Miss Universum -kuvat / mielipiteitä!
No mitä mieltä olette tästä?
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288525730914.html?pos=ok-nln
Mun mielipide:
Bikinikuvassa hirveä anorektikko (kylkiluut näkyy ja jalat on ihan liian ohuet) ja iltapukukuva - hmmm... ehkei se Saran täälläkin haukuttu puku sittenkään ollut niin hirveä.
Mulatit rulettaa näissä kilpailuissa. Mutta kuten naispuoleiset (erittäin hyvännäköiset) venezuelalaiset ystäväni taannoin sanoivat: "kaikkea ei voi saada". Tarkoittaen, että heillä on kyllä naiskauneutta, mutta heidän miehensä ovat ihan hirveän rumia.
Kommentit (5)
voittajia tuossa kisassa. Hymy on leveä kuten asiaan kuuluu. Saralla on kummallinen suu, vaikka varmaan edustkin parhaansa mukaan. Noi on laitinoitten markkinat. Ja tietysti Jenkit pärjää, kun heidän kisastaan kyse.
Ja toi voittaja-jenkkihän on ihan latino.
Mun suosikit oli alusta asti miss Venezuela ja miss USA. Kyllä nuo latinot vaan usein on niitä kauneimpia, ei voi mitään. Mulatti eli mustan ja valkoisen jälkeläinenhän ei miss USA ole kuten aloitusviestissä vihjailtiin, vaan latino.
Tarkoittaen, että heillä on kyllä naiskauneutta, mutta heidän miehensä ovat ihan hirveän rumia.
Makunsa kullakin, minusta latinomiehet ovat yleensä aika kuumia ja hyvännäköisiä myös. Tuppaavat kyllä sekä miehet että naiset rupsahtamaan paljon nuorempana kuin suomalaiset, ovat kauniita nuorena mutta jo kolmekymppisenä alkaa olla ihan eri maata.
Kauniit kasvot, mutta todella pelottava vartalo. Mielestäni Sara Chafakin kroppa on ehkä noin tuhat kertaa parempi kuin tällä voittajalla.
.
Makunsa kullakin, minusta latinomiehet ovat yleensä aika kuumia ja hyvännäköisiä myös. Tuppaavat kyllä sekä miehet että naiset rupsahtamaan paljon nuorempana kuin suomalaiset, ovat kauniita nuorena mutta jo kolmekymppisenä alkaa olla ihan eri maata.
Et ole tainnut asua Venezuelassa? Minä olen. Ne miehet on... ns. apinamaisia. Ei voi mitään.
voittajia tuossa kisassa. Hymy on leveä kuten asiaan kuuluu. Saralla on kummallinen suu, vaikka varmaan edustkin parhaansa mukaan.
Noi on laitinoitten markkinat. Ja tietysti Jenkit pärjää, kun heidän kisastaan kyse.