oudoin paikka missä olette masturboineet?
Kommentit (49)
kuinka onnistuit siellä?? niinku ettei kukaan huomannu? vai huomasko kenties?
jopas tulee helposti! oliskin noin helpoo....
kahvipannun päällä, jäätelökioskin katolla, oman kotini savupiipussa,
roskasäiliössä tosin pihalla! , naapurin auton konepellillä, ja muistaakseni olen kyllä ollut kaupan ostoskärryissä mieheni lykki takaapäin ,olin siis kontin siihen päin,valtavan orkasmin sain!kannattaa kokeilla.
Muita ei ollut toimistossa sillä hetkellä, mutta ovi käytävään oli auki ja kuka tahansa muilta osastoilta olisi voinut tulla sisään. Sain mahtavan orkun ja tahattomasti pääsi vähän huokaisuja ja poskeni punehtuivat. Onneksi ei tullut ketään, eikä puhelin soinut, olisi varmaan ääni tärissyt!
Vanha päältä täytettävä pyykkikone tärisi ja jopa liikkui joskus paikaltaan lingotessaan. Sitä piti mennä pitämään omalla painolla paikallaan linkouksen aikana. Tärinä antoi tahtomattani, tietämättäni hyvät vibrat. No, eka kerta oli " vahinko" , sen jälkeen sitä tuli käytettyä tahallisestikin... Uskomatonta mutta totta.
työpisteessä, avokonttori vieläpä..... :-)
+ myös minä olen kokenut pyykkikoneen ilot. Elämäni ehdottomasti parhaat orkut tuli linkousvaiheessa, kun geishakuulat oli samaan aikaan sisällä. Eka kerta mullakin oli vahinko, nyt pyykkipäivät ovat tosi kiva juttu : )
Työpaikan naisten vessa. (olen mies)
Autossa ajaessa. Oli hieman hankalaa kyllä laittaa kortsu pääle siinä ajaessa, piti se laitaa kuitenkin ettei vaatteille mene.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:46"]Autossa ajaessa. Oli hieman hankalaa kyllä laittaa kortsu pääle siinä ajaessa, piti se laitaa kuitenkin ettei vaatteille mene.
[/quote]runkkaan monesti kylässä ollessa ja roiskin mällit pitkin seiniä..tappetteihin paras kun se ei irtoo vittu ikinä
Kirkossa takapenkissä vemputin jo lapsena..vanhemmiten palasin juurilleni ja nyt siitä onkin sitten tullut pinttynyt tapa.tavoiteena runkuttaa kaikki kirkot läpi ennenkuin mulkku herkiää seisomasta
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:46"]Autossa ajaessa. Oli hieman hankalaa kyllä laittaa kortsu pääle siinä ajaessa, piti se laitaa kuitenkin ettei vaatteille mene.
[/quote]runkkaan monesti kylässä ollessa ja roiskin mällit pitkin seiniä..tappetteihin paras kun se ei irtoo vittu ikinä
[/quote] samoja kujeita täälläkin
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:46"]Autossa ajaessa. Oli hieman hankalaa kyllä laittaa kortsu pääle siinä ajaessa, piti se laitaa kuitenkin ettei vaatteille mene.
[/quote] kirkot kirjastot ja kyläillessä.monesti ruikin mällit erikoisiin paikkoihin esim toisen kenkiin hattuihin ja jopa voileipiin..
Poliisiauton takatilassa kun minua vietiin putkaan. roiskin mällit siihen lattialle ja jaloilleni.
työpaikan veski.... ai että olikin mukavaa