Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peppuseksiä yhdenyön jutuissa?

Vierailija
20.12.2012 |

Ajattelin kysäistä onko teillä, jotka yhdenyön juttuja harrastatte, tapana harrastaa myös peppuseksiä?

Olen aina pitänyt siitä mutta jotenkin ajatellut, että se kuuluu vasta pidempiin suhteisiin. Jotenkin en ole

vain tullut ehdottaneeksi sitä, jos kyse on ollut jostain baarituttavuudesta tms. Eikä sitä ole minullekaan ehdotettu.

Olen kuitenkin nyt lähiaikoina sitä tullut ehdottaneeksi ja yllätyksekseni siihen on suhtauduttu oikein myönteisesti.

En tiedä onko naisten suhtautuminen siihen muuttunut, vai onko se näin ollutkin?

Voisin väittää, että tuollaisessa yhdenyön jutussa peppuseksi on vieläkin kiihottavampaa, kuin pidemmissä suhteissa.

Samaa ovat sanoneet naisetkin. Ovat päivitelleet jälkikäteen miten järisyttävältä se on tuntunut ja että onneksi siihen ryhtyivät

vaikka se olisi ennalta vähän arveluttanutkin. Onpa joukossa ihan ensikertalainenkin. Hän sanoi, että kukaan ei ole sitä ehdottanut aiemmin ja hän taas ei ole sitä kehdannut tehdä. Tykkäsi siitä niin, että aamulla otettiin uusiksi, pitkän kaavan mukaan.

Olen todella positivisesti yllättynyt nykynaisten vapautuneisuudesta ja halusta kokeilla uutta.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna peppuseksiä ekakerralla. Siinä pitää olla jo luottamusta mieheen, koska siinä voi satuttaa naista. Toisella kerralla yleensä jo annan.

Vierailija
2/37 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että päädyttiin peppuseksiin. Mies oli niin huomaavainen ja määrätietoinen että en juurikaan epäröinyt. Aamulla heräsin siihen kun hän sormetti pyllyäni... Arvaahan sen mihin se taas johti...

Emme tavanneet enää sen jälkeen, työmatkalla kun satuin olemaan, se vähän harmittaa. Olisin kyllä ollut käytettävissä useamminkin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan mieluummin peppuun ekalla kerralla kuin pilluun. Joteskin se pillu on vain arvokkaampi. Mutta yleensä aina kuitenkin annan jompaan kumpaan reikään, jos mies on kiva.

Vierailija
4/37 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että useimmille naisille miehen peppuun päästäminen kuitenkin vaatisi sen verran suurta luottamusta, että sitä ei ensimmäisellä seksikerralla tehtäisi. Tuossa kuitenkin on vaarana rikkoa paikat, jos työntyjä on taitamaton.

Itse en ole yhden yön juttujen kohdalla tämän vuoksi edes kehdottanut anaalia edes ehdottaa. Pitäisi varmaan sitten kokeilla joskus, itselläni kuitenkin kokemusta ja kiinnostusta jonkun verran löytyy.

T: M28

Vierailija
5/37 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin naimisissa olevat ja y-hoot. Huomasin tämän kun olin muutaman vuoden komennushommissa itäsuomessa.. Jos nopeasti arvioi niin puolet ainakin suostui samantien.

Vierailija
6/37 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä lyhyehkössä suhteessa nainen tarjosi anaalia, mutta kieltäydyin. Jollen saa naista tyydytettyä muuten, jää suhde lyhyeksi.

Vierailija
7/37 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin naimisissa olevat ja y-hoot. Huomasin tämän kun olin muutaman vuoden komennushommissa itäsuomessa.. Jos nopeasti arvioi niin puolet ainakin suostui samantien.

Vierailija
8/37 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon harrastanut peppuseksiä yhden illan jutuissa, jos mies on ensin halunnut. Oisin halunnut kyllä useemminkin, mutta en oo viitsinyt sitä itse ehdottaa, kun oon pelännyt et toinen ei tykkää ja tunnelma menee pilalle... Toisaalta hyvin kyllä olisi voinut, kun suurinta osaa miehistä joiden kanssa oon ollut, on tuntunut se anaaliseksi kuitenkin kiinnostavan ennen pitkää.

Vierailija
9/37 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kysäistä onko teillä, jotka yhdenyön juttuja harrastatte, tapana harrastaa myös peppuseksiä? Olen aina pitänyt siitä mutta jotenkin ajatellut, että se kuuluu vasta pidempiin suhteisiin. Jotenkin en ole vain tullut ehdottaneeksi sitä, jos kyse on ollut jostain baarituttavuudesta tms. Eikä sitä ole minullekaan ehdotettu. Olen kuitenkin nyt lähiaikoina sitä tullut ehdottaneeksi ja yllätyksekseni siihen on suhtauduttu oikein myönteisesti. En tiedä onko naisten suhtautuminen siihen muuttunut, vai onko se näin ollutkin? Voisin väittää, että tuollaisessa yhdenyön jutussa peppuseksi on vieläkin kiihottavampaa, kuin pidemmissä suhteissa. Samaa ovat sanoneet naisetkin. Ovat päivitelleet jälkikäteen miten järisyttävältä se on tuntunut ja että onneksi siihen ryhtyivät vaikka se olisi ennalta vähän arveluttanutkin. Onpa joukossa ihan ensikertalainenkin. Hän sanoi, että kukaan ei ole sitä ehdottanut aiemmin ja hän taas ei ole sitä kehdannut tehdä. Tykkäsi siitä niin, että aamulla otettiin uusiksi, pitkän kaavan mukaan. Olen todella positivisesti yllättynyt nykynaisten vapautuneisuudesta ja halusta kokeilla uutta.

Olen ns. isopeppuinen nainen. Ujoudesta johtuen olen koettanut tarjota peppuani miehen sormelle jo ensimmäisellä kerralla...merkiksi siitä että kuumempaa on luvassa :)

Vierailija
10/37 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isopeppuisen naisen kanssahan se vasta onkin mahtavaa, tuntojen lisäksi vielä kunnon maisema. Kyllä mä ainakin älyäisin, jos nainen tarjoaisi persettä, että mitä tehdä. Voithan sä kuiskata korvaan silleen ujosti, että saa sitä toistakin reikää kokeilla...

Vierailija
11/37 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isopeppuisen naisen kanssahan se vasta onkin mahtavaa, tuntojen lisäksi vielä kunnon maisema. Kyllä mä ainakin älyäisin, jos nainen tarjoaisi persettä, että mitä tehdä. Voithan sä kuiskata korvaan silleen ujosti, että saa sitä toistakin reikää kokeilla...

Sormella vain

Vierailija
12/37 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolleja kaikki jotka muuta väittää. Aina vaan yritetään antaa kuva että kaikenlainen rietastelu kuuluu normaaliin seksuaalisuuteen. Ihan vääristynyttä.

Vierailija
13/37 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kukaan tee. Trolleja kaikki jotka muuta väittää. Aina vaan yritetään antaa kuva että kaikenlainen rietastelu kuuluu normaaliin seksuaalisuuteen. Ihan vääristynyttä.

Ei tarvitse ihmetellä kun löytyy tarkistettavissa olevaa tutkimustietoa. Jos aihe kiinnostaa niin kannattaa lainata kirjastosta Osmo Kontulan http://fi.wikipedia.org/wiki/Osmo_Kontula viimeisin tutkimus suomalaisten seksielämästä vuodelta 2008. Siinä on tilastot myös anaaliseksin yleisyydestä.

Osmo Kontula: Halu & intohimo: Tietoa suomalaisesta seksistä. Kuvitus: Sirkka-Liisa Lonka. Helsingissä: Otava, 2008. ISBN 978-951-1-22680-2

Trolleilla ei ole tarjota tarkistettavaa tietoa. Anaaliseksin harrastaminen näyttää tutkimusten perusteella yleistyneen merkittävästi viimeisten parinkymmenen vuoden aikana. Vanhempi väki ei sitä harrasta mutta nuoret kylläkin.

Ei-tarkistettavissa olevaa anekdoottitietoa löytyy historian hämärästä kansan kertomana. Aiemmin eli vielä vuosisadan alkupuolella ennen kondomeita ja pillereitä anaaliseksi oli myös yleistä ehkäisymenetelmänä (käytiin yöjalassa). Tuohon aikaan seksuaalisuutta ei tutkittu eli asiasta ei löydy dokumentteja.

Kaikenlainen rietastelu on aina kuulunut normaaliin seksielämään. Sehän seksistä niin hauskaa tekeekin. Mitä kielletympää sitä hauskempaa. Mistä tiukkapipoiset uskikset muuten vöyhkäisivät jos ei seksin harrastamisesta väärällä tavalla, väärään aikaan tai väärän henkilön kanssa?

Sata vuotta vanhoissa lääkärikirjoissa tuomittiin itsetyydytys vaarallisena sairautena, joka pitää parantaa.

Vierailija
14/37 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vuosia oltu yhdessä. Ehkä joskus voisi kokeilla edes sormen verran.

Vierailija
15/37 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffailin ja googlasin aiheesta vähän lisää ja löytyi tällainen blogi,jossa alkuvaikutelma että aika mielenkiintoista juttua ja mukavia (höm ;) videoita ja vähän muitakin linkkejä, menenkin lukemaan ja katsomaan nyt tarkemmin ;)

http://peppuun.blogspot.fi/

melkein alapää märkänä jo ekankin vilkaisun jälkeen...

Vierailija
16/37 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli

Vierailija
17/37 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 25 % hetero ihimistä on harrastanut anaaliyhdyntää. Niin?

Vierailija
18/37 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 03:12"]

n. 25 % hetero ihimistä on harrastanut anaaliyhdyntää. Niin?

[/quote] niinpä, kuuluu siis vähemmistön kiinnostuksenkohteisiin. Itse olen kokeillut pitkässä suhteessa. Ei tulisi mieleenkään kenenkään yhden yön tuttavuuden kanssa. Kaikkeen ei tarvitse suostua hyvät yh:t ja epätoivoiset.

Vierailija
19/37 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen joka antaa ekana iltana on minusta huor*a.

Vierailija
20/37 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä perä, teidän sen. Miehet kuolaavat sen perään. Moni on sitä kaivanut, mut ihan ekalla kerralla en ole sinne kankea antanut survoa. Mun mielestä hieno nainen ei anna persettä ekalla kerralla. Tää on tietysti vain mun mielipide.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi