Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ympäileikattuja suomessa

Vierailija
20.12.2012 |

Suomessa missä alaston kulttuuri saunoissa ja kylpylöissä on yleistä näkee tosi harvoin ympärileikattuja. Taitaa olla suomalaisilla vähän tehty homma.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun leikattua kullia vahdataan härskisti esim. uimahallin suihkusssa. Ja oikein näkee, kuinka naiset haluaisivat kysyä siitä, mutta eivät kehtaa. Olen yrittänyt esim. tansseissa heti sanoa naiselle, että mulla on leikattu kulli. Monet kiinnostuu kovasti.

Vierailija
22/34 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omassa kalussa leikkausarpi näkyy kalun alapuolella. Vaikka leikkaus tehtiin alle kouluikäisenä, niin hyvin erottaa vieläkin.

Mitä vaikutuksiin tulee, niin kestää kovempaakin kohtelua. Suuseksissä on jopa toivottavaa vähän hellästi näykkiä hampailla :p

Eli kyllä se esinahkan puuttuminen luonnollisesti vaikuttaa hermoston kynnysarvoihin, kun terska paljaana lahkeessa heiluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itelle on tehty ympärileikkaus ja ei se mun seksi elämää oo muuttanu..korkeintaan parantunu ja hyvin toimii.. eikä näy arvet yhtään. joo ei ne suomesa tee tuota leikkausta jos ei oo joku hyvä syy.. ei riitä jos ite menee ja sanoo että haluan ympärileikkauksen. palio parempiko entinen tuppikulli;) m30

Vierailija
24/34 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo minäki veikkaan ettäkö nainen kerran näkee livenä leikatun ja käsittelee sitä niin ei se enään sitä ylimäärästä nahkaa siihen haluais.. enkä kyllä itekkään. ei oo harmittanu päivääkäänkö mulle tehtiin leikkaus=) m30

Vierailija
25/34 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kaluni on ympärileikattu parikymppisenä ja koko esari pois, ei säästävää leikkausta. Koska terska sai jonkin kasvu pyrähdyksen ja nahka ei vaan mennyt enää taakse kunnolla. Mutta mitään arpia ei näy ja tuntokin on tallella, vaikka leikkauksesta on jo lähes 20-vuotta. Koskaan en ees haluaisi mitään nahkaa takaisin. Paljon siistimpi leikattu ja naiset ovat pitäneet

Vierailija
26/34 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävälläni on ympärileikattu penis ja se on kyllä ihana. Pysyy puhtaana ja on näppärä imeä. Ei laukea niin helposti kuin nahallinen. Paljon on plussapuolia.

Vierailija
27/34 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani on kanssa operoitu huulet ja klitoriksen huppu pois ja on se vaan ihana. Pysyy puhtaana ja helppo imeä eikä laukeakaan niin helposti kuin ulokkeellinen. Paljon on plussapuolia.

Poikaystävälläni on ympärileikattu penis ja se on kyllä ihana. Pysyy puhtaana ja on näppärä imeä. Ei laukea niin helposti kuin nahallinen. Paljon on plussapuolia.

Vierailija
28/34 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kadehtii ympärileikattua kalua

Vierailija
29/34 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kadehtia huonompaa? Saahan sitä omastaan toki nahan pois JOS haluaa, mutta ympärileikattu parkkiintunut on pilalla mikä pilalla eikä nahkaa saa takaisin.

Vierailija
30/34 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua hävettää myöntää että pidän ympärileikatusta kalusta enemmän, molempia on siis tullut koitettua ihan suhteessa asti.

ympärileikkaus on täysin turha jos ei sitä tehdä lääketieteellisistä syistä, ja en tietty siks esim. leikkaus poikalasta jos saisin, tai en suosittelis kellekään, mutta jos saan valita miehen ominaisuuksia niin otan mieluummin leikatun.

leikatut miehet ovat olleet tyytyväisiä vehkeeseensä eli en silleen sääli että heidät on jostain syystä tai toisesta leikattu ja seksi on pelannut samalla tavalla kuin muidenkin miesten kaa.

plussat siis tulee kauneudesta ja helpommasta hygienianpidosta (leikkaamattomat miehet oli ihan puhtaita kyllä, yhtä lukuunottamatta, mutta selkeesti se on vaan helpompaa jos on leikattu, siitä näkeekin heti, ei tuu yllätyksiä nahan alta).

Vierailija
31/34 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kadehtia huonompaa? Saahan sitä omastaan toki nahan pois JOS haluaa, mutta ympärileikattu parkkiintunut on pilalla mikä pilalla eikä nahkaa saa takaisin.

Teksti kertoo todella paljon kirjoittajastaan, enemmän itsestään, kuin mistään muusta :)

Vierailija
32/34 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teksti kertoo todella paljon kirjoittajastaan, enemmän itsestään, kuin mistään muusta :)

Tottakai, se kertoo minun maanläheisen näkemyksen asiaan. Miksi ihmeessä haluaisin huonomman kuin hyvä kalun?

Haetko sinä jotain sääliä parkkiintuneelle tattimunallesi? Pahoittelut nautintosi puutteesta, mutta mä en ole syyllinen.

Vierailija
33/34 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minulla on ympärileikattu, aikuisiällä ahtauden vuoksi. En osaa sanoa, miksi aihe herättää niin paljon ajatuksia.

Vierailija
34/34 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan on miehen kannaltakin parempi. Sorppelit vaan. Mulla on leikattu aikuisiällä ihan terveydellisistä syistä. Kestävyys parantui, naiset nauttii enemmän kun ei laukea liian helposti. Näin omakin nautinto moninkertaistui. Vähän niinkuin harrastaisi nykyään sängyssä eri lajia. Ei tää varmaan kaikille päde, mutta mulla kävi näin. Moni nainen on hämmästellyt eroa ja ovat pääosin olleet mielissään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi