Voi Xeniaa
Kommentit (46)
kuva tahansa. Sitä juuri ihmettelen, että on kärkkäällä vastailulla halunnut antaa itsestään ajoittain hyvinkin erikoisen kuvan. Ja nyt en puhu reilusti asiattomista kommenteista.
kuva tahansa. Sitä juuri ihmettelen, että on kärkkäällä vastailulla halunnut antaa itsestään ajoittain hyvinkin erikoisen kuvan. Ja nyt en puhu reilusti asiattomista kommenteista.
Onkohan täällä ketään joka ooikeasti tuntisi kyseistä henkilöä?
Onneksi pilkka usein sattuu omaan nilkkaan, se on ainoa asia mikä minua lohduttaa teidän kyynisten, pahansuopaisten ja aivan varmasti sekä sisäisesti että ulkoisesti rumien akkojen keskellä.
Minä olen kyllä ollut siinä luulossa..että Xenia itse aiheutti tämän eron. Huhuja kylläkin..ja kuullut vain, mutta sanovat että sydämensä sykkii hieman muulle kuin exälleen..on kuulemma tyttöjen illoista löytänyt uutta seuraa...tiedä sitten...
Jotenkin jäi tekstistä fiilis, että he ovat yksinkertaisesti kasvaneet erilleen suhteestaan. Kuitenkin vielä hyvin nuoria ja reipas kolme vuotta seurustelua (?) Tuli hyvin tuttu tunne mieleen, kun erosin omasta poikaystävästä muutama vuosi sitten, kun huomasin pidemmän aikaan että intohimo ja kipinä on sammunut, jäljellä kaverillinen suhde... Siinä kohtaa päätös erosta on todella vaikeaa...luulin silloin etten koskaan selviä erosta, mutta niin se elämä vain kantaa!
Netissä on helppo antaa itsestään minkälainen kuva tahansa.. En nyt syytä ketään tietty, vaan puhun yleensäkkin. Jos Tuksu ei olisi jokatoinen päivä putkassa, voisin hyvinkin uskoa hänen elävän "glamourelämää". Just sayin'...
Itse tuhlaan aika paljon rahaa turhuuksiin ja merkkeihin ja monesti ihan hävettää tuoda tavaraa kotiin. Poikaystävääni nimittäin ärsyttää jatkuva ostelu. Vaikka minulla onkin siihen varaa.