Mitä saitte työpaikalta joululahjaksi?
Meillä saatiin iso kassi, jossa viiniä, suklaata, kynttilä, jouluteetä, pähkinöitä, olisko ollut jotain hyydykettä, kaviaaria ym syötävää + 2kpl elokuvalippuja.
Varmaan 100e arvoinen. Meillä oli taloudellisesti hyvä vuosi, lamasta ei tietoakaan.
Kommentit (28)
ja näin ollen firman tarjoama joululounaskin on peruttu ja lahjojakaan ei jaeta tänä vuonna.
Iso yksityisen sektorin konserni, jossa 1400 työntekijää. Säästetään...
siinä ehkä riittävästi joululahjaa.
Mies sai ison laatikon, jossa oli viinejä ja pientä naposteltavaa. Oli kuitenkin vahtanut työkaveriltaan naposteltavat viineihin, joten niitä on nyt pullotolkulla taas lisää. Tais olla 7 tai 8 pulloa ja noista pari on valkkaria ja loput punaviiniä. Onneksi hyviä viinejä, joten eiköhän ne ajan kanssa hupene.
lasten vanhemmillakaan ei ole tapana meitö lahjoa,Ei edes yhtän suklaarasiaaa saatu
10-v suomalaisessa vaateketjussa töissä ja sinä aikana ei ole yhtäkään joululahjaa firmalta tullu.
kun menee tilapäishoitoon.
Kiitos muistutuksesta!
joten tuntuisikin älyttömältä tuhlata johonkin joululahjoihin. Säästetään nyt moisista turhuuksista edes.
Ei saada tänä vuonna mitään, kuten ei olla aiempinakaan vuosina saatu. Muistan kun joskus vuosia sitten saatiin sellainen lahja, että jouluna töissä olijat saivat käydä syömässä ilmaiseksi työpaikan ruokalassa.
Sittemmin ei ole edes joulukahveja tarjottu. Kahvitauoillahan me juomme itse tuomiamme kahveja, meillä on kahvikassa. Ollaan joskus mietitty jospa työnantaja tarjoais joululahjaksi vaikka paketillisen kahvia, siitä ois soma keitellä jouluna töissä kaffet kahvitauolle. Eipä ole vielä päässyt moista tapahtumaan.
Pikkujouluja työpaikallani ei myöskään ole. Tai on, jos itse sumplimme vuoroja niin, että pääsemme lähtemään omin päin ja itse maksaen porukalla juhlimaan. Tänä vuonna meni vuorot niin ristiin sellaisten kanssa, jotka olisivat halunneet yhdessä lähteä, että jätimme koko pikkujoulut väliin.
Kunta työnanantajana, tämmöistä tää nyt vaan on. Olisihan se kiva saada joku kiitos joulun aikaan työnantajalta, mutta kun ei, niin kiitetään työkaverit toinen toisiamme, leivotaan jouluksi töihin herkkuja tai ostetaan suklaata ym.
Hiukan kyllä harmittaa se, että sama ei päde kaikilla tämän kunnan sektoreilla. On nimittäin niitäkin toimialoja, joissa järjestetään pikkujoulut juomineen ja annetaan joululahjat henkilökunnalle. Pienet lahjat, mutta kumminkin muistamiset.
Me oltais vähään tyytyväisiä, vaikka suklaarasia ja kahvipaketti, yksi kappale molempia, osaston kahvihuoneeseen. Mukana kortti, jossa työnantaja kiittäis kuluneesta vuodesta. Kauhean vaativia ollaan?
tähän asti. Odottelen vielä jotain lisää :)
Mutta odottakoon vain mun vastalahjaani... Hah.
Kai senkin voi lisätä vielä tähän.
No ei todellakaan mitään. Ikinä ei ole saatu. Veronmaksajana olen siitä tietysti tyytyväinen, joten saatte tekin olla. :) T.valtion viraston työntekijä
Enpä tosin ole osannut mitään odottaakaan.
Ensinnäkin jo siitä, että on koulutusta vastaava työ, miellyttävä ja kannustava työnantaja, joka tuntuu arvostavan työntekijöitään. Sen nyt näkee mm. joululahjassa, joka oli bonus 600€ sekä laadukas suklaarasia.
lämmittää aina mukavati ja tuntuu kvialta, kun henkilöhtaisesti ihan muistetaan.
Julkisella ollaan...
Me saadaan yleensä juurikin 100euron arvoinen lahja (tiedän budjetin) ja normisti on ollut todella tervetullut lahja:)
Yksityisellä työnantajalla, jolla menee hyvin, mutta työntekijöitä ei muisteta edes jouluna.
Muistetaan vaan ruoskia tekemään töitä entistä enemmän...
Viime vuonna isot juustolaatikot lakkahilloineen ja punaviinipullot.
No ei todellakaan mitään. Ikinä ei ole saatu. Veronmaksajana olen siitä tietysti tyytyväinen, joten saatte tekin olla. :) T.valtion viraston työntekijä