Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lumia 920 on romu, hajoaa käsiin ja sammuilee itsekseen.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan Samsung s 4 ole mikään juniori puhelin. Maksoi 600 euroa ja taatusti pelittää paremmin kuin Lumia ja  ei paina tiiliskiven verran. Ainut Lumia minkä huolisini niin on se uusin 1020. 

Vierailija
62/65 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te kaikki lumia uskovaiset. Kyseisiä p..koja ei saisi edes myydä tai markkinoida ÄLY puhelimina. Eihän siihen löydy juuri mitään apps.eja mihinkään. Toisin kuin Androidiin. Joku kirjoitti että on käyttäjä vika. Ei voi olla kun ei niihin ole mitään toimintoja (apps) sekä 14pv vanha 1520 sammuilee jo itsekseen. Joten käytäppä sitä sitten oikein. Toki täytyy muistaa että kyseiset ominaisuudet ovat vain W8 ja lumian taattua laatua ja käyttö mukavuutta. Nyt menossa kauppaan hakemaan uusimman ja parhaimman samsungin androidin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveätä valittamista!Eihän lumia 920 tai lumia 1020 ole edes isoja ja wp8 toimii loistavasti ilman jumituksia ja akun loppumisia. Itselläni on lumia 1020 ja olen siihen erittäin tyytyväinen, enkä tosiaan aio palata enään iphoneen, enkä samsungin galaxy sarjalaisiin.

Vierailija
64/65 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on perheessä 4 lumiaa, mulla menossa 900:n jälkeen nyt 920 , miehellä 800:n jälkeen 920, kaikki toimineet tosi hyvin.  Kolmas lapsi on käyttänyt nyt vähän aikaa poikakaverin iPhonea ja kuinka ollakaan, parin päivän jälkeen asiaa korjaamoon.  Uusi Nokian tabletti on myös tosi hyvä. Yksi lapsista on pyörittänyt sitä nyt koko joulun ja onnesta soikeena.

Vierailija
65/65 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2012 klo 17:51"]

Ilmeisesti kannattaa? Ajattelin kyllä ensin katsoa mitä vikoja siitä tulee ilmi.

[/quote] Ostin sen sitten huhtikuussa ja olen ollut todella tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi