Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saatte miehenne pukemaan toppahousut päälle?

Vierailija
19.12.2012 |

Meillä on joka aamu kova väittely asiasta ja yleensä häviän. Tänäänkin hän lähti vain farkuilla vaikka mittari näyttää -23!

Miten teillä onnistuu?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö tän jutun olla hauska ja naurattaa?

Ei tietenkään mikään hauska vitsi vaan ihan toimiva keino jollekulle vaimolle jolla on sama ongelma! Meillä se ainakin toimii erittäin hyvin! Ei tarvitse edes muistuttaa niistä toppiksista aamulla!

Vierailija
22/29 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oo ikinä yrittäny pukea miestäni, kyllä se lisää vaatetta ku alkaa palelee. Sillä on aivot, joilla se ajattelee

Olisipa sinullakin ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

töihin mennään autolla, jossa on istuimen lämmitin sekä muu lämmityslaite, ulkona ollaan se minuutti kotona ja toinen työpaikan ovesta sisään astuttaessa.

Töihin ei tietenkään laita, en laittaisi minäkään.

No kyllä mä ainakin laitan työmatkalle talviulkovaatteet muutenkin, miksen sitten toppahousuja. Ne riisutaan töihin tultua ihan niin kuin talvikengät, toppatakki, hanskat ja pipokin.

Vierailija
24/29 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joten nykyään sillä on toppahousut kesälläkin!

Vierailija
25/29 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkät farkut, ei edes sukkahousuja. Vähän tuntuu kylmältä, mutta eihän sitä ole ovelta pitkä matka autolle. Mulla on autossa penkinlämmitin.

Ei mulla edes ole toppahousuja, farkut on paksuimmat mitä on.

Vierailija
26/29 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on eräänlainen sopimus, mieheni ei suostu käyttämään toppahousuja kun kavereiden ei kuulemma tarvitse laittaa (!!!mitä en kyllä usko!!!)

ruikutusta, olen soittanut miehen kavereiden vaimot läpi ja sopinut, että kaikki miehet pitää toppahousuja.

Soitin myös miehen pomolle ja tein selväksi, että kaikki heidän työpaikallaan tulee töihin toppahousuissa, jossa lämpömittari menee alle -5 °C.

Kun on yhteiset pelisäännöt, on selvää, miten toimitaan ja kukaan ei joudu silmätikuksi.

Vierailija
27/29 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies saa mennä vaikka alasti jos siltä tuntuu. Ainoastaan juhliin lähtiessä on joskus sanaharkkaa, kun mies ei tykkää kravatista.

Vierailija
28/29 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaan soittaa anopille ja kertoa kuinka vähissä vaatteissa Matti kekkuloi ulkona, vaikka pakkasta on melkeen 10 astetta.

Vierailija
29/29 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatte sen ukon laittamaan ulkovaatteensa naulakkoon, ettei vaan heitä mytyksi eteisen lattialle???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä