Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

häiritsisikö sinua 2 vuoden ikäero? (nainen vanhempi)

Vierailija
20.12.2012 |

jos mies on kaikinpuolin aivan mieletön persoona ja mielyttää silmää enenmän kuin kasa timantteja

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi ehkä alle 15-vuotiaille. Itsekin taidan olla miestä 2 vuotta vanhempi, enpä ole koko asiaa koskaa edes ajatellut.

Vierailija
2/18 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on 31v ja minä 33(tarkalleen ikäeroa on 1v 4kk :D ).

Ei mitään ongelmaa. Yhdessä on oltu 10v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vain tiedä miten suhtautua tähän miehen -rakkauden tunnustukseen- itse olen aina seurustellut itseäni vanhempien kanssa yms.

Kyse ei olisi siitä, ettenkö tuntisi itse tätä ko miestä kohtaan mitään, päinvastoin. Taidan vain olla "pinnallinen" kun tuo ikä hommeli vaivaa.

Eikä kyllä sekään tee tilannetta helpoksi, että hän on edellisen mieheni (meillä lapsi) yksi parhaimpia kavereita.

Vierailija
4/18 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies 45 ja nainen 48 v., ja valitettavasti mies senkun porskuttaa, mutta nainen alkaa väsähtää petihommissa. En suosittele. Lisäksi nainen alkaa tässä iässä karvottua ja muuttuu muutenkin äijämäiseksi. Kkarua, mutta totta.

Vierailija
5/18 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vain tiedä miten suhtautua tähän miehen -rakkauden tunnustukseen- itse olen aina seurustellut itseäni vanhempien kanssa yms.

Kyse ei olisi siitä, ettenkö tuntisi itse tätä ko miestä kohtaan mitään, päinvastoin. Taidan vain olla "pinnallinen" kun tuo ikä hommeli vaivaa.

Eikä kyllä sekään tee tilannetta helpoksi, että hän on edellisen mieheni (meillä lapsi) yksi parhaimpia kavereita.

Exän paras kaveri ja luulet että parin vuoden ikäero on se pahin juttu? ;D

Vierailija
6/18 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän paras kaveri ja luulet että parin vuoden ikäero on se pahin juttu? ;D

tähän tarinaan sisältyy paljon kaikkea muutakin joka tekee koko sopasta entistä sekavemman ja diibadaiba

ap

Vierailija
7/18 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on exän parhaita kavereita.

Vierailija
8/18 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit 18 ja "mies" 16....mutta siitä ei nyt taida olla kyse?

Vierailija
9/18 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

] Exän paras kaveri ja luulet että parin vuoden ikäero on se pahin juttu? ;D

tähän tarinaan sisältyy paljon kaikkea muutakin joka tekee koko sopasta entistä sekavemman ja diibadaiba ap

Vierailija
10/18 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vuoden miestäni vanhempi eikä haittaa yhtään. Ikäero alkaa haitata vasta tuossa 10 vuoden kieppeillä. Se alkaa olla jo liian paljon.

Vierailija
11/18 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuvitellakaan miestä, jonka syntymäpäivä on kahta kuukautta kauempana mun syntymäpäivästä. Ollaan vaan ihan eri planeetalta! Ei voi jutella mitään sitä mitä tuon kuukauden aikana tapahtui, joku leffa on voinut tulla telkkarista mitä se ei ole nähnyt tms. Vaikea olla yhdessä kun ei ole mitään yhteistä historiaa.

Ja muutenkin, onhan se tosi nolo ja lapsellinen. Haloo, eilenkin ois halunnut mennä syömään Mäkkäriin! Mä lopetin sentään mäkkärissä käynnin jo pari kuukautta sitten. Mut se ei vaan tajuu että tälleen kypsempänä sitä jo alkaa arvostaa Sundsmannia ja sellasii.

Enkä kehtais kellekään edes kertoo. Meidän faija ei varmaan hyväksyis, aattele nyt kun se on mennyt armeijaankin puol vuotta myöhemmin! Ja ajokortin saanut myöhemmin kuin minä!

Joo ei, me ollaan ihan liian erilaisia. Ei voi tulla mitään.

Vierailija
12/18 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies 45 ja nainen 48 v., ja valitettavasti mies senkun porskuttaa, mutta nainen alkaa väsähtää petihommissa. En suosittele. Lisäksi nainen alkaa tässä iässä karvottua ja muuttuu muutenkin äijämäiseksi. Kkarua, mutta totta.

samaa sontaa levität täällä kuin suomi24 palstalla. Mihin tuokin väite perustuu. Jos itse et ole onnistunut pitämään naisesi mielenkiintoa elämässä kiinni, ei se varmaankaan tarkoita, että muut miehet voisi tässä epäonnistua. ;)

Vierailija
13/18 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä voisi kuvitella itselleni ikäistäni miestä:)

Parempi näin päin.... eikä ole kukaan koskaan ihmetellyt ikäeroamme, sen verran pienihän tuo on

Vierailija
14/18 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tosissas? 2 vuotta? HAHHAAAA. Ehkä joku 15 vuotta vois olla jo kyseenalaista...

Ja naiset ei karvoitu 48- vuotiaana, mikä juttu toikin nyt on? Ihmeellistä porukkaa täällä. Moni 50 voi olla fyysisesti paremmassa kunnossa kun 30- vuotias. Se riippuu täysin onko viitsinyt pitää itsestään huolta...siinä ei nuori ikä paljoa auta jos näyttää hylkeeltä.

Vierailija
15/18 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapää, sääri ja kainalokarvat pysyy nykyisinn paljon pidempään poissa kun käsittelee - onneksi hiuksissa päinvastoin (edelleen upea runsas pehko).

Olen erittäin naisellinen ja tuntuu että korostuu vain vanhetessani, pukeudun kauniisti (alusvaatteista ulkovetimiin) ja tyylikkäästi ja nautin avoimesti naisellisuudestani. Ryppyjä on tullut silmäkulmiin muutama (joo, kaverille tuli alle 30v:nä) mutta muuten kroppa on timmi ja kaunis. On pyöreä kiinteä peppu ja pystyt B rinnat. Maan vetovoimasta ei tietoakaan:D

n 52, m 47.... hyvin porskuttaa vielä monta kertaa viikossa näin 17 vuoden ja 4 lapsen jälkeenkin;D

Vierailija
16/18 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai 2 vuotta haittaa nykyaikana.. Mulla 1,5 v nuorempi mies ja en ole missään vielä huomannut ongelmaa..

Vierailija
17/18 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä haittaisi! Meillä ikäeroa 7 vuotta; minä 41 ja mies 34. Naimisissa ollaan oltu 5 vuotta. Itse mietin asiaa tutustuessamme mutta miestä ei asia vaivannut eikä minuakaan enää.

Vierailija
18/18 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kypsä minkäänlaiseen suhteeseen!