Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa nopeasti! Voinko maksaa laskun kahteen kertaan vai pitääkö odottaa seuraavaa?

Vierailija
19.12.2012 |

Maksoin luottokorttilaskun (Diners Club) ja jouduin jättämään siitä osan maksamatta, koska palkanmaksussa oli firmassa ongelmia. Tilillä ei ollut tarpeeksi rahaa koko laskun maksamiseen eräpäivänä.

Nyt palkka on tilillä ja voisin maksaa sen laskun siis kokonaan loppuun. Voinko maksaa samalla viitenumerolla sen loppusumman, vai sekoaako järjestelmät? Pitääkö minun odottaa seuraavaa laskua, jolloin jäljelle jääneelle summalle on kertynyt korkoa?

Muissa luottokorteissa on yleensä sama viitenumero, mutta Dinersin laskuissa joka kuukausi eri viitenumero.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysy. Tai jos on kiire maksaa, niin maksa samalla viitenumerolla ja ilmoita samantien asiasta luottoyhtiölle selkeästi vaikka sähköpostilla. Mahdollinen korko tulee sitten seuraavalle laskulle.

Vierailija
2/7 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla viitenrolla, ei huolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sinne ja kysy

Eivät anna puhua rauhassa, enkä kuule mitään puhelimesta.

Soittaisin muuten. Niin ja sähköposti tai suora yhteystietolomake on toiminut aiemmin muissa kysymyksissä, mutta se kestää aina monta päivää sen vastauksen saaminen.

ap

Vierailija
4/7 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä niitä niin nopeasti ehdi kuluttaa.

Mä oon kyllä kerran vahingossa maksanut visalaskun kahdesti ja se ylimääräinen raha päätyi seuraaviin laskuihin "ennakkomaksuiksi" eli tuli monta laskua, joissa luki, että ostoksia niin ja niin paljon, maksettavaa nolla euroa. Eli varmaan se toimisi, mutta itse kyllä soittaisin ja varmistaisin kuitenkin ensin.

Vierailija
5/7 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. Kai sitten pitää soittaa sinne. Mulla on vaan aina hirveä stressi, jos olen jonnekin jotain velkaa. Varsinkin silloin, jos tilillä on rahaa ja sen velan voisi maksaa pois.

ap

Vierailija
6/7 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin kerran etukäteen luottoa pois kun tiesin ostavani kalliin jutun luottokortilla. Jos viitenumero on sama joka laskussa, toimii tälleen. Eli kirjautuvat aina maksuiksesi maksupäivästä ja summasta riippumatta. Katsovat sitten kokonaistilanteen

Vierailija
7/7 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin kerran etukäteen luottoa pois kun tiesin ostavani kalliin jutun luottokortilla. Jos viitenumero on sama joka laskussa, toimii tälleen. Eli kirjautuvat aina maksuiksesi maksupäivästä ja summasta riippumatta. Katsovat sitten kokonaistilanteen

Olen Mastercardilla tehnytkin näin ja teen koko ajan. Ostan ulkomaisista nettikaupoista jotain ja ne pitää aina maksaa luottokortilta, maksan heti sen verran luottokortille.

Nyt en oikein tiedä, kun Dinersissa on eri viite. Tyhmä vaan odottaa nyt kuukausi, että voi maksaa seuraavan laskun..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä