Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvää ohjetta 'porkkanalaatikolle'?

Vierailija
19.12.2012 |

No niin, nyt lähtee hämäysketju.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen itse Hki:n yliopistossa, eri tiedekunnassa tosin, enkä oikeastaan tunne paremmin muita kuin samana vuonna aloittaneita, enkä siten ole kiinnostunut (no oikeastaan kenenkään) erosotkuista. Mutta totta on, että ainakin omassa päässään on toisinaan miettinyt tätä muiden osapuolten mahdollisuutta. Jotenkin luulisin, että yliopistolla tyttö saa olla rauhassa.

Mutta tosiaan rinnastan blogistin täysin julkkikseen. Ehkä vähemmän tunnettuun, mutta ei se sitä poista, etteivätkö ihmiset olisi kiinnostuneita. Kurjaahan se varmasti on, mutta minä ainakin antaisin tällaisten ketjujen olla ja keskittyisin itseeni. Totta puhuen tuskin pääsemme spekulaatioissamme pitkälle, kun emme ole sisäpiiriläisiä. :D

Toisaalta, melkein aina kun joku pariskunta eroaa, ulkopuoliset pohtivat mahdollisen kolmannen osapuolen olemassaoloa. Erikoista kuitenkin, ettei enää edes yhtä päivää voitu olla saman katon alla, oli syy mikä hyvänsä.

Kuinkahan paljon oppilaitoksessaan kuhistaan 'julkimosta'?

Vierailija
22/44 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei saa puhua. Ylläpito yksinkertaisesti poistaa kaikki ko. henkilöä koskevat ketjut, sisällöstä riippumatta.

Sitä odotellessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eka kertaa kattomassa sitä nimeltämainitsematonta blogia, mutta en tuon parin minuutin perusteella ymmärrä, että mikä hänestä tkee niin erityisen? Ei ärsyttänyt, ei kiinnostanut. Mutta se kiinnostaa, että miksei hänestä saa puhua? Ihanko vaan yksityisyyden vuoksi vai? Ei voi olla, koska hänhän itse kaiken kertoo.

Se futisvaimo sekä tämä kyseinen tyttö ovat ainakin sellaisia, heistä ei saa puhua. Siis MITÄÄN. Se futisvaimo riehui kerran aggressiivisesti, miten hänen miehensä nimen paljastaminen on rikollista (?????) vaikka mies on avoimesti julkisuudessa ja miehen ammattiin liittyvillä forumeilla heistä (myös naisesta) puhutaan nimellä.

Tämä opiskelijatyttö on samanlainen tapaus.

Sitten siitä eräästä ruokab-kirjoittajasta oli tosi törkeä herjausketju (jossa esiteltiin totena tietoa, joka todellakin voisi olla hänelle vahingollista), ja se sai olla monta päivää (onneksi sitten poistettiin). Samoin siitä yhdestä lihavasta tytöstä puhutaan KOKO ajan vaikka mitä, mutta YP ei ole kiinnostunut...

Vierailija
24/44 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulipöllyä, josta myöskään ei saanut keskustella. Mutta meni OT, palataan neitoseen.

Vierailija
25/44 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikiksessa piirit on loppujen lopuksi osin pienet. Olen kuullut että supinoita on joskus ollut, mutta voihan tämäkin huhu olla, öö, kateellisten panettelua. (Ensimmäinen kateuskortti pelattu)

Millaisia supinoita siis? :)

Aikaisemmin tällä palstalla oli esitetty, että tyttö olisi pettänyt ja avomies pistänyt pihalle. Tuossa videossahan sanoi, että tavaraa on paljon mukana, joten ei varmaan ole kyseessä mikään parin päivän irtautumisloma. He vaikuttivat niin onnellisilta yhdessä, että luulisi että jotain massiivista juurikin on tapahtunut.

Vierailija
26/44 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun alkoi ylipäänsä b***aamaan. Kirjoitti jopa silloin b***iinsa, kuinka ei välitä yhtään siitä, vaikka hänet leimataankin opiskelupiireissä ulkonäkökeskeiseksi bimboksi.

Vierailija
27/44 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähdä vuoden 2012 tulot, kun 24-vuotiaana ilmeisestikin ostamassa omistusasuntoa Hki:n keskustasta.

Vierailija
28/44 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketju toi vähän hupia mun iltaan, mutta ei me taideta päästä kovin pitkälle, kun ei ole kummempia tietoja asiasta. Vai? :)

Yleisesti jos ajattelee eroamista tuon ikäisenä (itse olen vuoden vanhempi), sehän ei mikään maailmanloppu ole. Itse olen kuitenkin ollut saman miehen kanssa yli 5 vuotta, joten olisihan se silti kova paikka erota, kun tässä iässä aletaan jo vähän suunnittelemaan tulevaisuuttakin ja perheen perustamista yms.

Jotenkin kuvittelin, että tyttö palaisi vielä tämän saman miehen kanssa yhteen (ajattelin, että eron syynä yleisesti se, että tahtoo vielä nähdä maailmaa yms.), mutta jos taustalla on pettämistä, kuten täällä jotkut ovat esittäneet, voi olla ettei tulekaan tapahtumaan.

Vierailija
29/44 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää keskustella vastaisuudessa, niin ettei ketjuja poisteta

Vierailija
30/44 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää keskustella vastaisuudessa, niin ettei ketjuja poisteta

se on totta - eli ei kannattaisi mainita nimeltä tai puhua b-jutuista. :)

Jännä, ettei tätä ketjua poistettu. Kuitenkin samat pettämisepäilyt yms. tulleet esille. Ehkä valvonta tapahtuu juurikin otsikkotasolla.

Vierailija
31/44 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin puhdas arvaus, paria en tunne ollenkaan. Minulla on herkkä homotutka.

Vierailija
32/44 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota rahankäytöstä. Varmasti rahaa on, kun sitä meneekin, mutta voiko oikeasti pelkällä blo***aamisella matkustella, ostaa merkkilaukkuja ja keskusta-asuntoja siihen tyyliin? Eipä silti, Tukholmassa on kulutustottumuksiltaan täsmälleen samanlainen bl**ineitonen.

Vierailija
33/44 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatketaan spekulointia! :)

Vierailija
34/44 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas lisää nellykollaaseja. Pian on asuntorahat kasassa

Vierailija
35/44 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin passelisti oli kollaasipostaukseen lisättykin maininta näytöstä ja pankkireissusta.

Vierailija
36/44 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko jollain uutta näkökulmaa? :)

Vierailija
37/44 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota rahankäytöstä. Varmasti rahaa on, kun sitä meneekin, mutta voiko oikeasti pelkällä blo***aamisella matkustella, ostaa merkkilaukkuja ja keskusta-asuntoja siihen tyyliin? Eipä silti, Tukholmassa on kulutustottumuksiltaan täsmälleen samanlainen bl**ineitonen.

En vaan käsitä. Ja suoraan sanottuna ärsyttää, että noin paskalla sisällöllä voi ansaita noin hyvin. Riittää, että ulkonäkö on kunnossa ilmeisestikin.

Vierailija
38/44 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tähänhän sitten aina vastataan (myös bl****aaja itse muutamaan otteeseen kommenttilootassa) että jokainen ärsyyntyjä voi itse perustaa bl**in, tehdä siitä suositun ja alkaa tienata. Jep...

Vierailija
39/44 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin passelisti oli kollaasipostaukseen lisättykin maininta näytöstä ja pankkireissusta.

Nelly-postauksen jälkeen voipi naureskella matkatessaan pankkiin. :D

Vierailija
40/44 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääkö joku mitä sinne alkuperäisiin ketjuihin kirjoiteltiin?