Jos kaksi lapsenlasta homoja, tulisiko vanhemmillenne sydäri?
Minä pahoin pelkään, että näin on näreet nimittäin. Toinen on jo tullut kaapista ulos perheelleen, toinen on vielä koululainen. Itse en muuta surisi kuin poikien mahdollisesti vaikeampaa elämää muiden ennakkoluuloista johtuen sekä mahdollisten jälkeläisten puuttumista tulevaisuudessa.
Kommentit (6)
ymmärtäisivät. Äiti ainakin olisi asian kanssa täysin ok. Isä saattaisi pureskella tietoa kyllä hetken ja hänen kohdallaan pelkäisin typeriä vitsejä, joita laukoo välillä ihan silkkaa ajattelemattomuuttaan. En kuitenkaan usko, että hänellä pohjimmiltaan mitään homoja vastaan on. Avokin isä olisi varmasti täysin sujut asian kanssa, äidistään en ole niinkään varma. Hän on hiukka vanhoillinen ja uskonto on hänelle tärkeää. On joskus kauhistellutkin julkkishomoja meille, että pakkoko on tunkea joka paikkaan...-.-''
Lykkyä omille pojillesi!:) Toivottavasti elämänsä eivät kärsi mahdollisista ennakkoluuloista, vaan kykenevät nousemaan moisten yläpuolelle ja elämään tulevien rakkaittensa kanssa onnellisina.
appiukko varmaan saisi sydärin.. on niin perus uskovaista porukkaa ja Haaviston ollessa presidettiehdokkaana tuli sellasta mielipidettä että siitä päätellen
oma isäni on jo haudassa siinä vaiheessa kun poikani alkavat seurustelemaan joten sen suhteen ei ole huolta
anoppi on kuollut
oma äitini varmaan ajattelisi että tyttärensä kasvatuksella on pojista homoja tullut ja pitäisi varmaan sellaiset "tullaan toimeen kun nähdään välit"
En toivo, että lapseni olisivat homoja, sillä pelkään sen aiheuttavan kiusaamista ja sulkevan joitakin ovia esim. työelämässä. Olisin kuitenkin äärettömän ylpeä, jos joku päivä joku lapsista tulisi kertomaan.
OMista lapsistaankin yksi on lesbo =)
mulla on paskat vanhemmat jotka ei piittaa lapsenlapsistaan yhtään (eivät halua edes koskaan tavata niitä) eivätkä aikanaan viitsineet omaakaan lastaan hoitaa. Joten olisi ihan sama. Appiksilla sama juttu, ei minua kiinnosta niiden mielipiteet.
Ja omista lapsista jos tulee homppeleita niin asia on aivan ok. Olen lapsesta asti opettanut lapsilleni että voi rakastua tyttöön tai poikaan, voi mennä naimisiin tytön tai pojan kanssa, kunhan vaan löytää sellaisen ihmisen mitä rakastaa. Muulla ei ole väliä.
AInoa asia mitä itse murehtisin lapseni mahdollisessa homoudessa olisi se, että hän todennäköisesti kärsii siitä työelämässä jossain määrin ja joutuu ehkä piilottelemaan itseään ja perhettään joissain asiayhteyksissä, mutta kotoaan lapseni saa kyllä täyden tuen ja hyväksynnän ja rakkauden jos näin kävisi.
Mulle on ihan oikeasti aivan sama onko lapsi hetero vai homo. Eikä edes sureta ne "menetetyt lapsenlapset" (tämä on se ainainen valitusvirsi näissä homojutuissa), lapsiakin tehdään vain jos niitä halutaan, ja homotkin saattavat jossain määrin pystyä vanhemmuuteen homoudesta huolimattakin (lesbopt helposti, homot vähän vaikeammin mutta esim. luovuttajaisänä kyllä).