Kaikki lahjat ostamatta.. repikää siitä :D
Koskahan ne kerkiäisi käydä ostamassa..
Kommentit (10)
Miten monta lahjaa pitäis ostaa?
Tee hyvä suunnitelma, selvitä jokaisen lahjan ostopaikka ja sitten vaan pari täsmäiskua.
Tsemii!
käydään tuossa torstaina, kun miehellä töistä vapaata, ensin mennään ultraan ja sitten siitä jouluostoksille :) Samalla varmaan ostetaan jouluruoka tarpeet :)
Sen verran tiedetään, mitä joillekin ostetaan lahjaksi, osa sitten ostetaan ihan summa mutikassa kun näkee jotain :D
Mies ajo kolarin, eikä nyt sitten päästäkään noin vaan kauppaan.
Meillä on 1-, 3-, 6- ja 8-vuotiaat lapset, ja ois kyllä aika katastrofi, jos mitään lahjoja ei olis. Mutta onhan aattoon vielä aikaa, ei tässä kiire tule.
T. 2
mitään suunnitelmaa. Ei mua kiinnosta stressata tästä :)
2
aina jättää viime tippaan ja sitten kyllä muistaa hyvissä ajoin ilmoittaa mitä kaikkea heidän lapset haluaa. Kun ennen joulua vien lahjat sieltä tulee lämmintä kättä ja sanotaan en mä mitään keksinyt ja kerennyt.
Tiedoksi, joulu tulee joka vuosi ja on tästä eteenpäinkin 24.12.
Jos ette stressaa, älkää myöskään antako niitä lahjalistoja ihmisille, joiden puolesta ette aio nähdä mitään vaivaa.
kaikki lahjat 24.12. ja siis vanhemmat, sisarukset, appivanhemmat, miehen sisarukset. hyvin ehti!
ja vielä ihan hirveesti kaikkea muuta ohjelmaa joka päivälle :/ täsmäisku täälläkin kyllä suunnitelmissa
Ja itselle ;)
Ja tiedän kyllä, mitä ostan. Muutamat lahjat vain, koska lapset saavat niin paljon kummeilta ja isovanhemmilta.
-ap-
näillä näkymin 22 tai 23 päivä ostoksille :)
yleensä olen ajoissa, mutta nyt jäi kiireen ja sairastelun keskellä.
Lauantaina ajattelin käväistä kaupungilla. Ei tässä mikään kiire ole. Pakolla en osta mitään.