Miten saatte miehenne pukemaan toppahousut päälle?
Meillä on joka aamu kova väittely asiasta ja yleensä häviän. Tänäänkin hän lähti vain farkuilla vaikka mittari näyttää -23!
Miten teillä onnistuu?
Kommentit (29)
Enpä oo ikinä yrittäny pukea miestäni, kyllä se lisää vaatetta ku alkaa palelee. Sillä on aivot, joilla se ajattelee
Olisipa sinullakin ;-)
töihin mennään autolla, jossa on istuimen lämmitin sekä muu lämmityslaite, ulkona ollaan se minuutti kotona ja toinen työpaikan ovesta sisään astuttaessa.
Töihin ei tietenkään laita, en laittaisi minäkään.
No kyllä mä ainakin laitan työmatkalle talviulkovaatteet muutenkin, miksen sitten toppahousuja. Ne riisutaan töihin tultua ihan niin kuin talvikengät, toppatakki, hanskat ja pipokin.
...joten nykyään sillä on toppahousut kesälläkin!
pelkät farkut, ei edes sukkahousuja. Vähän tuntuu kylmältä, mutta eihän sitä ole ovelta pitkä matka autolle. Mulla on autossa penkinlämmitin.
Ei mulla edes ole toppahousuja, farkut on paksuimmat mitä on.
Meillä on eräänlainen sopimus, mieheni ei suostu käyttämään toppahousuja kun kavereiden ei kuulemma tarvitse laittaa (!!!mitä en kyllä usko!!!)
ruikutusta, olen soittanut miehen kavereiden vaimot läpi ja sopinut, että kaikki miehet pitää toppahousuja.
Soitin myös miehen pomolle ja tein selväksi, että kaikki heidän työpaikallaan tulee töihin toppahousuissa, jossa lämpömittari menee alle -5 °C.
Kun on yhteiset pelisäännöt, on selvää, miten toimitaan ja kukaan ei joudu silmätikuksi.
mun mies saa mennä vaikka alasti jos siltä tuntuu. Ainoastaan juhliin lähtiessä on joskus sanaharkkaa, kun mies ei tykkää kravatista.
Uhkaan soittaa anopille ja kertoa kuinka vähissä vaatteissa Matti kekkuloi ulkona, vaikka pakkasta on melkeen 10 astetta.
saatte sen ukon laittamaan ulkovaatteensa naulakkoon, ettei vaan heitä mytyksi eteisen lattialle???
Ei tietenkään mikään hauska vitsi vaan ihan toimiva keino jollekulle vaimolle jolla on sama ongelma! Meillä se ainakin toimii erittäin hyvin! Ei tarvitse edes muistuttaa niistä toppiksista aamulla!