Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävälleni pyydän apua

Vierailija
18.12.2012 |

Ystäväni on yksinhuoltaja 9 ja 11 vuotiaille pojilleen. Elämä on kohdellut häntä kovin rankasti kaikinpuolin. Raha on tiukilla ja edes ruokaan ei aina riitä rahat. Töitä ystäväni tekee kovasti, yrittää parhaansa ja auttaa aina muita.

Joulusta on tulossa pojille ja ystävälleni ihan tavallinen sillä jouluruokia ei ole vara ostaa, saati lahjoja. Pojat sanoivat minulle ettei se heitä niin haittaa, mutta lapsiaan he vielä ovat ja heillekin edes pienen joulun toivoisin.

Minä anna pojille lahjat ja omista joulu ajattelimme viedä osan heille. Mutta jos täällä olisi joku, joka haluaisi osallistua auttamaan poikien ja äidin joulua, tulisi siitä varmasti ikimuistoinen. Ystäväni saisi tästä varmasti voimia elämään, joka tuntuu olevan kovin kivinen,

Terkuin anne

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sinulle juuri sähköpostia, vastaatko pikaisesti, niin ehtisin tuoda pari pakettia.

Vierailija
2/23 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä taidat hakea apua itsellesi, eiks niin.?

Tiedäthän et lapsilisät tulee perjantaina ja kahdesta pojasta yksinhuoltajakorotuksella summa on yli 300€.

p.s Uskon et olet sama joka aiemmin laitoit tilinumeronkin, kirjoitustyyli täsmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annen "ystävä" saa ylihuomenna lapsilisiä yh-korotuksella yli 300€. 300 EUROA.!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sillä summalla saa parit lahjat ja jouluruoat. Rahasta jää vielä kuun viimeisellekin viikolle.

Älkää uskoko tätä ihmistä. Hän on tehnyt aloituksia aiemminkin.

Kirjoitusasusta päätellen huijari/mustalainen/virolainen tms.

Vierailija
4/23 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ainakin kymmenkunta käyttämätöntä villasukkaparia. Lisäksi paritkymmenet vähän käytetyt lasten villasukat.

Ystäväni on yksinhuoltaja 9 ja 11 vuotiaille pojilleen. Elämä on kohdellut häntä kovin rankasti kaikinpuolin. Raha on tiukilla ja edes ruokaan ei aina riitä rahat. Töitä ystäväni tekee kovasti, yrittää parhaansa ja auttaa aina muita.

Joulusta on tulossa pojille ja ystävälleni ihan tavallinen sillä jouluruokia ei ole vara ostaa, saati lahjoja. Pojat sanoivat minulle ettei se heitä niin haittaa, mutta lapsiaan he vielä ovat ja heillekin edes pienen joulun toivoisin.

Minä anna pojille lahjat ja omista joulu ajattelimme viedä osan heille. Mutta jos täällä olisi joku, joka haluaisi osallistua auttamaan poikien ja äidin joulua, tulisi siitä varmasti ikimuistoinen. Ystäväni saisi tästä varmasti voimia elämään, joka tuntuu olevan kovin kivinen,

Terkuin anne

Vierailija
5/23 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä AP olet Anne Lappalainen espoosta niin minä teen susta vielä rikosilmoituksen joku päivä.

Vierailija
6/23 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä AP olet Anne Lappalainen espoosta niin minä teen susta vielä rikosilmoituksen joku päivä.[/i

halusta auttaa ystäväänsä. Inhottaa, kun jotkut ihmiset ovat niin epäluuloisia ja pilaavat kaiken ilon niiltä, jotka tahtovat auttaa.

Jos ette itse tahdo auttaa, älkää sitä tehkö, mutta lopettakaa sellaisten ihmisten parjaaminen, joita ette edes tunne.

Vierailija
7/23 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille apua tarjonneille jo nyt.

Ja ei lapsilla hätää ole, kyllä äiti huolen pitää. Rahat vaan eivät meinaa aina loppukuuhun riittää, saatikka että vielä joulua järjestäisi.

Mutta mielelläni vastaan sähköpostin kautta, mikäli haluatte tätä perhettä auttaa

T. Anne

Vierailija
8/23 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa nyt maalaisjärjellä, ennenkuin menette tuntemattomalle antamaan rahaa.Jos minulla olisi tuollainen köyhä ystävä jota haluaisin auttaa,niin ottaisin yhteyttä seurakuntaan/diakoniin tms.tai johonkin muuhun järjestöön joka auttaa tällaisessa tilanteessa ja pyytäisin sieltä apua.Espoon suunnalla varmaan näitä tahoja riittää.

Vierailija
10/23 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkuin anne

Että Espoossa asumme , voisin vaikka hakeakin tarvittaessa jos haluatte jotain pojille lahjoittaa?

Vierailija
11/23 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne sähköpostiin tulevat "auta minua" / "auta ystävääni" viestit. Sanamuoto ja kirjoitusmalli ihan samanlainen.

Ja suomalainen tätä ei ole kirjoittanut.

Vierailija
12/23 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, jos on aito, mutta tää vaikuttaa tosiaan perinteiseltä huijauskirjeeltä.

Vierailija
13/23 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää huijata.

Itse voisin hyvin antaa omistani, kun kävi vielä niin, että liian myöhään joulukuusikeräykseen yritin osallistua.

Vierailija
14/23 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko yhteystietosi, että voin ottaa yhteyttä sinuun. Ainakin tilinumeron voisit antaa. Asun sen verran kaukana Espoosta. Voisin antaa sinulle rahat esim. joulukuusta ja ruokaa varten.

Vierailija
15/23 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita mitään tapaa ottaa yhteyttä, tuossa toisessa ketjussa oli henkilö joka oli saanut tekniikka legoja 8-14 v pojille ja oli valmis lahjoittamaan ne eteenpäin. Siis ketju petyin hieman joulupuun lahjaan

Vierailija
16/23 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä Tapiolassa, joten voisimme ehkä tavata siellä ja käydä yhdessä ostamassa jotain?

Onko sinulla antaa sähköposti-osoitetta, johon voisin laittaa viestin?

Vierailija
17/23 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko yhteystietosi, että voin ottaa yhteyttä sinuun. Ainakin tilinumeron voisit antaa. Asun sen verran kaukana Espoosta. Voisin antaa sinulle rahat esim. joulukuusta ja ruokaa varten.

Ikävää, joskin luonnollista, että tekoani pyytää ystävälleni apua pidetään huijaamisena. Se mitä kerroin on totisina totta ja varmasti Suomessa on paljon lapsia vastaavassa tilanteessa.

Tässä kuitenkin sähköpostini: Annemarias@luukku.com

Joulu terveisin Anne

Vierailija
18/23 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, joskin luonnollista, että tekoani pyytää ystävälleni apua pidetään huijaamisena. Se mitä kerroin on totisina totta ja varmasti Suomessa on paljon lapsia vastaavassa tilanteessa.

Tässä kuitenkin sähköpostini: Annemarias@luukku.com

Sähköpostini on siis pienellä kirjoitettu annemarias@luukku.com

Joulu terveisin Anne

Vierailija
19/23 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita mitään tapaa ottaa yhteyttä, tuossa toisessa ketjussa oli henkilö joka oli saanut tekniikka legoja 8-14 v pojille ja oli valmis lahjoittamaan ne eteenpäin. Siis ketju petyin hieman joulupuun lahjaan

hei, oon tuo lego-tyyppi, just ilahduin tästä ketjusta. Kun sähköposti on oma nimi, sitä ei halua tänne laittaa. Aion heti meilata tämän ketjun AP:lle.

:)

Vierailija
20/23 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä pojat osaavat arvostaa saamaansa? ovat tälläkin viikolla eläneet porkkanalla ja perunalla, erilaisia ruokamuunnoksia.

Olen jo nyt niin innoissani, jos pojat saisi oman pienen joulun meidän kaikkien avulla

T. Anne