oudoin paikka missä olette masturboineet?
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 09:43"]Työpaikalla olen haudankaivaja
[/quote] kaupassa varastomiehenä
Itse runkkaan kaikkialla aina kun voin.jokin pakonomainen tarve on runkata kyläillessä hanskoihin ja lapasiin ja työpaikalla heitän lastit kahvikämpän jääkaapissa oleviin eväisiin.kiihoittaa katsoa kun porukka suö mälliäni eväiden mukana
Runkkaan kaikkialla eli mikään ei enään ylätä erikoisuudellaan
Itsekkin erikoistunut annoksiin runkkaamisiin.pitsat keitot jne.olen kokki ja on mukava seurata miten hienot ihmiset ryystävät alkukeitoissa mällini..kullini myös työnnän mielelläni sämpylöihin ja hankaan munanpäällä pihvit ja leikkeleet ennen tarjoilua mausteiseksi..pitsat on ykkösjuttu kun mälli sekoittuu juustoon ku juusto sulaa..ihanaa ja suositeltavaa
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:46"]Itsekkin erikoistunut annoksiin runkkaamisiin.pitsat keitot jne.olen kokki ja on mukava seurata miten hienot ihmiset ryystävät alkukeitoissa mällini..kullini myös työnnän mielelläni sämpylöihin ja hankaan munanpäällä pihvit ja leikkeleet ennen tarjoilua mausteiseksi..pitsat on ykkösjuttu kun mälli sekoittuu juustoon ku juusto sulaa..ihanaa ja suositeltavaa
[/quote]juuri valmistan ateriaa vanhemmalle parille.pääruuan aika joten pakko testata roiskauttaa pihvien päälle lasti..katsotaan meneekö kastikkeesta
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:46"]Autossa ajaessa. Oli hieman hankalaa kyllä laittaa kortsu pääle siinä ajaessa, piti se laitaa kuitenkin ettei vaatteille mene.
[/quote]runkkaan monesti kylässä ollessa ja roiskin mällit pitkin seiniä..tappetteihin paras kun se ei irtoo vittu ikinä
[/quote]
Hyi!!!
Miksi hyi? Runkin myös kengille verhoihin ja hammasmukeihin.hammasharjat saavat erityisen käsittelyn kyläillessäni..
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 15:19"]
Työpaikan naisten vessa. (olen mies)
[/quote]
Täällä toinen! Olin illalla yksin töissä niin jotenkin tuli mieleen, että on pakko käydä naisten vessassa.
Toinen mielenkintoinen paikka on metsä, varsinkin syksyisin, talvella kovassa pakkasessa oli myös erikoinen kokemus...
Yleisessä saunassa, ja bussin takapenkillä lukiotyttöjä tiiraillen. T: Setämies
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 15:19"]
Työpaikan naisten vessa. (olen mies)
[/quote]
Täällä toinen! Olin illalla yksin töissä niin jotenkin tuli mieleen, että on pakko käydä naisten vessassa.
Toinen mielenkintoinen paikka on metsä, varsinkin syksyisin, talvella kovassa pakkasessa oli myös erikoinen kokemus...
[/quote]hienoa.joskus runkattiin ringissä ja laulettiin ja runkatessa kierrätettiin voileipää ringin kesken.kun laulu loppui niin silloin leipä jäi jonkin käteen ringissä ja hänen piti laskea lasti leivälle..tätä jatkui kolme kierrosta ja aina piti laulun loputtua antaa siementä leivälle..se olikin jo melkoinen kuorutettu leipä kun viimeinen kierros alkoi ja kun taas laulu loppui niiin sille jolle leipä käteen jäi (munansa lisäksi koska koko rituaalin ajan tumputettiin) sai syödä tuon jumalaisen vehnäsen kuorutteineen..itse en saanut koskaan syöntivuoroa mutta huonoa tuuria muutenkin kaikissa peleissä aina.tämä leikki olisi mukava häissä sukujuhlissa tai vaikka hirviporukan iltapuuhana kun kuka jaksaa aina ryypätäkkään
Porukka näköjään laittanut koko homman ihan pelleilyksi... Mutta siis itselläni oudoin paikka ollut solarium! En tiedä mikä siinä on, mutta se lämpö alkaa jossakin vaiheessa vaan kiihottaa!? Nykyään en käy solariumissa, mutta nuorempana tein niin että keväällä saatoin muutaman kerran käydä ettei ihan vitivalkoinen olisi kesän alussa ollut... alasti menin aina siihen laitteeseen ja se lämpö tuntuu vaan niin vastustamattomalta alapäässä, ei tarvinnut juurikaan ees itseensä koskea kun laukesi, ja se jännityskin varmasti vaikutti osaltaan kun tiesi että ihmisiä on ihan siinä kopperon seinien toisella puolella... ;)