Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tärkeää itsetunnollesi on piukka peppu ja terhakat tissit?

Vierailija
19.12.2012 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana oli, mutta ei olisi tarvinnut.

Vierailija
2/12 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun nopeahkon laihdutuksen takia tissit ovat lerpahtaneet, niin katsoo kaiholla kuvia joissa vielä oli terhakat ja nätit tissit. Nyt ainakin minun mielestäni roikkuvat ja ovat kuin patalaput.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi elää, jos rintani alkaisivat roikkua.

Vierailija
4/12 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kaunista 3d-persettä en kokisi olevani edes nainen, sellainen leveä littana on kyllä kaamea etenkin jos jatkuu reisiin niin, että reisissä on ns sivutörmäyssuojat. Tissejä koskee sama juttu, koolla ei väliä, mutta pitää olla terhakat.

Vierailija
5/12 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuitenkin noin yleisestiottaen naisellisen näköinen ja hoikka, mutta ulkonäköjutut ovat vain bonusta itsetunnolle, ei sen perusta. Vanhuus tulee aivan jokaikiselle ja ne tissit lerp+ahtavat 100& varmuudella. Ellet kuole sitä ennen. Jos itsetunto perustuu pinnallisuuteen, on elämässä aika pahassa kusessa.

En missään nimessä olisi esim. ystävä hyvin ulkonäkökeskeisen ihmisen kanssa, minusta se on säälittävä piirre ihmisessä ja osoittaa epäkypsyyttä. Normaali itsestään huolehtiminen (puhtaus, siistit ja ehjät vaatteet julkisilla paikoilla, ei haise pahalle, tukka siististi, jne) on eri asia ja kuuluu toisten ihmisten huomioonottamiseen.

Vierailija
6/12 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuitenkin noin yleisestiottaen naisellisen näköinen ja hoikka, mutta ulkonäköjutut ovat vain bonusta itsetunnolle, ei sen perusta. Vanhuus tulee aivan jokaikiselle ja ne tissit lerp+ahtavat 100& varmuudella. Ellet kuole sitä ennen. Jos itsetunto perustuu pinnallisuuteen, on elämässä aika pahassa kusessa.

En missään nimessä olisi esim. ystävä hyvin ulkonäkökeskeisen ihmisen kanssa, minusta se on säälittävä piirre ihmisessä ja osoittaa epäkypsyyttä. Normaali itsestään huolehtiminen (puhtaus, siistit ja ehjät vaatteet julkisilla paikoilla, ei haise pahalle, tukka siististi, jne) on eri asia ja kuuluu toisten ihmisten huomioonottamiseen.

Täällähän naisellisen näköinen ja kurvikas tarkoittaa yleensä läskiä, jolla roikkuu rintoina patalaput ja perseen kohdalla n lättän' läskivuori. Pakkohan tuossa tapauksessa itsetunto on rakentaa esim humanistisen tutkinnon varaan, esim naistutkimus on kiva.

Vierailija
7/12 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kovinkaan tärkeitä, ainakaan rinnat, jotka vääjäämättä muuttuvat synntysten ja imetysten myötä. Rinnat olivat ennen pienet ja kauniit, nyt ne ovat pienet lerput..! :D

Olen aina ollut pieni ja hoikka, mutta peppu on hyvänmuotoinen. En ole silti mikään treenattu ja piukka, vaan luonnollisen hoikka.... En tykkäisi lihoa, vaan painoindeksi saa kyllä pysyä näissä lukemissa jos se minusta on kiinni.

T. Äiti 35v, bmi19.

Vierailija
8/12 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä! 7 on juuri näitä ulkonäkökeskeisiä ihmisiä. YÖK

Vierailija
9/12 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jos jotkut tissit edes ylipäänsä O N, vaikka monilla ystävillä ne on tyystin leikattu pois rintasyövän takia. Olen kiitollinen että minulla ei ole vielä ollut rintasyöpää.

Eikä peppusyöpää.

AP voi miettiä tätä asiaa uudelleen sitten sen jälkeen kun rinnat ja peppu on leikattu irti syövän takia. Että, onko kiva olla elossa ilman niitä vai ei. Kysy uudelleen tääl sit, jookosta .

Vierailija
10/12 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei ole tarvinnut pepun tai tissien vuoksi murehtia ulkonäköäni. Ei ole edes juolahtanut mieleeni, on jotenkin tärkeämpiä asioita murehdittavana. Toista ne on sitten nämä finnit, joista en ole päässyt vieläkään eroon kaikkien lääkärikäyntienkään avulla!

terv. yksi nelikymppinen finninaama

Vierailija
11/12 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen, mulla on isot riipputissit ja roikkuva lättänä lahnaperse, ja olen ihan tyytyväinen itseeni ja elämääni. Ulkonäöllä ei ole merkitystä.

Vierailija
12/12 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailman rumin perse. pieni kylläkin, mutta löysä ja valuu selluna reisiin ilman mitään tarkkaa rajaa. selluliittiä siis paaaaaaaljon vaikka olenkin hoikka. hyi, oikein naurattaa kuinka ruma se voikaan olla. :D tiedättekö, semmonen hoikan 70-vuotiaan miehen roikkuva nahkaläppypylly.

kaikkein hauskinta on, että oon saanu peppukehuja farkut jalassa. jotenkin täydellisesti istuvat farkut tosiaan hämää. kaamea totuus piilee pinnan alla. hahahaha.

joo, ihan olen tervejärkinen itsetunnolla varustettu ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi