voi helvetti mikä idiootti-ostaja!
Myin netissä meidän sohvan, 5 vuotta vanha kulmasohva. Hintaa oli 50e, eli melkeinpä ilmainen. Sohva on täysin ehjä ja kunnossa, ainoastaan ilmoitukseenkin kirjasin että pesu jää uudelle omistajalle (tyynyissä pesussa lähteviä lapsen kuolatahroja, kun tekee hampaita niin sitä kuolaa valuu koko ajan johonkin) ja laitoin myös että myös koiran karvojen imurointi jää uudelle omistajalle.
No ostaja löytyi, tuli eilen hakemaan sohvaa mutta alkoi ruikuttamaan alennusta kun sohvatyynyissä on tahroja ja koiran karvaa. Minä sitten selitin että niinhän tuossa ilmoituksessa luki, ja sen takia tuo niin halvalla lähtee kun en itse kerkeä sitä siivoamaan kuntoon. Jos olisin kerennyt ja jaksanut imuroida ja pestä sen viimeisen päälle, olisin varmasti voinut pyytää siitä ainakin 150e.
Nurinan kanssa tuo sitten sen 50e maksoi, mutta muisti vielä ovellakin kiukutella että helpommalla olisi päässyt kun olisi kaupasta ostanut. No voi perse olisit sitten mennyt sinne kauppaan ja lyönyt monta sataa lisää rahaa pöytään, niin olisit saanut uuden sohvan. Ja tähän vielä paljon sensuroitua tekstiä -.-
sinua, sillä itsekin olen saanut pari outoa ostajaa osakseni torilla.
Joku ei kertakaikkiaan usko, että käytetty tavara näyttää käytetyltä.
Yritin kerran jopa purkaa nurisijan kauppaa, mutta ei siihen suostunut kuitenkaan.
Ihmehiipareita.
Useimmat ostajat ovat kyllä olleet ihan jees.