oudoin paikka missä olette masturboineet?
Kommentit (49)
Eestiläisen hyppyrimäen vauhdinottorinteessä, kesällä.
Sulkemisajan jälkeen kaupan hedelmäosastolla. mällit lensivät omenoiden päälle.
Minä olen aika tylsä, ku olen masturboinut vain bussissa, junassa, soutuveneessä ja työpaikan vessassa.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:32"]
Kirkossa takapenkissä vemputin jo lapsena..vanhemmiten palasin juurilleni ja nyt siitä onkin sitten tullut pinttynyt tapa.tavoiteena runkuttaa kaikki kirkot läpi ennenkuin mulkku herkiää seisomasta
[/quote]
Jumala näkee mitä teet...ja kiihottuu siitä.
Aivan eli tavallaan runkkaan jumalan kanssa kimpassa
Kerran ollessamme areenalla katsomassa jääkiekko-ottelua, silloinen tyttöystävi antoi käteenvedon vip-aitiossa. Oi niitä aikoja :)
t.M47
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 15:19"]
Työpaikan naisten vessa. (olen mies)
[/quote]
Täällä toinen! Olin illalla yksin töissä niin jotenkin tuli mieleen, että on pakko käydä naisten vessassa.
Toinen mielenkintoinen paikka on metsä, varsinkin syksyisin, talvella kovassa pakkasessa oli myös erikoinen kokemus...
[/quote]hienoa.joskus runkattiin ringissä ja laulettiin ja runkatessa kierrätettiin voileipää ringin kesken.kun laulu loppui niin silloin leipä jäi jonkin käteen ringissä ja hänen piti laskea lasti leivälle..tätä jatkui kolme kierrosta ja aina piti laulun loputtua antaa siementä leivälle..se olikin jo melkoinen kuorutettu leipä kun viimeinen kierros alkoi ja kun taas laulu loppui niiin sille jolle leipä käteen jäi (munansa lisäksi koska koko rituaalin ajan tumputettiin) sai syödä tuon jumalaisen vehnäsen kuorutteineen..itse en saanut koskaan syöntivuoroa mutta huonoa tuuria muutenkin kaikissa peleissä aina.tämä leikki olisi mukava häissä sukujuhlissa tai vaikka hirviporukan iltapuuhana kun kuka jaksaa aina ryypätäkkään
[/quote] kuulostaa kivalle leikille kertakaikkiaan voisinkin ottaa leikin sukukokoukseemme ohjelmistoon ensi suvena.ellei ole suojattu patentilla näin hyvää leikkiä? Meillä iso suku ja osalla ei seiso joten heille keksittävä jotain muuta.voisiko esim imettää elimiä heillä jos vemputus puuduttaa ja elin laskee kesken rientojen päänsä väsyyn. Kertakaikkiaan vallan innostuin tästä nerokkaasta riennosta.osaatko kertoa historiaa että mistä tullut näin vinha puuhastelu?