Vaimot vaihtoon! (jä vähän äkkiä)-illan jakso-keskustelu
Eikö kukaan ole aloittanut vielä keskustelua tämän illan vaimoista vaihdossa? Olkaa hyvät!
Kommentit (18)
Siispä fiksumpi esitysaika olisi paikallaan. Yhden jakson olen joskus onnistunut noin arviolta puoliksi katselemaan.
Minkälaisia liksoja sitä pitää repiä, että on uudet kodin ja vimpaimet ja sellainen lapsikatras? Olen aina miettinyt, miten esim lestadiolaisilla riitää rahat tehdä joka vuosi lapsia. :O
kun se koneurakoitsija kutsui vaimoaan emoksi. Luulis emolle pöytä kelpaavan... Ei kait ne toiset mitään lestoja olleet, vaikka lapsia oli paljon, sen käsityksen sain.
en voi kuin kunnioittaa näin isojen perheiden vanhempia talouden kasassa pitämisestä...
Vaikka luulis, että tarvetta ois ollu kai jo aiemmin. Kaikki muu oli kyllä siinä talossa kunnossa.
8-lapsista perhettä ja menoo siellä. Minä oisin hourulassa lopunikääni jos ois meillä toi tilanne.
täytyy kyllä sanoa että rupesin hiukan kadehtiin kumpaakin perhettä, ja varsinkin sitä isompaa. olispa mullakin joskus 8 lasta! samperi oikeesti! täytynee oikein keskittyä miehen pehmittelyyn..
selostukset. on siinä hommaa 8 lapsen kanssa ja sitten piti pitää itsensä vielä huoliteltuna. Ens kerralla onkin tosi kiinnostava jakso, kun on yh-äiti, jolla 4-5 lasta, eikä mitään rytmejä tai sääntöjä lapsille. Oli muistaakseni taiteellinen jatyötön. Mitenkähän se pärjää vaihtovaimona tavallisessa perheessä, jos mies on nipottajatyyppi?
Meillä jo tässä kolmelapsisessa suurperheessä on välillä vaikeuksia löytää isän ja äidin kahdenkeskistä aikaa...
ja 4 minäkin ihmettelen mistä ne rahat riittää??????
omaa elämää ei enään ole kun noin paljon lapsia :/
Osasivat hyvin kertoa ajatuksistaan ....muutakin kuin " ihan kiva" kaikkeen.
Voisko joku suurperheen äiti valaista meitä asiasta!
Mutta luulisin, että salaisuus on, että asuvat maalla ja yrittäjiä molemmat isit, 8 lapsen äiti kävi vielä töissäkin. Lisäksi eivät enää olleet niin nuoria, johan nelikymppiseksi on ehtinyt omaisuutta karttua ja velkoja maksaa.
Sitä jäin itse ihmettelemään, että helposti ison lapsikatraan kanssa elämä jumiutuu neljän seinän sisään. Tai siis ne lapset jää.
Aika pihi tai siis säästeliäs oli se nelilapsisen perheen äiti.
Yrittäjäisä ja sairaanhoitajaäiti vetää vielä lisää rahaa ja toisessa perheessä lapsilisät melkein 500e ja sielläkin yrittäjäisä tekee pitkää päivää ja muija nuukailee sen kun kerkiää.
matemaattinen totuus on se, että mitä enemmän on lapsia, sen pienemmäksi muodostuvat kulut per lapsi. ruokaa voi tehdä halvemmalla ja vaatteiden ja lastentarvikkeiden kierrätys sujuu...Vaikka on paljon lapsia, voi olla siistiä ja kaunista, päällä ja kodissa...
Ei taitaisi musta olla... hienoja ihmisiä kaikki