Vilauttelua vai ahdistelua
Vilauttelu on ahdistelua?
Kommentit (10)
Juuri niin, olisiko se sopivaa, että menisi alastomana vaikka kauppaan? ja sanoisi, että ajattelin näyttää ihan tavallista persettä
Jos tuntuu, että on, silloin se on.
Ja turha sanoa, ettei ole pakko katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin, olisiko se sopivaa, että menisi alastomana vaikka kauppaan? ja sanoisi, että ajattelin näyttää ihan tavallista persettä
Olisi tottakai jos tekisit siitä samalla silleen intersektionaalisesti voimaannuttavan poliittisen performanssin.
Huomiota on saatava keinolla millä hyvänsä. Kuuluuko esim. euroviisuihin itsensä hyväily lavalla? Onko kyseessä musiikki vai pornoesitys?
Vierailija kirjoitti:
No pitäiskö tehdä rikosilmoitus?
älä tee, älä mene pelleilyyn mukaan
Tuli vaan mieleen nämä netin vilauttelijat. Ällöttävää. En halua nähdä paljasta pintas.