Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään, että minulta viedään vauva

Vierailija
18.12.2012 |

Pelkään, että jos löydän miehen jonk kanssa saan vauvan, minulta otetaan vauva huostaan joko suoraan synnärillä tai viimeistään neuvolakäynnin jälkeen tulee lastensuojelusta yhteydenotto yms.

Asun paikkakunnalla jossa on hyvin tarkka ja tiukka lastensuojelu ja olen kuullut juttuja että jos vanhemmalla on jokin sairaus ja jos on vähänkin erikoinen niin on jo lastensuojelun asiakas. myös työttömyys, avioerot, pienituloisuus, mielenterveyden ongelmat, oppimisen vaikeudet ym jos YKSIKIN noista on niin on aina lastensuojelun asiakas täällä?

onko minun kohdalla siis turha haaveillakaan OMASTA vauvasta kun jos sen saan, niin kuitenkin se minulta pois otetaan? minulla on aika hurjat taustat, mm asperger, opppimisvaikeuksia, masennusta, käytöksen ongelmia, omatoimisesti lopetettuja lääkityksiä takavuosina, mielenterveystoimiston asiakkuudesta potkut kun käytös oli vaikeaa, sossun kanssa siis aikuissossun kanssa välit poikki, keskussairaalan joihinkin lekureihin välit poikki tai eivät haluu hoitaa minua, lisäksi olin kommentoinu entisen psykiatrin vauvaa että vauva on söpö ja minulle tuli lähestymiskielto kun pelkäsvät et kaappaan vauvan. oon ollu myös kiintynyt joihinkin hoitajiin ja lääkäreihin ja häirinny heitä vapaa-ajalla. lisäksi oon eläkkeellä, mulla on verenpainetauti, toistuvia paiseita, psoriasis.

Riittääkö nuo perusteeksi joko kiireelliseen sijoitukseen tai huostaanottoon pelkästään sen takia kun nuo kaikki lukee papereissa ja onko niin ettei minun omaa muksua uskallettas antaa kokeillakaan ite hoitaa sairaalassa kun pelätään liian suurta riskiä? ja lähteekö vaavi sitten lastenkotiin synnäriltä?

kysyn tätä, että en menis turhaan lasta tekemään jos miehen saan että se olis sitten lapsenteko ollu yhtä tyhjän kanssa kun kuitenkin otettas lapsi pois.

teenkö niin että jätän lapsen tekemättä kun kuitenkaan en saisi sitä pitää vaan se otettas pois?

vai tekevätkö niin että vauvan ottavat pois mut palauttavat takas kun muksu on ehkä 3v ja osaa puhua ja sanoa mulle mitä tarttee tai muuta vastaavaa? ja onko tämmösiltä yleensä otettu muksut pois?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä hanki lapsia nyt äläkä 10 vuodne päästä.

Joku sulle tuntematon sanoi, että kissat kannattaa rokottaa ja sinä uhkaat polttaa neuvojan talon?!?

Pelottaa ajatella mitä tekisit lapselle joka vahingossa sanoo tai tekee jotain väärää.

Osta nukke, leiki sillä äläkä lapsen hengellä.

Vierailija
22/22 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näiden kirjoitustesi perusteella sanoisin että kyllä, lapsesi luultavasti otettaisiin huostaan pian syntymänsä jälkeen.

fiksuinta nyt olisi hakeutua tiiviiseen pitkäaikaiseen psykoterapiaan josset jo ole, ja käydä se läpi. viiden vuoden kuluttua jos olet saanut itsesi tasapainoon ja olet kasvanut ihmisenä niin saatat pärjätäkin lapsen kanssa. aspergerin takia varmaankin tarvitset ainakin alkuun perhetyötä mutta tiiviin hoidon ja kuntoutuksen sekä vuosien mittaisen rauhallisen jakson jälkeen lapsen hankkiminen voisi olla mahdollistakin.

keskity siis itseesi nyt, ja mieti lapsen hankintaa sitten kun oot pidempään voinut hyvin ja suhun luotetaan läheistesi sekä ammattilaisten puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla