Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko miehen/itsesi siskon/veljen puolisoillekin omat lahjat?

Vierailija
20.12.2012 |

Meillä on tästä miehen kanssa vääntöä.

Minun mielestäni riittäisi, että olisi yhteinen pariskuntalahja, esim viinipullo, joulukukka, suklaata kassissa.

Mies haluaa omat lahjat molemmille. Niinpä hän ostaa oman lahjan kolmelle veljelleen ja näiden vaimoille/tyttöystäville, siis yhteensä kuusi lahjaa.

Veljiltä tulee aina lahja vaan miehelle.

Miten muut?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ostetaan myös sisaruksen puolisolle. So, simple. Toki vaihtoehtoisesti voi ostaa yhteisen lahjan, mutta ei missään tapauksessa niin, että ostettaisiin vain sisarukselle oma lahja ja puoliso jätettäisiin huomioimatta. Minusta se olisi vähän kuin "et kuulu meidän joukkoon" -toivotus.

Vierailija
2/4 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalle siskolleni omansa, vähän arvokkaamman, ja hänen miehelleen jotain pienempää, kuten jotain hyvää suklaata (ei mitään Pandaa siis...).

Mies ostaa omille sisaruksilleen jonkun yhteisen, tyyliin konvehtirasia juurikin.

Minä ostan lisäksi siskoni lapsille (2) useamman lahjan, mies saattaa parille ihan pienimmälle ostaa jotain, mutta ei isommille. Muuta niitä onkin yhteensä 8! =)

Aina mennyt näin - minä hoidan oman puolen ostokset, hän omansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin viinipullo, herkkuja, kukka tms.

Lapsia on aika paljon ja heidän lahjoihin panostetaan enemmän, aikuisille sitten vähän vähemmän.

Periaatteessa voisi ostaa jotain henkilökohtaisempaakin, jos olisi hyvä idea. Esim. miehen siskolle vielä osaisin ostaa, mutta esim. hänen miehelleen en osaisi ostaa mitään henkilökohtaista. Ja missään tapauksessa en kehtaisi miestä jättää lahjoitta, jotain haluaisin hänellekin antaa. Vaikka sitten niin, että vaimolle oma juttu ja miehelle se viinipullo.

Vierailija
4/4 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostamme jokaiselle oman lahjan ja mieluiten useassa palassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä