Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peppuseksiä yhdenyön jutuissa?

Vierailija
20.12.2012 |

Ajattelin kysäistä onko teillä, jotka yhdenyön juttuja harrastatte, tapana harrastaa myös peppuseksiä?

Olen aina pitänyt siitä mutta jotenkin ajatellut, että se kuuluu vasta pidempiin suhteisiin. Jotenkin en ole

vain tullut ehdottaneeksi sitä, jos kyse on ollut jostain baarituttavuudesta tms. Eikä sitä ole minullekaan ehdotettu.

Olen kuitenkin nyt lähiaikoina sitä tullut ehdottaneeksi ja yllätyksekseni siihen on suhtauduttu oikein myönteisesti.

En tiedä onko naisten suhtautuminen siihen muuttunut, vai onko se näin ollutkin?

Voisin väittää, että tuollaisessa yhdenyön jutussa peppuseksi on vieläkin kiihottavampaa, kuin pidemmissä suhteissa.

Samaa ovat sanoneet naisetkin. Ovat päivitelleet jälkikäteen miten järisyttävältä se on tuntunut ja että onneksi siihen ryhtyivät

vaikka se olisi ennalta vähän arveluttanutkin. Onpa joukossa ihan ensikertalainenkin. Hän sanoi, että kukaan ei ole sitä ehdottanut aiemmin ja hän taas ei ole sitä kehdannut tehdä. Tykkäsi siitä niin, että aamulla otettiin uusiksi, pitkän kaavan mukaan.

Olen todella positivisesti yllättynyt nykynaisten vapautuneisuudesta ja halusta kokeilla uutta.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei hemmetissä! Pepussa limakalvot on paljon ohuempia kuin vaginassa, joten jos kortsun kanssa käy vahinko ja miehellä onkin joku sukupuolitauti, niin tarttuu varmemmin. En harrasta enää yhden yön juttuja, niin paljon paskaa sain niiltä reissuilta.

Vierailija
22/37 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinähän päätät mitä annat,tuli kokeiltua ja se saa riittää,mitä nautintoo siinä on???????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tulisi mieleen. Jos toinen ei osaa tai pysty olemana varovainen niin pysyvien vahinkojen riski on iso. Jotenkin yhdistän tämän pidempään suhteeseen.

Vierailija
24/37 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen harrastanut peppuseksiä ,myös satunnaisten kumppanien kanssa toki yhteisestä halusta ja selvin päin ,Olen tykännyt ja varsinkin jos ruumiinrakenteeet täsmää ,pakko myöntää että olen ssanut monesti paremmin 2.kuin 1.riippuu tapauksesta

Vierailija
25/37 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surffailin ja googlasin aiheesta vähän lisää ja löytyi tällainen blogi,jossa alkuvaikutelma että aika mielenkiintoista juttua ja mukavia (höm ;) videoita ja vähän muitakin linkkejä, menenkin lukemaan ja katsomaan nyt tarkemmin ;)
http://peppuun.blogspot.fi/

melkein alapää märkänä jo ekankin vilkaisun jälkeen...

Tosi kiihottavia juttuja ja monia aitoja peppuseksivideoita tuossa blogissa. Ihanaa kuunnella kun nainen oikein voihkii nautinnosta. Huomaa kyllä että tekee mielettömän hyvää saada peppuun heillä.

Vierailija
26/37 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saispa ees kerran kokeilla

Vierailija
27/37 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yhden illan suhteissa annan testata myös anuksen.

Siitä selviää useimmiten onko kaverista mihinkään ja riittävästi nk. "munaa".

Vierailija
28/37 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttava penis kirjoitti:

Omistan pitkän ja hoikan peniksen 21/3,5. Kolmena kertana 2kuukauden sisällä on nainen nähdessään penikseni halunnut kokeilla anaalia ensimmäistä kertaa elämässään.

2 näistä naisista oli naimisissa ja kertoivat aina kieltäytyneensä miehensä yrityksistä päästä anaaliin. Toinen kertoi miehellään olevan niin ison ja paksun peniksen, että oli varma, että peppu halkeaa, jos sinne yrittää viedä tuommoista melaa sisään.

Toinen rouva sanoi miehellään olevan lyhyt, mutta paksu nysä, joka ei voi antaa mitään tuntemuksia anaalissa, tuskin edes mahtuisi hänen tiukkaan pyllyynsä.

Kolmastyttö oli nuori 18v ihanuus, jka oli muutamaa kuukautta aikaisemmin menettänyt neitsyytensä yo juhlissaan luokkakaverinsa kanssa humalapäissään ähellettyään. Mitään pitempiaikaista parisuhdetta heillä ei ollut.

Tyttö oli nyt löytänyt uuden elämänsä miehen, jolle halusi olla oikein hyvä. Uusi poikaystävä oli jo vhjaillut anaalista, mutta tyttö oli kieltäytynyt.

Nyt hän halusi, että minä veisin hänen peppuneitsyytensä ja opettaisin häntä nauttimaan niin pelottavan tuntuisesta anaaliyhdynnästä.

Minun nimeni hän oli saanut ystävättäreltään, jonka kanssa olin ollut vuotta aikaisemmin.

Kaikkien naisten kanssa tein jutut samalla kaavalla, eli ihania keskusteluja oluen ja siiderin kanssa helliä hyväilyjä tanssimista suudelmia. Kädet hyväilivät tanssin aikana lantioo, selkää, kylkiä nautinnollisesti ja suudelmat kaulaan on monen tytön mieleen.

Sitten kellahtaminen sänkyyn, jossa hyväily suudelmien kera jatkui, kuitenkin niin että klitorikseen ei vielä koskettu, mutta pakaroita ja vatsaa hyväiltiin ja rintoja liivien päältä.

Tässävaiheessa yleensä naiset halusivat ottaa hameensa alta pikkarit pois ja toivat näin julki, että paljaitakin paikkoja saisi kokeilla.

Kädet hyväilivät pakaroita ja reisien sisäpintaa varoen kuitenkaan koskettamasta klitorista, kunnes työnsin jalat haralleen ja menin suutelemaan pimpin ympäristöa löhestyen pikkuhiljaa kohti klitorista. Usein tässä vaiheessa nainen otti päästäni kiinni ja painoi sen klitoriksen kohdalle.

Nainen oli siinävaiheessa jo niin kiimainen ja pillu niin märkä, että kosteutta oli valunut jo anaalinkin puolelle.

Tässävaiheessa yleensä sormetin pillua ja varovasti myös peppua hyväili G-pistettä ja työnsin hulluna seisovan penikseni hiljaa ja nautinnollisesti vaginaan pohjia myöten. Liikuttelin sitä hiljaa vaginassa otin sen pois ja työnsi sen varovasti ja hitaasti anaaliin, niin, että ensin siellä oli vaan sentti pari ja sitten hitaasti ja tuntemuksia kuunnellen yhä syvemmälle ja samalla klitorista pyöritellen ja yhtäkkiä penis on anaalissa juurta myöten ja sitten vaan tunnustellaan ja kuulostellaan tuntemuksia.

Klitorista hieroen alkaa tuntemukset koventua ja nainen haluaa, että penis liikkuu ja hurmoksen keskellä peppu hytkyy, kuin vibra ja kitoris kostuu ja vetistelee, kunnes selkä jäykistyy ja hirveä kouristus peniksessä kertoo mahtavaakin mahtavamman orgasmin tullen.

Jopa minuuttien kuristus peniksen ympärillä kertoo mahtavasta anaaliorgasmista, jonkalaista kukaan näistä naisista ei ollut koskaan ennen saanut, mutta halusivat saada niitä jatkossa paljon lisää.

Kiitos ihanat naiset!

Sitten heräsit kun äiti huusi aamupalalle...

Vierailija
29/37 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko seksiä

Vierailija
30/37 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellän sen rakkaussuhteeseen kuuluvaksi jutuksi. En tiedä miksi. On vaan jotenkin paljon intiimimpää kuin perusseksi. Ja siis rakastan anaaliseksiä! Mutta vain tutun ja turvallisen miehen kanssa.

Vierailija
31/37 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miellän sen rakkaussuhteeseen kuuluvaksi jutuksi. En tiedä miksi. On vaan jotenkin paljon intiimimpää kuin perusseksi. Ja siis rakastan anaaliseksiä! Mutta vain tutun ja turvallisen miehen kanssa.

Seurustelusuhteessa annan mielelläni mutta en ennenkuin luotan mieheen. Joskus nuorempana saatoin antaa myös radomeille jätkille kännissä

Vierailija
32/37 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pikkumaisuuttani sinkkuaikoina muistelin tapahtumia ihan taulukon kanssa, eli nimet tai lempinimet ja mihin treffit johti. Siellä oli anaaliseksi yhtenä rastina ja itsenikin yllätti että 2/3 seksiin johtaneista treffeistä sisälsi peppua.

Pitää toki ottaa huomioon, että osaa tapailin montakin kertaa seksin merkeissä, joista esim. sitten kolmas kerta sisälsi tätä. Mutta oli joukossa paljon yhden illan juttuja ja ensikertalaisiakin.

Ja nyt se puritaaneja kauhistuttava juttu: kaikki pitivät siitä!

Vierailija
33/37 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tilanteen mukaan . Ei voi sanoa erikseen että vasta kerta numerolla x saa sitä tai tätä. Se hetki kun sextailee menee aina sen hetkisen olon mukaan. Juuri siksi seksi on ihanaa.

Vierailija
34/37 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en ymmärrä, että kaikkea seksiin liittyvää kategorisoidaan, kerralla x saa olla sitä ja kerralla y tätä... Seksihän on vain kahden aikuisen hyvää tuovaa leikkiä! Jos joku nauttii hommasta kumisaappaat jalassa ja toinen silmät kiinni peiton alla - mitäs sitten:) Ekalla kerralla peppupanot sama asia, jos toinen haluaa ja toinen antaa, siitä vaan!

Vierailija
35/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenö taas en halua mitään peppuseksijuttuja ellei ole valmisteltu kunnolla ja juurikin yhden illan jutuissa baarin jälkeen on hyvin suuri todennäköisyys että on muna paskassa kun ei ole valmisteltu kunnolla. Pari kertaa oon pannu aikoinaan heti yllätyksenä peppuun mut sieltä on tullutki sitten kunnon paskahaju hetken päästä perässä ...ei kovin sexyä

Vierailija
36/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenö taas en halua mitään peppuseksijuttuja ellei ole valmisteltu kunnolla ja juurikin yhden illan jutuissa baarin jälkeen on hyvin suuri todennäköisyys että on muna paskassa kun ei ole valmisteltu kunnolla. Pari kertaa oon pannu aikoinaan heti yllätyksenä peppuun mut sieltä on tullutki sitten kunnon paskahaju hetken päästä perässä ...ei kovin sexyä

Itse olen sen verran suuri peppuseksin ystävä että ei haittaa lievä haju eikä näköhaitta :)

Aina jos tuoksuu tai näkyy sitä itseään niin en mainitse siitä naiselle vaan menen nopeasti pesulle aktin jälkeen.

Vierailija
37/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa ja/tai oudon partnerin kanssa en naisena alkaisi peppuhommiin. Jos toinen ei tiedä tai välitä niin saa paljon vahinkoa aikaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi