Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei huomaa eikä annan hellyyttä?

Vierailija
17.12.2012 |

Olen nyt jo pitkään tuntenut olevani yksin tässä suhteessa, mies on poissaoleva, ei huomioi mitenkään.

Tai huomioi silloin kun haluaa sänkyyn. Nyt en enää suostu, koska minä en saa sitä mitä minä haluan, eli hellyyttä ja huomioimista muuten kuin silloin kun mies haluaa panna.

Olen yrittänyt keskustella monta kertaa ilman tulosta, mies vain murahtelee jotain vastaukseksi eikä edelleenkään ota mua vaikka kainaloon. Saatan puhua tunnin siitä miten olisi kiva jos ottaisi kainaloon ja silittelisi tai jotain mutta mies vain makaa sohvalla ja mitään ei tapahdu. Ei edes puhu.

Sitten yhtäkkiä hermostuu ja räjähtää että mitä oikein valitan.

Olemme olleet pitkään yhdessä, reilu 12 vuotta ja meillä on 1 lapsi.

Mitä voisin tehdä? Mun joka solukin huutaa jo hyvänäpitämistä ja huomioimista!!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika selvää, että on toinen nainen mielessä. Ei välttämättä pettänyt vielä mutta ihastunut. Entäs jos menet viereen ja työntää pois? Mitä sitten.

Vierailija
2/10 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekoja paremmin. Jos ei nekään auta niin sitten sun on varmaan hyväksyttävä, että miehesi ei ole sellainen, joka haluaa hellyyttä tms. Jos et kuitenkaan hyväksy niin vaihda miestä. Jos lässytät tuntitolkulla miehelle jotain niin mies todennäköisesti ajattelee, että nalkutat. Mene sohvalle viereen ja tunge kainaloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä päivämäärästä? Ei tästä aloituksesta nyt niin kauaa ole :-D

Vierailija
4/10 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ap on jo saanut hellyyttä. Onhan tuosta nyt jo hetkinen kulunut. :D

Vierailija
5/10 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja jos :-D mitä sitten? Halusin nyt olla avuksi josko ap olisi itse tullut vastaamaan miten heillä kävi. Huomaa että on vauva.fi sivustolla kun heti ollaan nillittämässä nuttura tiukalla.

Vierailija
6/10 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä yhteistä historiaa 10v ja yksi kouluikäinen lapsi.

Sain urkittua tietooni että miehellä on ollut sutinaa useamman naisen kanssa,myös seksiin on päädytty.

Toivottavasti teillä ei ole näin,mutta sitä kyllä epäilisin ensimmäisenä.

Vierailija
7/10 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saatan puhua tunnin siitä miten olisi kiva jos ottaisi kainaloon ja silittelisi tai jotain mutta mies vain makaa sohvalla ja mitään ei tapahdu"

Minäkin räjähtäisin.

Vierailija
8/10 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vaihdoin 15vuoden jälkeen miehen naiseen... nyt makoillaan monta tuntia sängyssä ja vaan suudellaan ja silitellään toisiamme. Vähän välistä pidetään kädestä kiinni ja silitiellään toisiamme. Istutaan sylikkäin ja katotaan leffaa. Halitaan ja jutellaan. Hymyillään toisillemme... no ollaan oltu yhdessä vasta 4kk että eiköhän se arki jossain vaiheessa astu kuvioihin, mutta nyt on ihanaa kun jokainen solu saa vastarakkautta ja kosketusta.

Vierailija
9/10 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

----Saatan puhua tunnin siitä----

Työnnät vain kauemmaksi tuolla mankumisella. Kannattaisko muuttaa tyyliä ja tapaa vaikka niin, että aloitat itse hipaisemaan ohimennen hartioista jne... sellaisia pikakosketuksia. Sitten jo pörrötät hiuksia jne... ja aina iloisena! Unohtamatta lapsen hyvänä pitämistä!

Vierailija
10/10 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö vain voisi mennä sinne sohvalle ja käpertyä miehesi kainaloon? Pakkoko sitä on erikseen pyytää? Vai meinaatko, että mies työntäisi sut pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä