Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen?

Vierailija
19.12.2012 |

Olen ollut tutulla lähes orjatyössä 5 vuotta ilman minkäänlaisia lomia tai lakisääteisiä vapaitakaan edes.

Olen huomannut jo kauan sitten palaneeni loppuun.

Olen ammatiltani lähihoitaja, joten jos otan vaan loparit, joudun heti kohta töihin muualle, jos en hae sitä sairaslomaa mitä tarvitsisin tämän kaiken jälkeen.

Mielestäni tarvitsen ainakin kaksi kk saikkua työsuhteen päättymisen jälkeen siihen, että voin rakentaa persoonani uudelleen minäkseni. Miten toimia?

Ymmärsiköhän kukaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppia sinulle! kylla se hyvin menee.

Vierailija
2/5 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen periaatteessa ollut orja vuodesta 2006. Minulla ei ole ollut turvaverkkoa ympärillä, eikä ole vieläkään oikein, mutta olen saanut jo sekä fyysisiä että psyykkisiä oireita tästä. En saa unta öisin, ei ole sosiaalista elämää enää, kun en pääse minnekään jne. Tullut kummallisia ihottumia yms. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun pitäisi hakea oikeuden päätöksellä takautuvasti sinulle kuuluvat lomakorvaukset ym. lakisääteiset korvaukset, korkoineen melko summa vuodesta 2006: näillä rahoilla voinet levätä noin 6kk-12kk! Ja oikeusprosessin ajaksi haet saikkua, jollet enää vaan pysty etkä jaksa päivääkään. Varma voittaja tulet olemaan, 6 vuotta ilman lomia on melkoinen rike työnantajan puolelta.

Vierailija
4/5 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun pitäisi hakea oikeuden päätöksellä takautuvasti sinulle kuuluvat lomakorvaukset ym. lakisääteiset korvaukset, korkoineen melko summa vuodesta 2006: näillä rahoilla voinet levätä noin 6kk-12kk! Ja oikeusprosessin ajaksi haet saikkua, jollet enää vaan pysty etkä jaksa päivääkään. Varma voittaja tulet olemaan, 6 vuotta ilman lomia on melkoinen rike työnantajan puolelta.

Eli olen saanut loma-ajalta normaalipalkan + lomarahan, mutta en ole saanut pitää lomaa!

ap.

Vierailija
5/5 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ole orjatyössä ollut jos olet saanut lomat rahana. Et ansaitse mitään lepotaukoa joten mitä jos pitäisit vain tammikuussa kuukauden kesäloman ja talviloman siihen putkeen.

Lopeta valehtelu et sut ois pakotettu tohon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän