Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en kestä näitä vierotusoireita! VINKKEJÄ!

Vierailija
19.12.2012 |

Hei!

Mulla on niin pahat vierotusoireet yli vuoden Efexor-masennuslääkkeen käytöstä, etten kestä.

Onko kohtalon tovereita??

Itken ihan hysteerisesti, oksettaa, pyörryttää, palelee (ei mikään lämpö auta), sähköiskuja tulee koko ajan, en saa nukuttua edes nukahtamislääkkeellä.

Mikä avuksi, mistä saan apua?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei nekään voi muuta kuin määrätä jotain muuta lääkettä. Katkaisitko sä ihan kertaheitolla? Se ei ole viisasta.

Vierailija
2/8 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähensin 2 kapselista yhteen viikon ajan ja sitten lopetin. Ei kai muu auta ku alottaa uusiks. Tätä en enää kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä helvettiä se vieroitus, vaikka vaiheittain 1/4 annos kerrallaan vähensin... Minä käytin ihan sillkkaa viinaa lääkkeenä, ei varmaan suositeltavaa, mutta ilman en olisi kestänyt.

Vierailija
4/8 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei saa tehdä, vaan annostusta pitää vähentää vähitellen. Efexor on kyllä todella hankala vieroitettava.

Vierailija
5/8 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähensin 2 kapselista yhteen viikon ajan ja sitten lopetin. Ei kai muu auta ku alottaa uusiks. Tätä en enää kestä.

Ei viikon puolitus mitään auta. Pari viikkoa tiputat yhden neljänneksen, seuraavat pari toisen, seuraavat kolmannen ja vasta sitten kokonaan pois.

Vierailija
6/8 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan "viikko yhdellä ja viikko puolikkaalla".

Nyt oon ollu 2 pv ilman, mutta tänään otin puolikkaan. Sillä koitan pärjätä.

Piru periköön lääkärit, jotka määrää tätä lääkettä kertomatta miten vaikeaa lopetus on. Cipralexin ja Seronilin(käytin molempia max. annoksel)lopetin puolittamlla annoksen pariksi pvksi ja sitten opetin, EIKÄ MITÄÄN OIREITA!

T. AP

Vierailija
7/8 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piru periköön lääkärit, jotka määrää tätä lääkettä kertomatta miten vaikeaa lopetus on. Cipralexin ja Seronilin(käytin molempia max. annoksel)lopetin puolittamlla annoksen pariksi pvksi ja sitten opetin, EIKÄ MITÄÄN OIREITA!

T. AP

vieroituksessa, on tosi yksilöllistä... Sinänsä minuakin ärsyttää, kun mielialalääkkeitä määrättäessä ei IKINÄ kerrota, että niistä voi tulla riippuvaiseksi ja saada kovat vieroitusoireet jos yrittää joskus lopettaa. Ei,v aan päinvastoin, valehdellaan päin näköä että näissä ei sitten ole mitään riippuvuusriskiä.

Vierailija
8/8 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun narkkarit! Mikset tapa itseäsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan