kysyin mieheltäni, että "oonks mä sun beibe"
ja se sanoi että et...("sä oot mun vaimo..mä oon niin XXX (murre), etten ala beibejä huutelmaan"). Vaikka en edes tarkoittanut, että mua pitäisi niin kutsua.. kysymys vaan kävi siihen tilanteeseen (kuvattu alla). Että ne ovat sitten toisensa poissulkevia juttuja.
Kysymys tuli siitä, kun minä pohdin, että suurimassa osassa led zeppelinin sanotuksissa on jotain "babe baby" sanotuksia. Niin mies sanoi, että kautta aikojen ne ovat rockissa laulaneet niin.
Kyllä ärsyttää. Tuntuu sitten, että se intohimopuoli puuttuu. (Minusta se beibe viittaa siihen, sellaiseen naiseen. Vaimo on vaan, you know... no se vanha sama, tuttu ja turvallinen, tylsä vaimo...ei se sana sisällä seksiä)
Kommentit (35)
Ja olettaa että mies osaa siihen vielä vastatakin oikein? :D
Teillä ei taida parisuhde "toimia"?
ja MINUSSA ei ole kahta puolta, vaan olen ihan yksi kokonainen ihminen. Jos joku kutsuu mua beibeksi tai pimuksi tai barbiksi tai muuksi muoviseksi aivottomaksi leluksi, minä en pysty sitä ihmistä enää kunnioittamaan, enkä sen jälkeen hänestä kiihottumaan. Jos puolisoni haluaa korostaa minun seksikkyyttäni, siinä voi viitata niihin asioihin, joita teen eroottisesti. Niin että kyse on siitä, mitä MINÄ teen ja valitsen, ei siitä, että oon lelu kun en muuhunkaan pysty.
LZ:n laulujen sanoihin, niin niissäkö sinun mielestä "baby" on vaan pelkästään "esine"? (en tiedä miten hyvin tunnet sanoituksia) Eli oikeaa rakkauttako ei siinä voi olla mukana, vaikka sanassa korostuu seksuaalisuus. Toisaalta en itsekään tiedä englanninkielestä niin hyvin että tietäisin, millainen merkitys sanalla on siinä kielessä (eli ollaanko naisen kanssa tosissaan, jos sitä sanotaan babeksi?)
ap
Teillä ei taida parisuhde "toimia"?
hävän epävarmuutta ilmassa. Mutta minä siihen en ole ainut syyllinen. ap
led Zeppelin on vaan vanhempi ja valkoinen versio 50cntistä tai sean paulista. Shake that thing...
led Zeppelin on vaan vanhempi ja valkoinen versio 50cntistä tai sean paulista. Shake that thing...
kuitenkin tykkää siitä laulajasta (eli kuuntelee laulua) niin miten ei muka voisi olla välittämättä. ap
Kyllä minä ainakin ensisijaisesti haluan olla beibe miehelleni. Ymmärrän sen, etten aina oo mut haluisin olla.
Ja muutenkin minusta on paljon hienompaa olla beibe ku vaimo. Mut mä olenkin tämmönen kiimainen nelikymppinen vosu.
Gabba Gabba hey e hey, Gebba gebba. Hei beibe tuo mulle yks keppana nakil ja sämpyläl!
Miehesi ei tunne sinua kohtaan intohimoa eikä halua sinua fyysisesti. Olet hänelle vaimo etkä beibe, mies on sinulle liian juntti ja minä voin ottaa juntin miehesi.
LZ:n laulujen sanoihin, niin niissäkö sinun mielestä "baby" on vaan pelkästään "esine"?
Zeppelinin jannuille baby on täsmälleen esine jota voi vaikka huitoa mustekalalla tai panna. Eipä muuta.
jos haluat että miehesi näkee sinut edelleen ensisijaisesti beibenä, niin ala sitten käyttäytyä ja näyttää siltä kuin beibe. Jutustasi jää kyllä se kuva, että olette olleet yhdessä vasta 5 vuotta tai vastaavaa, jolloin sinulle tulee ylläripyllärinä, että oma puoliso ei välttämättä olekaan ikuisessa hillittömässä intohimokiimassa sinua kohtaan.
jos haluat että miehesi näkee sinut edelleen ensisijaisesti beibenä, niin ala sitten käyttäytyä ja näyttää siltä kuin beibe. Jutustasi jää kyllä se kuva, että olette olleet yhdessä vasta 5 vuotta tai vastaavaa, jolloin sinulle tulee ylläripyllärinä, että oma puoliso ei välttämättä olekaan ikuisessa hillittömässä intohimokiimassa sinua kohtaan.
"beibeyttä" vaikka ei miltään seksibimbolta näyttäisikään... Minusta parasta seksuaalisuutta on juuri tämä "salattu" seksuaalisuus..
Ja on niistä kauemmin kestäneistäkin liitoista kuultu, joissa on intohimoa. Olemme olleet paljon kauemmin yhdessä.
ap
ja MINUSSA ei ole kahta puolta, vaan olen ihan yksi kokonainen ihminen. Jos joku kutsuu mua beibeksi tai pimuksi tai barbiksi tai muuksi muoviseksi aivottomaksi leluksi, minä en pysty sitä ihmistä enää kunnioittamaan, enkä sen jälkeen hänestä kiihottumaan. Jos puolisoni haluaa korostaa minun seksikkyyttäni, siinä voi viitata niihin asioihin, joita teen eroottisesti. Niin että kyse on siitä, mitä MINÄ teen ja valitsen, ei siitä, että oon lelu kun en muuhunkaan pysty.