Nuuskitko itse lapsena lahjakätköjä?
Jäitkö kiinni? Saitko rangaistuksen?
Kommentit (7)
En jäänyt kiinni. Tunnustelin paketteja päältäpäin ja joskus kurkkasin vähän sisälle, jos pystyi niin ettei sitä huomaa.
Tosin olin jo aika vanha tälläin yli 12v.
En muista, että pienempänä olisin etsinyt paketteja.
Ja oli niin jännittävää ja kutkuttavaa seurata, kun laatikko täyttyi paketeista... Avattu ei papereista tietenkään.
Onneks vanhemmat oli kuin ei olis huomanneet mitään. Viime vuonna meidän kuusen alla Jokaisessa lahjapaketissa oli pienen pieni reikä. Alakouluikäiset lapset. Ihmettelin ääneen että onkohan meillä hiiriä ja lapset hihittelivät onnellisina.
Siskon kanssa löydettiin jonain vuonna lahjat vanhempien vaatehuoneesta ja sen jälkeen osattiin etsiä sieltä aina :D Mutta koskaan ei paketteja avattu.
Kun sain ensimmäisen kännykkäni synttärilahjaksi, olin ehtinyt löytää sen jo pari päivää aiemmin. Oli tosi vaikeaa näytellä yllättynyttä! Sen jälkeen en ole lahjakätköjä etsinyt vaan olen kiltisti odottanut jouluun.
Nuuskin. Se oli ihanaa. En aukaissut pakettia, mutta ravistelin ja tunnustelin. Se oli oikeasti ihanaa jakasvatti jannitysta. En jaanyt kiinni ( tai sittenjain mutta vanhemmat eivat sanonnet mitaan) . Ihana joulumuisto.
En ihan varma ole, avasinko kerran jonkun, mutta yleensä vain tunnustelin päältä. En jäänyt kiinni, tai sitten jos tajusivat, niin eivät sanoneet.