Mitä saitte työpaikalta joululahjaksi?
Meillä saatiin iso kassi, jossa viiniä, suklaata, kynttilä, jouluteetä, pähkinöitä, olisko ollut jotain hyydykettä, kaviaaria ym syötävää + 2kpl elokuvalippuja.
Varmaan 100e arvoinen. Meillä oli taloudellisesti hyvä vuosi, lamasta ei tietoakaan.
Kommentit (28)
sain entisestä yksiköstäni kuohuviiniä, suklaata, juustohöylä-setin ja avaimenperän. olin aika otettu :)
nykyiseltä osastolta en saa mitään, kukaan ei saa.
- N. 150 euron arvoisen pussilakanasetin (siis kahdelle)
- Kylpytakin (arvo 80 euroa)
- 1 kk palkan bonuksena
- Herkkukorin, jossa mm. viinejä, suklaata, herkkuja, arvo ehkä 50 euroa
Aikamoista :)
ja Pentikin lahjapakkaus, jossa mm. kynttilöitä
Kyseessä on yksi Suomen suurimmista pörssiyhtiöistä, joka tekee miljardien liikevaihtoa ja on voittoa tuottava yritys. Yt:tä käydään siellä koko ajan, kuten uutisissa toitotetaan. Olisko mun joululahjani työnantajalta se, että mun yksikkööni ei osunut tällä kertaa yt:t joten ei tullut lomautusta eikä potkuja. Kyllähän se mieltä lämmittäisi, jos vaikka mukin glögiä ja joulutortun tarjoaisivat työntekijöille, mutta kai se olisi jonkun johtajan bonareista pois. Tai laittaisivat vaikka sähköpostilla koko firman työntekijöille hyvän joulun toivotuksen, olisi ilmaista. Veisihän se johtajan aikaa 2 minuuttia, ehkä sekin aika halutaan käyttää muuhun. Suomessa puuttuu ylimmältä johdolta tyystin inhimillisyys. Mutta sitä saa mitä tilaa.
Johto käy keskenään joululounaalla ja ovat varmaan ainoa porukka jotka saavat jonkinlaiset joululahjat. Aimepina vuosina joululahjoja on jaettu ainoastaan esimiehille, ei työntekijöille. Tämähän se lisää työmotivaatiota!
t. Isossa pörssiyrityksessä töissä myös
Tätä lahjaa ei olla nähty ennen -- eikä nähdä nytkään.
Toisin sanoen ei mitään. :)
siis tuollainen ihan halpis, pelkkää maitosuklaata joka sekin maistuu vanhalle.
Menee helmikuussa vanhaksi.
Tässä tapauksessa olisi fiksumpaa ollut olla antamatta mitään.
Viime vuonna saatiin mustat metrin pituiset akryylikaulahuivit.
Kyseessä on yksi Suomen suurimmista pörssiyhtiöistä, joka tekee miljardien liikevaihtoa ja on voittoa tuottava yritys.
Yt:tä käydään siellä koko ajan, kuten uutisissa toitotetaan. Olisko mun joululahjani työnantajalta se, että mun yksikkööni ei osunut tällä kertaa yt:t joten ei tullut lomautusta eikä potkuja.
Kyllähän se mieltä lämmittäisi, jos vaikka mukin glögiä ja joulutortun tarjoaisivat työntekijöille, mutta kai se olisi jonkun johtajan bonareista pois.
Tai laittaisivat vaikka sähköpostilla koko firman työntekijöille hyvän joulun toivotuksen, olisi ilmaista. Veisihän se johtajan aikaa 2 minuuttia, ehkä sekin aika halutaan käyttää muuhun.
Suomessa puuttuu ylimmältä johdolta tyystin inhimillisyys. Mutta sitä saa mitä tilaa.