Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaimmat vinkit kantapäiden kovettumiin?

Vierailija
18.12.2012 |

Mikä on paras keino saada halkeilleet kuivat kantapäät kuntoon?

Parhaimmat vinkit kehiin, kiitos.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ainakin laitetaan tummelia koiran halkeilleisiin tassuihi ja hyvin toimii xd

Vierailija
2/41 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2012 klo 18:35"]

Jalkoja kylvetetään merisuolavedessä, ja pehmenneet jalat voi vielä kuoria jalkojenkuorinta-aineella. Sitten lisätään runsaasti jalkavoidetta ja laitetaan sukka yöksi.

Raspaaminen kiihdyttää ihon kovettumista, sitä ei kannata tehdä kuin ensiapuna.

Hyviä jalkavoiteita on mm.
- L'occitanen Shea
- Clarins Foot Beaty Cream

[/quote]

Suolaa haavoihin;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile hieroa rasvalla johon sekoitettu soodaa. Toinen hyvä on kookosöljy, suola kahvinpurumössö

Vierailija
4/41 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan hydrania tai muuta tosi rasvaista perusvoidetta reilun kerroksen, sitten pyöräytän muovikelmusta kantapään ja nilkan ympäri okluusio jotta rasvat pysyy siellä missä halutaan. Sukat vielä päälle ja annetaan vaikuttaa yön yli.
Yhdessä yössä jo saa kipeän haavauman kivuttomaksi, hoito kannattaa toistaa parina kolmena yönä niin kantapäät on tosi hyvät taas pitkään. Ei tarvi viilata tai hioa.

Vierailija
5/41 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jalat suolavesikylpyyn.

Vierailija
6/41 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vuosia tosi kuivat, halkeilevat ja verestävät kantapäät, jotka eivät parantuneet millään rasvoilla tai hoidoilla.

Sitten söin kuukauden sielilääkekuurin, eikä ole ollut tarvetta rasvailla kantapäitä sen jälkeen. Tosi hyvässä kunnossa jalat olleet nyt jo vuoden.

Vierailija
7/41 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:13"]

Mulla oli vuosia tosi kuivat, halkeilevat ja verestävät kantapäät, jotka eivät parantuneet millään rasvoilla tai hoidoilla.

Sitten söin kuukauden sielilääkekuurin, eikä ole ollut tarvetta rasvailla kantapäitä sen jälkeen. Tosi hyvässä kunnossa jalat olleet nyt jo vuoden.

[/quote]

Siis SIENIlääkekuurista oli kyse.

Vierailija
8/41 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosilin karbamidipuikko on yli hyvä!!

Vierailija
9/41 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.style-plaza.com/2015/04/salvequick-kuorintasukat.html

Näihin törmäsin ja kuullut muiltakin tutuilta, että olisivat tosi tehokkaita! Hinta tosin kait n. 20€ setti, mutta saattaa olla ehkä kokeilun arvoinen! Itse oon melko nuori ja äitilläni on kauheat kantapäät joita yrittää aina hoitaa, mutta ei niistä kauniita saa - pelkään kans että itselleni tulee samanlaiset :/ Golffaan ja harrastan paljon jaloillani, joten pitäisi muistaa raspata/rasvata niitä useasti...

Vierailija
10/41 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/41 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
12/41 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvaisinta rasvaa mitä onkaan ja sitä kerran tai kaksi päivässä kunnon kerrokset.

Vierailija
13/41 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monimutkaiselta. Kyllä mä oon hakenu apteekista juuri siihen tarkoitettua rasvaa. Sitä paksu kerros kantapäihin, villasukat jalkaan yöks. Aamulla paljon paljon pehmeämmät. Eikä mun ainakaan ole tarvinut kun muutamaksi yöksi tehä tämä ja on auttanut. Kantapäät olleet todella kuivat, kovat ja halkeilevat.

Vierailija
14/41 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä veistele niitä. Yöksi jalkavoidetta ja puuvillasukat päälle.

Vierailija
15/41 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suosittelen ammattilaista.

Vierailija
16/41 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joka ilta, ei auta kerran viikossa.

Vierailija
17/41 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kovettumat ihan jalkahoidossakin viilataan pois, ja sitten vasta rasvataan.

Eli osta raspi ja jalkarasvaa. Liota jalkoja vähintään viisi minuuttia mahdollisimman lämpimässä vedessä, kuivaa ja raspaa. Toista molemmille jaloille.

Ja lopussa rasvaat hyvin, ja panet puuvillaiset sukat päälle.

Vierailija
18/41 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hoidan halkeaman, joka on ihan vereslihalla?

Halkesi siis eilen ja kovettumaa venyttämällä näkyy punainen viiru ja on ihan sairaan kipeä.

Ei ole koskaan ollut tälläiset jalat, aina tosi hyväkuntoiset ihan sillointällöisellä rasvauksella.

Ap

Vierailija
19/41 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän liput aurinkomoiteista jalkavoiteina. Runsaasti voidetta, ohuet puuvillasukat jlkaan ja jos haluaa tehostaa, laita elmukelmua ympärille.

Kun rasvat loppu, lauantaisin saunan jälkeen mitä thansa voidetta yöksi ja jalat pysyy kunnossa.

Vierailija
20/41 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin käsille kuin jaloillekin. Kuulin myyjältä, että jopa ihotautilääkäritkin suosittelevat sitä kuiviin käsiin ja jalkoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi