Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

säälittävän pieni penis?

Vierailija
17.12.2012 |

Koko avioliittoni ajan vaimoni on osoittanut avoimesti tyytymättömyyttään penikseni kokoa kohtaan ja vaikkei asiasta koskaan avoimesti keskusteltukkaan, myös edelliset partnerini ovat vaikuttaneet tyytymättömiltä seksin laatuun.

Tottapuhuen - seksi vaimoni kanssa ei ole koskaan tuntunut oikein miltään ja varsinkin lasten saannin jälkeen harrastamme seksia aina vain harvemmin. Ja kun sitten kerrankin pääsemme hommiin, vaimoni valittaa etten surkealla penikselläni saa edes itseäni tyydytetyksi.

Siis mikä avuksi? Olen yrittänyt saada vaimoni ymmärtämään että tilanne on minullekkin vaikea, enkä kiusallani yritä tehdä hänen elämästään kurjaa.

Erektiossa penikseni on 16,5 cm pitkä ja n. 5cm paksu. Enpä ole pahemmin vertaillut, mutta minusta tuntuu ettei ystäviänikään ole paljon suuremmilla kaluilla siunattu

M 42

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies saa siitä nuolemisesta? Olo on kuin alhaisella koiralla. vaimo käy muualla panettamassa itseään ja pienipiliset nuolevat isomoloisten mällit vaimonsa pillusta.

Pienipiliset jäävät väistämättä isomoloisten jalkoihin, mutta saattavat olla silti aika petoja esim. nuolemaan.

näin !!!

Vierailija
22/54 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keskimittaisella kalulla varusteltu mies ei saa naista huutamaan orgasmissaan, niin vika on joskus miehessä, mutta useimmiten naisessa. Noin kolmannes naisista ei pysty saamaan yhdynnässä koskaan orgasmia, vaikka olisi ratapölkky pimpasta läpi.

Syitä naisten orgasmiongelmiin on monia. Läheisyyden puute vauvana (oma äiti on juottanut pullomaitoa tissin sijaan), masennus, epävarmuus omasta naiseudesta, kyvyttömyys heittäytyä mukaan rakasteluun (ns. lahnasyndrooma), kuiva emätin jne. Helpointa on tietty sanoa miehelle, että kalu ei piisaa vaikka vika on itsessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuttujen tyttöjen kanssa mökillä saunomassa ja pulahdettiin ensi alastomina avantoon. Tytöt tirskui kaluni kokoa, kun kylmä surkastutti sen. En kuitenkaan alkanut itkeen vaan ajattelin, että kyllä nyt tirskutaan, mutta eiköhän ääni muutu saunassa.

Mentiin saunan puolelle ja lyötiin löylyä kiukaalle. Mulkkuni alkoi seisoa ja tyttöjen hihittely tyrehtyi siihen paikkaan. Käänsin yhden tytön lauteilla mahalleen ja panin sisään. Kyllä sitten voivoteltiin ja pyydeltiin armoo. Näin sitä voi mielialat muuttua nopeastikin.

Vierailija
24/54 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi otit naisen joka avoimesti osoittaa tyytymättömyyttään? Mikä tässä naisessa on sellaista, että päädyit hänen kanssaan yhteen? Seksi se ei selkeästi ole.

Ps. jokainen vastaa itse omista orgasmeistaan, jos vaimosi ei saa, se on lähinnä hänen ongelmansa.

Pete

Vierailija
25/54 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kanssa kokoo liittyviä kysymyksiä. Itselläni on sellainen 19cm pitkä ja joku rehti 5cm paksu. Mutta olen todella nuori. Mua siis huolestuttaa se että kaunko penis kasvaa, jos nimittäin kasvaa koko nuoruuden niin tuostahan voi tulla liian iso. Eli tietääkö kukaan että kaunko penis keskimäärin kasvaa ? Ja entäs milloin se on liian suuri. Ikääni en kerro, mutta en edes mopokorttia ole vielä saanut. Ja ei, en yritä hakea huomiota tällä vaan mua oikeasti mietityttää tämä asia.

Ja kysyn tässä keskustelussa, kun en uutta jaksa tehdä

Vierailija
26/54 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin runkkauksen 13-vuotiaana ja kalu oli silloin 13-14 cm pitkä. Se kasvoi ehkä 18- vuotiaaksi ja jäi n. 16 cm pitkäksi, mikä harmittaa mutta minkäs teet. Paksuutta on vain 4 cm ja se on synnyttäneen väljäpilluisen vaimon kanssa ongelmallista. Ihmettelen vaan mitä isomunainen 14 v poika tekee vauvalehden seksipalstalla. Keskittyisit harrastuksiin, runkkaamiseen ja nussimiseen, turha miettiä joutavia.

Itselläni on kanssa kokoo liittyviä kysymyksiä. Itselläni on sellainen 19cm pitkä ja joku rehti 5cm paksu. Mutta olen todella nuori. Mua siis huolestuttaa se että kaunko penis kasvaa, jos nimittäin kasvaa koko nuoruuden niin tuostahan voi tulla liian iso. Eli tietääkö kukaan että kaunko penis keskimäärin kasvaa ? Ja entäs milloin se on liian suuri. Ikääni en kerro, mutta en edes mopokorttia ole vielä saanut. Ja ei, en yritä hakea huomiota tällä vaan mua oikeasti mietityttää tämä asia.

Ja kysyn tässä keskustelussa, kun en uutta jaksa tehdä

Vierailija
27/54 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen koollaa ei siinä hommassa loppujen lopuksi ole mitään merkitystä, vaikka iso toki joitain naisia kiihottaakin.

Vierailija
28/54 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun nuolemissa ja muussa rakastelussa sillä ei tietenkään ole merkitystä. Isolla saa enemmän stimulaatiota aikaiseksi.

Peniksen koollaa ei siinä hommassa loppujen lopuksi ole mitään merkitystä, vaikka iso toki joitain naisia kiihottaakin.

Vierailija
29/54 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni kalu kiihottaa 95 % naisista. Jos naisilta kysytään peniksen ihannekokoa, niin se on luultavasti 13 cm pitkä 3,5 cm paksu. Sellainen Atrilli grillimakkaran kokoinen.

vaikka iso toki joitain naisia kiihottaakin.

Vierailija
30/54 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sinut?

Vierailija
31/54 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen pidentäjä -  http://su.gneticsextender.com/?utm_source=aff_518d1582054df&utm_medium=link&utm_campaign=shop&utm_nooverride=1&a_aid=518d1582054df&a_bid=c577caca Ostin Gnetics Extender ja jo puolen vuoden kuluttua penikseni oli valtava.

Vierailija
32/54 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2012 klo 16:29"]

Olin tuttujen tyttöjen kanssa mökillä saunomassa ja pulahdettiin ensi alastomina avantoon. Tytöt tirskui kaluni kokoa, kun kylmä surkastutti sen. En kuitenkaan alkanut itkeen vaan ajattelin, että kyllä nyt tirskutaan, mutta eiköhän ääni muutu saunassa.

Mentiin saunan puolelle ja lyötiin löylyä kiukaalle. Mulkkuni alkoi seisoa ja tyttöjen hihittely tyrehtyi siihen paikkaan. Käänsin yhden tytön lauteilla mahalleen ja panin sisään. Kyllä sitten voivoteltiin ja pyydeltiin armoo. Näin sitä voi mielialat muuttua nopeastikin.

[/quote]

En usko hetkeäkään tuota juttua, mutta naisilla on kyllä usein huonot tiedot miesten fysiologiasta. Kalun kokoa on velttona turha arvioida ja varsinkaan kylmässä. Sänkyhommissa koko voi olla ihan toista luokkaa.

Vierailija
33/54 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gnetics extender todella toimii, itsekin olen hankkinut 4kk aikana n 2.5cm lisää mittaa.

http://www.peniksen-suurennus.mycashflow.fi

Vierailija
34/54 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 1960-luvun loppupuolella naiset olivat kokeilleet lukumääräisesti vähän erilaisia peniksiä. Yleensä ruvettiin seurustelemaan vakavammin jo sen ensimmäisen tai toisen kaverin kanssa. No, jos heillä sattui olemaan pienet penikset, niin nainen ei tiennyt paremmasta mitään ja tyytyi kiltisti noihin nysiin.

Tänä päivänä 20-vuotiaalla naisella saattaa olla jo yli 20 seksipartneria. Siihen lukumäärään mahtuu  isopeniksisiäkin, jolloin naisella on vertailupohjaa. Niinhän siinä sitten käy, että parhaat naiset poimivat ns. rusinat pullasta eli isomuaniset päätyvät heidän pillujaan nuohoamaan. Pienimunaisten on tyytyminen vähemmän kauniisiin neitoihin, jotka antavat sitten pillua aina välillä isomunaisille häntäheikeille, kun ovat tyytymättömiä pienimunaisten rakasteluun. Jos on prinssinakki, niin on vain hyväksyttävä se, että se rumakin antaa tilaisuuden tullen isomunaiselle.

Pienimunaisen salainen ase on kieli. Sen avulla ruma nainen saadaan pysymään suurimman osan aikaa suht uskollisena. Tosiasia on kuitenkin, että iso munaa ei voita mikään sänkypuuhissa, joten pienimunaisen on oltava naisensa kanssa koko ajan varuillaan. Sairaalloisen mustasukkaisista miehistä suurin osa on pienimuanaisia.

Vierailija
35/54 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skeletori

Vierailija
36/54 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä enää, kun joudun aina nuolemaan. Ikinä en pääse pukille, kun ryhmisseksiä harrastetaan. Luulisi, että edes joskus naiseni antais panna siinäkin tilanteessa, mutta ei. Isoa pitää vain saada ja joudun nuolemaan taas pillua toisten astomisen jäljiltä. Viimeksikin, kun yritin kiivetä pillulle, niin naiseni sano, että ootas nyt vähän ja työnsi mut pois. Kun oli mällit sisällä, niin sit pyysi nuoleen. Muna ei ole edes mikään pieni vaan on yli 13-senttinen. Olen vähä katkera.

Vierailija
37/54 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä (20) olen seurustellut naisystäväni (19) kanssa noin 3,5 vuotta, hän ei ollut ennen nähnyt kenenkään penistä eikä tiennyt minkä kokoinen se normaalisti on. Minulla tosiaan levossa 1,5cm ja seisokissa 6,5cm pitkä ja sen verran ohut että naisystäväni on viime aikoina maininnut useaan otteeseen, ettei hän tunne sitä sisällään lainkaan kun harrastamme seksiä

Vierailija
38/54 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kauhea millaisia naisia maa päällään kantaa. Sinulla on keskimääräistä isompi penis! Naisellasi on lörpsö pillu, käske treenata lantionpohjalihaksiaan

Vierailija
39/54 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Ei muuta.

Vierailija
40/54 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen 38v mies jolla on aina ollut pieni. Tilanne paheni, kun halvaannuin selkäydin tulehduksen takia. Erektio pieneni entisestään. Nyt olen hengaillut vuoden täydellisen naisen kanssa. Hän väittää saavansa kanssani ja ei valita aiheesta, mutta aistin, että minulla on liian pieni. Hän on todella ystävälline ja kiltti, kun ei koskaan syytä minua asiasta. Mutta häpeä ja suru siitä, että en pysty tarjoamaan hänelle seksiä, jota täydellinen nainen ansaItsisi on todella suurta. Olen myös vastenmielinen ulkonäöltäni. Hän on todella kaunis. Olen välillä todella maassa asian takia. Haluaisin nostaa kissan pöydälle ja ottaa asian puheeksi. Hän väittää välillä saavansa kanssani, mutta luulen, että hän on vain kiltti ja suojelee minua totuudelta. Rakastan häntä, mutta häpeän sitä, että en pysty olemaan sellainen mies jonka hän ansaItsisi. Vihaan itseäni kaikin tavoin. Pelkään koko ajan sitä päivää, kun hänelle riittää tämmöisen säälittävän luuserin Seura ja hän ottaa tosi miehen. Tajuan itsekkin, että se on väistämätöntä. Ei tämmöinen pienimunainen ruma luuseri ole tarkoitettu tuollaiselle naiselle. Olen kai saatanan itsekäs, kun olen rakastunut häneen. En vain voi sille mitään. En ole, ehkä koskaan rakastanut ketään näin paljon. En tajua, kuinka hän on tähän asti voinut antaa anteeksi puutteeni. Tiedän, että menetän hänet, joskus lopullisesti jollekkin paremmalle jollaisen hän ansaitseekin. On hirveää, kun ei pysty tyydyttämään kunnolla ja täydellisesti ihmistä jota rakastaa. Nautin keskusteluista hänen kanssaan, hän on täydellisen kaunis ja muutenkin sellainen josta olen haaveillut. Mutta nyt tuntuu, että en saa koskaan edes reilua mahdollisuutta saada mitään vakavampaa puutteitteni takia. Tiedän, että ei hänkään kestä loputtomiin minun surkeita suorituksia seksin suhteen. Yritän korvata huonouttani olemalla kiltti ja tekemällä sen mitä hän pyytää. Ja muutenkin tottelemalla häntä, mutta koskee tiedostaa se, että ei se loputtomiin riitä. Vihaan itseäni syvästi asian takia. itsemurha on käynyt mielessäni. No en ole sitä tekemässä, mutta miten ottaisin asian hänen kanssaan esille. Minulle sopisi se, että hän harrastaisi seksiä muiden kanssa. Minun ei kuuluisi edes saada, koska olen niin säälittävä. Haluaisin toki häntä, mutta aloitteen tekeminen pelottaa, jos hän ei itse ehdota seksiä, koska olen, niin saatanan huono. Kuulun ikävä kyllä siihen vähemmistöön joilla on pienimuna. Turha tällä palstoillakaan syyllistää naisia siitä, että on syntynyt pienen munan geeneillä. Kyllä vika on miehessä ja häpeä hänen. Miten minun tulisi tehdä. Olen liian rakastunut itse lopettaakseni hengailun. Häpeän todella itsekkyyttäni tässä asiassa. Tunnen olevani roskaa kaikin tavoin. Ja en kyllä vain voi ymmärtää, että kuinka noin kaunis nainen kestää tämmöistä rumaa pienimunaista ällötystä. Komeat ja normaalin omaavat miehet eivät pysty tajuamaan mikä lottovoitto heitä on kohdannut. Nauttikaa täysillä elämästänne ja tehkää kumppaninne onnellisiksi. Ei tuollaista mahdollisuutta osaa kukaan arvostaa. Mutta minulle se on vain haave, jota en koskaan tule saavuttamaan. Häpeän minä kyllä kestän, mutta sitä, että teen hengailukumppanini elämästä vähemmän nautinnollista saa minut tuntemaa totaalista syyllisyyttä. Koen olevani yksi saatanan iso vitsi. Tehkää normaalit mitat omaavat miehet naisellenne tunne, että hän on Paras maailmassa. Meillä kaikilla miehillä ei ole kykyä siihen. Olkaa kiitollisia, että voitte tehdä kumppaninne onnelliseksi. Minä en siihen koskaan tule pystymään. Ja menetän naisen ennemmin, tai myöhemmin jota rakastan eniten ikinä. Jos minulla olisi mahdollisuus tehdä rakkauteni onnelliseksi tekisin mitä tahansa sen eteen. Mutta minulla ei ole mitään muuta, kuin häpeää, surua ja menetystä odotettavissa tulevaisuudelta. 😔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi