jotta pääset clomien kimppuun. Tsemppiä!
Joko neronja olet täysin joulupuuhissa?
Mitäs wbm:lle kuuluu? Onhan kaikki hyvin?!?
porkkana: olipas mukava kuulla, että risteily sujui hyvin. Taisi olla rentouttava reissu.
ON: kp5 menossa ja puolet clomeista popsittu... Tuossa jo ulriinallekin ihmettelin, kuinka vähän on oreita clomeista tullut. Aiemmissa yhden tabletin kierroissa on ollut jos jonkinmoista oiretta mummokuumeesta ja kamalista mielialanvaihtelusta alkaen. Sain tosiaan seurantaultran vasta kp12 kun viikonloppu osui taas sopivasti tuohon kp 10 tienoille... Toiveet ovat korkealla, mutta jos tämäkään kierto ei ovista tuo tullessaan, saavat clomit kyytiä ja meikäläinen marssii samantien lapsettomuusklinikalle järeämpiin hoitoihin.
Tsemppiä kaikille piinailijoille ja oikein mukavaa stressitöntä kiertoa/stressittömiä kiertoja niitä viettäville!!!!! Kaikille haahuleille iso hali ja tsempitykset! Koitetaan jaksaa...
masunasu
Menkkasärkyä, kellervää valkovuotoa. Menkat tulossa. Enkä mä osaa edes olla iloinen siitä, että pääsen nyt sitten sinne verikokeisiin ihan " normaali" olotilassa. Prkl. Oviksen aikaan touhuttiin...mutta nähtävästi mun kohdalla se ei ihan pidä paikkaansa, että km jälkeen tärppää nopsemmin. No, mutta EI tosiaankaan pidä valittaa. On meillä sentään aika nopsasti tähän mennessä tärpänny...tiedä sitten miten käy tällä erää. Toivottavasti sitä plussaa ei tarvis kovin kauaa odotella. Vaikka en mä kyllä sitä plussaa osaa silleen enää toivoa...enkä ajatella, että kolmas kerta toden sanoo. Olen jo valmistautunut seuraavaan keskenmenoon...jotenkin tiedän, että sellainen vielä tulee. Kamalaa ajatella näin....mutta jotenkin vaan " tiedän" .
No se siitä.
Tsemppiä muille.
Kaksosella aika jännä tilanne. Tuossa on aika monta vaihtoehtoa...että miten asiat voi olla. Joko olet raskaana ja vuotoo tuli normis menkkojen aikaan raskaudesta huolimatta. Tai sitten se ikävämpi vaihtoehto, että olikin ihan alkuvaiheen keskenmeno ja hormonia on vielä vähän jäljellä.
Toivottavasti olisitkin raskaana!!!!!!!
-Porkkana kp26/24-35-
Katri saitko neuvolatätejä kiinni? Mitä he sanoivat? Minunkin mielestä kuulostaa tosi kurjalta teidän tk:n kohtelu. Meillä täälä on tosi kivat neuvolatätit jotka kyllä tekeevät helposti lähetteen labraan tai polille, jos heiltä sitä pyytää.
Masunasu voi kun clomit nyt auttaisivat ja tämä kierto olisi SE kierto! Peukutuksia!! bd bd
Ulriina nyt en muista mitä olet aiemmin kirjoittanut, sori. Eli oisko mitään mahdollisuutta että pitkä kiertosi johtuisi siitä, että teitä olisi onnistanut vauvapuuhissa?
Pitiköhän vielä muita kommentoida, en nyt muista..
Oma (.) kp 23/25-28 Päätin sitten etten vielä käytä sitä Flagyl kuuria, koska menkatkin on tällä viikolla luultavastikin alkamassa, ettei tarvi käyttää niitä menkkojen aikana. Oireitakaan ei enää tulehduksesta juurikaan ole, niin ei senkään takia tarvi kiirehtiä.. Hiivaa hoidin jo canestenilla.
Viikon jatkoja kaikille! Ja mukavaa itsenäisyyspäivää! :)
Terkkuja Riina
Yritin soitella moneenkin kertaan neuvolaan, mutta oli melkein koko ajan varattuna tai sitten kun ei ollut, niin ei vastattu. No, tätä se on ollut joka kerta ja yleensä on mennyt parisen päivää ennenkuin olen saanut kiinni. Pitää yrittää uudelleen sitten keskiviikkona.
Miehen kanssa puheltiinkin, että nyt kun käydään viikonloppuna kaupassa, niin ostetaan se apteekin oma. Sillähän nytkin sain sen haalean haamun aikaan. Josko se sitten näyttäisi vahvempaa viivaa. Hope so.... ;)
Illanjatkoja haahuliinit!
toivotaan, että olisi kyseessä pieni vauvanalku :)
oma napa.. olen lähdössä käymään päivystyksessä. Väliin jomottelee menkkamaisesti ja eilen oli tullut hieman haalean ruskeaa tuhrua. Arvatkaa onko mieli ollut maassa :( joo, tänään töistä tullessa huomasin jälleen vaalean ruskeaa tuhrua alkkareissa, joten soitin lääkäriasemalle ja kysyin mitä pitäisi tehdä. Huoli on suuri.. ja epävarmuus tekee surulliseksi.
Nyt pitäis olla menossa rv 5+6 tai jotakin. Pelottaahan tämä...
Teille kaikille toivon paljon jaksamista ja plussauutisia, kestäviä!
t. wbm
Ei voi olla totta... Toivottavasti tuo pelottava tuhru on ihan normaalia raskauteen kuuluvaa tuhruttelua. Pikaisesti vaan päivystykseen. Tulehan kertomaan kuulumiset. Täällä on kaikki raajat pystyssä. Tämän raskauden täytyy onnistua... Teidän kuuluu saada kauan kaipaamanne nyytti. bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd. Voimia sinulle. *iso halaus*
masunasu
Hei kaikille,
Taidan kuulua tänne, siirryn tänne tuolta elolintusista odotuspuolelta :(
Olimme matkalla liettuassa perjantaista sunnuntaihin ja toissapäivänä alkoi ihmetyttää kun raskausoireita (lue: pahoinvointia) ei ollut koko päivänä. Eilen illalla sitten huomasin latvialaisella huoltoasemalla pikkuisen tuhrua alkkareissa mikä tänään aamulla jatkuikin valtaisana klimppivuotona rv 5+4, elolintusemme jäi haaveeksi vain :(
Nyt siis vuotoa, ja ei mitään tietoa tulevasta, mitenkähän kauan vuoto kestää, tuleeko täti seuraavan kerran ajallaan, täytyykö käydä lääkärissä km:n takia, kaikki on ajatuksissa ihan sekaisin :(
nyt on kaikki ulokkeet pystyssä masuasukkisi puolesta!! Voi, kunpa tuhruilu olisi ihan vaaratonta!! Tulehan ilmoittamaan, mitä sanottiin.
Ulriina
Eilen illalla kävin siellä tk:ssa, jossa selvisi hieman kokemattoman oloisen lääkärin tutkimuksen perusteella, että kohdunsuu olisi kiinni ja lääkäri ei havainnut vuotoa. Huokaisu siis hetkeksi. Täytyy mennä ultraan joko huomenna tai hetimmiten kun sinne pääsee. Minulla on ensi viikon keskiviikolle jo sovittu aika, joten viimeistään silloin. Lääkäri soitti naisten polin päivystäjälle ja kysyi toimintaohjeet. Eletään päivä kerrallaan ja katsotaan miten käy. Olen nyt pienen pienen aavistuksen verran helpottuneempi, mutta tiedättehän nämä alun piinaavat päivät!
Teille kaikille on sormet ja varpaat pystyssä, että saisitte kestävät plussat!
Pahoittelut uusille haahuille (lämmin halaus), voimia ja uskoa tulevaan!
T. wbm
Wbm,täälläkin peukut pystyssä,että kaikki menee ok!Olis kätsää,kun vois jostain nappulasta vääntää ajatukset off-asentoon,se on niin rasittavaa miettiä ja huolehtia samoja juttuja jatkuvasti.Tietysti vielä kätevämpää olis,jos sais jossain täyttää sellasen takuulapun,että vauva pysyy matkassa ja voi hyvin :)
Meillä toi miehen takin käännös sai kunnon masikset aikaan.Mä putosin niin korkeelta,ettei tosikaan.Musta on niin kertakaikkisen epäreilua,että eka luvataan vauva,ja sit sanotaankin,että nyt ei sittenkään sovi :-/ Eilen ukkeli vielä ihmetteli,että " sä vaikutat jotenki masentuneelta..." just juu,mikäköhän mahtais olla syy.Saattaiskohan se olla vaikka kaupasta tullut kumipaketti...No täytyy toivoa,että herralla on hauskaa kumiensa kanssa,mä en aio osallistua niiden käyttämiseen.Aaargh,vitsi,että osaakin otta pattiin.Miehet on sitten tylsiä!
Sari
Wbm olipa hyvä ettei lääkäri havainnut enempää vuotoa ja että kohdunsuu oli kiinni! Mä oon ennenkin kirojoitellut että mullahan sitä vuotoa on ollut raskaudessa sekä tuhruttelua että kunnon veristä vuotoa ilman että siitä on seurannut keskenmenoa tai muutakaan pahaa vaan tuloksena on kaksi ihanaa tyttöä. Mutta kyllähän se aina säikäyttää ja varsinkin kun on jo kokenut keskenmenon/keskenmenoja. Suojelusenkeleitä sinulle ja pikkuiselle matkaan!!
Luumis pahoittelut keskenmenosta! :´( Tervetuloa haahuihin mukaan. Minä ainakin ehottaisin sinua soittamaan ainakin neuvolaan ja kysymään neuvoa. Kannattaisi varmaan pyytää, että saisi lähetteen polille, että katsoisivat että varmasti kaikki on vuotanut itse pois, ettei tule kohtutulehdusta. Jaksamista ja haleja!
Sartsu oletko puhunut asiasta miehesi kanssa? Jos et ole niin kannattaisiko puhua, jos hän ei käsittänyt miten kovasti pahoitit mielesi hänen kantaansa ja ymmärtääkö hän miten kovasti vauvaa haluaisit? Toivottavasti teidän asiat selviää parhain päin mahdollisimman pian. Jaksamista ja haleja myös sinulle!
Oma (.) kp 24/ 25-28 välillä on tuntunut parina päivänä menkkamaista juilintaa ja olenkin ajatellut että tulookohan tästä kierrosta ennätys lyhyt, mutta ei ainakaan vielä ole tullut merkkejä vuodosta. (Yleensä tuhruttelee pari päivää ennen kuin kunnon vuoto alkaa). Huonoa oloakin ja rintojen kipuilua on esiintynyt, minkä luulisin liittyvän kanssa tätin tuloon, vaikka toisaalta tietenkin toivonkin että täti ymmärtäisi jo pysyä poissa. Mutta koska oli se emätintulehdus niin en usko että on tärpännyt.. Toivottavasti menkat kuitenkin alkaisivat vasta aikaisintaan lauantaina kun mennään sinne reissuun pe-la miehen kanssa. Jos eivät ole alkaneet perjantaihin mennessä, niin ajattelin varmuuden vuoksi testata, että tiedän korkkaanko viinipullon vai en..
Terkkuja Sani
Tänään tulikin ulkoiltua oikein reippaasti. Teimme tytölle ison lumiukon, jolle laitettiin porkkananenä, kivistä silmät ja minun vanha punainen huivi kaulaan. Lumiukonm viereen teimme lumilyhdyn, jossa palaa tuli tällä hetkellä. Nyt sainkin sitten iltapäivän pyhittää leipomiseen - saldona grahamsämpylöitä ja tiikerikakku. Tyttö katseli uunissa paistuvia sämpylöitä ja sanoi " kato, palloja" ;-).
wbm: ihanaa, että kaikki oli hyvin! Toivottavasti pääset pian oikein nauttimaan raskaudestasi. Hyvä, että olet menossa pian ultraan. Täällä on edelleen peukut pystyssä onnistuvan raskauden puolesta bd bd bd bd.
Luumis: pahoitteluni keskenmenosta *halaus*. Tervetuloa joukkoon kirjavaan... Toivottavasti vierailusi jää lyhyeksi ;-). Vuodon kesto vaihtelee tosi paljon - toisilla vuotaa muutaman päivän, toisilla useamman viikon. Kannattaa kuitenkin käydä lääkärissä tarkistuttamassa tilanne, ettei kohtuun jää mitään, joka aiheuttaisi tulehduksen. Koita jaksaa päivä kerrallaan.
sartsu: oletko jutellut miehesi kanssa siitä, kuinka kovasti haluaisit vauvan? Hän ei ehkä ymmärtänyt, kuinka pahoitit mielesi empimisestä. Toivottavasti pääsette miehesi kanssa yhteisymmärrykseen ja voitte aloittaa uuden yrityksen.
sani-74: kiva, että meillä on piinailijoitakin joukossa! Eihän se tulehdus välttämättä estä raskautumista... Josko se täti ei tulisikaan ;-).
ulriina: mä lähetin tädin kimpsuineen kampsuineen teille ;-). Toivottavasti tulee pian perille, eikä joudu eksyksiin.
ON: täti lähti eilen kp5 eli ihan normaalit menkat tällä kertaa... Nyt sitten vielä huomenna clomeja napaan ja sitten tikuttelemaan ovista. En vain oikein tiedä, voinko luottaa noihin liuskatesteihin vai olisinko niin taikauskoinen ja ostaisin kalliita clerarbluen testejä... Niillä bongasin oviksen, kun tyttö sai alkunsa ;-). Pupuilutkin aloitettiin itsenäisyyspäivän kunniaksi ;-). Josko nyt yritettäisiin pitää sitä jtp tahtia yllä. Mä niin kovasti toivon, että nuo clomit auttaisivat...
Mukavaa itsenäisyyspäivän jatkoa. Tämä haahuli aikoo ainakin sivusilmällä vilkuilla linnan juhlien pukuloistoa...
masunasu
Juuri tultiin mun vanhempien luota syömästä ja kolmosen perhe-elokuvaa katsomaan. Eli Linnan juhlien pukuloisto taitaa jäädä näkemättä tällä kertaa... Tää onkin eka itsenäisyyspäivä viiteen vuoteen, kun en ole töissä, koska tänä vuonna ei ollutkaan Linnaan kutsuttuja asiakkaita mulla. Aikaisemmat vuodet olenkin kytännyt silmä tarkkana, miltä kädenjälkeni näyttää telkussa:)
Pakko tuulettaa heti alkuun Omaa Napaa, koska täti kurvasi kp46 Ferrarillaan pihaan illansuussa! JEE! Että ihminen voikin olla iloinen menkoista. Sitä ei sellainen immeinen ymmärräkään, jonka kierto pelaa, kuin kello..Eli kiitos, Masunasu, kun hätistit tädin meille! :) Siispä ylihuomenna eka tuplaclomilataus suukkiin, ja paljon toiveita yläkerran isännälle..
Luumis: pahoittelut menetyksestäsi, ja tervetuloa joukkoomme! Parempaaa onnea ensi kerralla!
Sani: tsemppiä ja plussaonnea, jospa menkkatuntemukset olisikin SITÄ itseään..? :)
Masunasu: no niin, nyt sitten vaan aktiivista rakkauselämää teille! ;) Peukut on pystyssä, että tuplaclomit toisivat oviksen ja plussan!!
Neronja: mitä kuuluu?
WBM: ihanaa, että kaikki oli ihan hyvin " päällisin" puolin, ja toivotaan, että ultrassakin kaikki olisi hienosti!
Kaksonen: joko olet testannut uudestaan? Plussatuulia puhaltelen sinnepäin! :)
Kaikille muillekin plussaonnea ja tsemppiä mahdolliseen piinailuun!
Jeps, nyt muun perheen kanssa katsomaan tuota perheleffaa..
Kuulemisiin ja kaikille kaikkea hyvää!!
Ulriina kp1 (jeeee!)
Itsenäisyyspäivää ollaan vietetty ihan kotosalla ollessa. Käytiin miehen kanssa haudalla viemässä kynttilät ja illalla jouduin sitten tulemaan töihin. Olisi kyllä ollut ihana viettää iltaa yhdessä miehen kanssa kotosalla ja katsella linnanjuhlia telkkarista.
Luumis: Pahoitteluni menetyksestäsi! Mutta, kuitenkin omasta puolestanikin tervetuloa joukkoomme. =) Tsemppiä seuraavaan yritykseen roppakaupalla.
Sani: Tsemppiä sinullekin! Toivottavasti täti tajuaa pysyä poissa teidän osoitteesta. =) Peukutuksia paljon siis minulta. =)
Wannebemami: Ihana kuulla, että kaikki on ok tällä hetkellä. Toivottavasti saat ihania uutisia ultrasta. =)
Oma napa: kp 12/29-31.. Mahassa tuntuu edelleen nuo samat " oireet" mitä on tässä viime aikoina ollut.. Ja, tuo närästys on ollut aivan mahdotonta!! En ymmärrä mikä on. Kirkasta limaista vuotoa on tullut tässä parina päivänä.. Eli, ovikseen mahdollisesti tuo viittaisi.
Ja, olinhan minä niin malttamaton tuon uudelleen testauksen suhteen, että kävin eilen apteekissa ja ostin sieltä sen saman testin millä tein aikaisemminkin. Ikäväkseni totesin että siihen ei ilmaantunut mitään viivaa oikeastaan sen kontrolliviivan lisäksi... =( Ehkä erittäin, erittäin hailakka viiva tuli taas pitkän ajan kuluttua. Vielä vaaleampi kuin se 3.12. tehdyn testin haamuviiva. =( Kyllä tässä ollaan murheen murtamia, niin minä kuin mieskin.
En voi vain ymmärtää, että mistä nämä kaikki ns. oireet taas on. Ehkä se on niin ollut että olen ollut mahd. raskaana mikä on mennyt varhaisessa vaiheessa kesken..
Vai, onko mahdollista että ovis vaikuttaa tuohon r-testiin???
Mitä mä nyt tässä tilanteessa voin tehdä??? Olen neuvoton.
Illan jatkoja kaikille!
Kaksonen76
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]Axelara[/b]
[b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.
[b]Femmamma[/b] mä 33v 5 muksun äitee Pirkanmaalta,mies on 45. Meillä on minun lapsii 3 ja yhteisii 2 eli kuopuksemme on 7/04 syntyny. Km 6/ 2005,viikot oli 15+2 ja synnytin pikkuveikkamme .
[b]hende[/b] 32 vuotta, mies 34, asutaan Länsi-Suomessa, esikoinen toiveissa. keskenmenot 11/2004 rv 5 ja 6/2005 rv 8.
[b]Juanita[/b] Ensimmäinen pienokainen on ollut toiveissa kesästä -05. Km huhtikuu -05. Mitään ei ole sen jälkeen kuulunut. Minä olen vm -80 ja mies -77.
[b]Kaksonen76[/b] Minä 29v. ja rakas aviomieheni 32v.
Pillerit lopetin joulukuussa -03, heti tammikuussa -04 huomasin olevani raskaana joka keskeytyi rv6. Toista raskautta yritettiin lähes vuosi ja tärppi tulikin sitten -05 maaliskuussa. Tämäkin raskaus päättyi keskenmenoon rv8+, raskaus todettiin tuulimunaksi.
[b]karoli[/b] 28v ja asun Saksassa saksalaisen mieheni kanssa. Meillä on poika synt. 09/02 ja pikkukakkosen yritys aloitettu 02/04. Keskenmenoja kaksi: 11/01 (rv 9 kohdunulkoinen) ja 05/05 (rv 6+1).
[b]katri72[/b] Olen 33-v ja mies 33-v. 10-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/02 tai -03. Elämäni eka plussa 3.7. Ultrassa 19.7. ei havaittu mitään eli kesken oli mennyt jossain vaiheessa.
[b]Kerttukasperi[/b] Olen vm -72, mies -75 ja esikoinen syntyi 11/03. Toisen yritys alkoi 04/05, plussa 07/05 ja km 08/05 (rv9+2). Asutaan Itä-Suomessa.
[b]Lauris[/b] minä -77 ja mies -72 synt. Lapset, tyttö 9/-01 ja poika 6/-03, kaksi koiraa ja hevonen. Km 9/03 ja 8/05. Kolmatta yritetään. Asumme Turun seudulla.
[b]loiloi[/b] keskenmeno -04 syksyllä , -05 kesällä sekä tuulimunaraskaus -05 keväällä,
perhettä on jo kahden tytön ja miehen verran ; )
[b]Maija_27[/b] Olen pian 27 v. ja mies on 36 v. Meillä on 02/03 syntynyt tyttö, hänen syntymänsä jälkeen ei ole ehkäisyä käytetty. Km 10/05 rv 9+2.
[b]mami-74[/b] minä-75, mies-69, pojat -99 ja -02. Pohjanmaa. Kaksi keskeytynyttä keskenmenoa: 11/04 (kaavinta rv 12+5) ja 08/05 (synnytys rv 14+5).
[b]maria80[/b] minä olen vm 80 ja mies 73, lapset; poika ' 97 ja tytöt ' 99 ja ' 04, neljännelle annettiin lupa tulla 04/05. Tärppi tulikin toisesta kierrosta, mutta onnea kesti vain rv:lle 15+4, jolloin todettiin sikiön sydämen pysähtyneen.
[b] marrasmamma[/b] Itse 26 v., mies 27v. Pohjois-Savossa ollaan. Minä hoitoalalla, mies autokuski. Minulla tyttä-99 ja poika-00 aikaisemmasta suhteesta. yksi tärppi joulukuussa-04 ja km tammi-helmikuun vaihteessa rv6.
[b] masunasu[/b] minä -75 ja mies -68, tyttö 4/04 haaveilemme kovasti pikkukakkosesta. Lievä PCO. Km 3/05 rv12, tuulimuna.
[b]minnilotta[/b] oma ikä 37, mies 41, kolme muksua 17v,10v ja 8v. Keskeytynyt km vk 8+4, lääk.tyhj. 11/2005
[b]Minttuli79[/b] minä 26 vee ja aviomies 30 vee Porista, esikoista kovasti yritetty ja toivottu 8/2004 lähtien. Tuulimunaraskaus 7/2005.
[b]minttumaria-78[/b] olen 26v, mies 28v ja poikia 2, toinen 3v ja toinen 6v. nyt rv 14 todettiin vauvani kuolleen kohtuun.
[b]myttynen75[/b] olen 30 vuotias ja mieheni on 32. Meillä on ennestään kolme lasta, 10, 9 ja 6 vuotiaat. Km 7/05 rv 11+3.
[b]neronja[/b] minä 36, mies 43. Lapset 98, 00, 01 ja 02. Km:t 10/96 rv5+, 3/04 rv12+, 8/04 rv12+, tm 7/05 rv9+ ja 11/05 rv6+. Kainuussa asutaan.
[b]Niamey_85[/b] Minä 20v. ja avomies 28v. Asustetaan keski-pohjanmaalla. Ensimmäinen lapsi on toiveissa ja aloitettiin asian tiimoilta puuhastelu toukokuussa. Km 9/05 rv 6.
[b]Ninni-78[/b] minä 26 mies 28. Yritys aloitettu 01/05. Plussasin äitienpäivänä, mutta todettiin tuulimunaksi rv 9. Km 7/05, rv 5-6. Esikoinen toiveissa.
[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.
[b]nipsunen[/b] minä 29 vee ja mies 31 vee espoosta, yksi lapsi -03 ja nyt kemiallinen/km kolme kertaa: 4/05, 5/05 ja 9/05 (kaikki tulleet n. viikko plussan jälkeen pois) ja yritystä 2/05 lähtien.
[b]Nonna-80[/b] minä 25v lastentarhanopettaja, mies 27v sovellusarkkitehti, Helsingistä, esikoinen toiveissa, ehkäisy jäi pois 10/2003, plussa 10/2004, kaavinta rv 14 12/2004.
[b]PikkuNasut[/b] minä 24 ja mies 26, pohjois-pohjanmaalta. Esikoisen yritys aloitettu 2/05, pian saatiin alulle kaksoset. Keskeytynyt km 6/05 rv:lla 10, kaavinta.
[b]pinjuska-04[/b] minä 29 v., mies 30 v. Helsingissä asustellaan. Yritys alkoi 08/03, josta seurauksena 3 raskautta: 02/04 km rv 5+5, 07/04 rv 23+6, 04/05 km rv 8+3.
[b]porkkana[/b] minä 26 v. ja avomies 28 v., lapset -02 ja -03. Km 6/05 rv10 ja 10/05 rv9.
[b]purre[/b] Ikää on 27-v ja toista lasta on yritetty tammikusta -05 asti. Keskenmeno 3/05 rv 5+5 ja sen jälkeen yksi kemiallinen raskaus 6/05.
[b]pömppö79[/b] Minä ja mieheni vm.79, esikoistyttö 01/03, tuulimunaraskaus, joka meni kesken 01/05 rv 12. Pikkukakkosta on yritetty 04/04 lähtien.
[b]rosmariini.[/b] Olen vm -78 ja mies -75. Esikoistyttö syntynyt 10/04 ja km 05/05 rv 7.
[b]Samake[/b] Minä 32 ja mies 22 ;-). Esikoisen yritys aloitettu helmikuussa -05. Km 07/05.
[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.
[b]sartsu[/b] olen 30-v viiden lapsen äiti,2 keskenmenoa kokenut. Ensimmäinen vuonna -98 oli kaksosraskaus, joka päättyi rv 9+ jotain ja sen jälkeen tehtiin kaavinta. Ja nyt reilu kuukausi sitten (10/05) todettiin np-ultrassa keskeytynyt km rv 13.
[b]Swehina[/b] Olen 22-v ja mieheni on 26-v, meillä on 03/02 syntynyt poika. Asumme Helsingissä. Yritys aloitettiin 01/03, ja kului 2,5v ennen kuin tärppäsi 06/05. Km rv12 8/05.
[b]taapero74[/b] Minä 31 ja mies 35. Km9/05. Huomenna jäkitarkastus. Sit ootellaan menkat ja yritys alkaa taas toden teolla.
[b]titi75[/b] Minä-75, mies-67, vauvin yritys aloitettu 09/04, km 06/05 (rv8), km 09/05 (rv8), nyt selvitellään löytyykö hyytymistekijää. Molemmissa raskauksissa kun kuitenkin ollut asukki.
[b]toini77[/b] Olen 27 v, mies 28 ja poika on 2v. Pikkukakkonen oli haaveissa mutta raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon rv 12+ 9.5.
[b]ulriina[/b] Minä -73, mies -71, lapset (kaksoset) -98. Asutaan Keski-Uudellamaalla. Kolmannen yritys aloitettu 10/04. Km 10/00 rv7+, km 2/05 rv 9+6, km 7/05 rv5+.
[b]UusiNuppu[/b] Minä ja mies 30v. Esikoinen 06/02. Km:ja oli kolme ennen häntä. Nyt km:t 05/05 ja 08/05 rv 12.
[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.
[b]wannabemami[/b] 28 v. Yritys alkanut 10/03. Kaksi keskenmenoa. Ensimmäinen 9/04 (rv 12) ja toinen 8/05 (rv 8+5). Naimisissa ja esikoinen haaveena.
[b]Zilla76[/b] minä vuosimallia -76, mies -70 ja aivan iiihana poika 07/04.
Toista yritetty heti ensimmäisen jälkeen. Km 10/05, viikoilla 5+6.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]Helis77[/b] plussa 21.3.05, la 17.11.05
[b]maaria73[/b] plussa 25.3, la 30.11
[b]Pilkukas[/b] plussa 27.3. LA 1.12.2005
[b]Martina[/b] plussa 28.3., la 4.12.2005
[b]Sonnette[/b]: plussa 6.4.2005, la 11.12.2005
[b]Bojo[/b] plussa 11.4.2005, la 17.12.2005
[b]tepsukenkä[/b] plussa 21.4.2005, la 17.12.2005
[b]rouva80[/b] plussa 28.4.2005, la 10.1.2006
[b]Emmasophia[/b] plussa 6.5., la 14.1.2006
[b]Elohelmi[/b] plussa 16.5.2005, la 22.1.2006
[b]unelmaelää[/b] plussa ?, la 8.2.2006
[b]henrina[/b] plussa 17.6.2005, la ?
[b]adalmiina33[/b] plussa 21.6.2005, la ?
[b]nette[/b] plussa 4.7.2005, la 14.3.2006
[b]tiitiäinen05[/b] plussa 9.7.2005, la 16.3.2006
[b]syksy79[/b] plussa 12.7.2005, la 21.3.2006
[b]Melike77[/b] plussa 17.7.2005, la 27.3.2006
[b].kati.[/b] plussa 22.7.2005, la 25.3.2006
[b]viiru-74[/b] plussa 28.7.2005, la 1.4.2006
[b]Wilkuna-72[/b] plussa 29.7.2005, la 4.4.2006
[b]Maya-76[/b] plussa 17.8.2005, la?
[b]riax[/b] plussa 11.8.05, la 20.4.2006
[b]MARU79[/b] plussa 20.8.2005, la 29.4.2006
[b]Triku[/b] plussa 20.8.2005, la?
[b]Miikuko[/b] plussa 23.8.2005, la 4.5.2006
[b]joanna04[/b] plussa 24.8.2005, la 30.4.2006
[b]coco-koala[/b] plussa 30.8.2005, la 8.5.2006
[b]Iisamaari[/b] plussa 2.9.2005, la 10.5.2006
[b]Bisquit[/b] plussa 7.9.2005, la 12.5.2006
[b]petjuska[/b] plussa 8.9.2006, la ?.5.2006
[b]Margariini[/b] plussa 14.9.2006, la ?.5.2006
[b]Zara77[/b] plussa 14.9.2005, la ?.5.2006
[b]Mauku75[/b] plussa 17.9.2005, la 26.5.2006
[b]uba-aba[/b] plussa 23.9.2005, la?
[b]Toive06[/b] plussa 30.9.2005, la?
[b]Aapeli_77[/b] plussa 9.10.2005, la 16.6.2006
[b]Kengu76[/b] plussa 11.10.2005, la 13.6.2006
[b]tammenterho[/b] plussa 14.10.2005, la 17.6.2006
[b]MinnaY[/b] plussa 18.10.2005, la?
[b]kuutar-74[/b] plussa 20.10.2005, la?
[b]Denise-84[/b] plussa 29.10.2005, la?
[b]pörrimöykky[/b] plussa 31.10.2005, la?
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[color=blue][size=1][b]Nimimerkki:[/b] Lauris
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 173cm/74,3kg; BMI 25
[b]Keinot:[/b] Sokeri, vaalealeipä ja karkit, erit. suklaa, pois. Koirien kanssa juoksua. Pienet ruoka-annokset ja useammin säännöllisesti.
[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois
[b]Nimimerkki:[/b] maria80
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI, vyötärö-lantiosuhde:[/b] 174/83; 27,4; 0,91
[b]Ongelmakohdat:[/b] suklaa ja muut herkut ovat heikkouteni
[b]Keinot:[/b] Herkut ainostaan viikonloppuun, kahvihetken herkkuja myös vähemmäksi sekä päivittäisten lenkkien lisäksi myös n. kerran viikossa (tai kahdessa =)) uimahalliin ja/tai kuntosalille...
[b]Tavoite:[/b] 8-15 kg pois
[b]Nimimerkki:[/b] masunasu
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 178cm/87,8kg; 27,5
[b]Ongelmakohdat:[/b] liikaa herkkuja ja karkkia/suklaata, liikun liian vähän
[b]Keinot:[/b] kevennän ruokavaliota, kahvileipää vain 3-4x/vko, ei juuri muita herkkuja, liikun väh. 2x/vko ja teen vatsat ja selät väh. 5x/vko
[b]Tavoite:[/b] 10 kg pois (ihanne 15 kg)
[b]Nimimerkki:[/b] neronja
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 160 cm/70kg; 27,3
[b]Ongelmakohdat:[/b] olen perso herkuille, liikun liian vähän
[b]Keinot:[/b] lasken Painonvartijoiden pisteitä, liikun väh. 2x/vko
[b]Tavoite:[/b] 5 kg pois
[b]Nimimerkki:[/b] nonna80
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat
[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri
[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!
[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois
[b]Nimimerkki:[/b] VM1974
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8
[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset
[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.
[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois
[b]Nimimerkki:[/b] wannabemami
[b]Keinot:[/b] lisää liikuntaa, vähemmän herkkuja, työmatka pyörällä tai jalan
[b]Tavoite:[/b] 4 kg pois