Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nanson koot: ovatko pientä vai suurta kokoa?

Vierailija
16.12.2012 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveydestä suurta, pituudesta kittanaa. Pesussa kutistuvat pituutta lisää. Käyttäisin trikoopaitoja, mutta sellainen telttamaisena lepattava napapaita on hullu näky. Mistä pitkät ihmiset ostatte trikoopaitoja???

Yöasut ovat väljiä ja mukavia. Pyjamahousuihin tarvitsisin taas 15 sentin jatkopalan.

Vierailija
2/10 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat todella suuria, itse ostan Nansolta kokoa xs, kun taas esim. desigualilla tarvitsen koon M, ja yleisesti kokoni on se M.. Joissakin mekoissa tosin pituutta on turhan vähän. Olen itse 170 cm pitkä, ja jotkin mekot ovat niin lyhyitä, että en kehtaa käyttää niitä mekkoina, vaan puen housut niiden kanssa eli käytän niitä tunikoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat todella suuria, itse ostan Nansolta kokoa xs, kun taas esim. desigualilla tarvitsen koon M, ja yleisesti kokoni on se M.. Joissakin mekoissa tosin pituutta on turhan vähän. Olen itse 170 cm pitkä, ja jotkin mekot ovat niin lyhyitä, että en kehtaa käyttää niitä mekkoina, vaan puen housut niiden kanssa eli käytän niitä tunikoina.

Vierailija
4/10 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtelee eri malleissa. Kuitenkin pääsääntöisesti ovat reiluja; esim. itse olen 169cm pitkä ja painan n.66kg ja minulle sopii useimmiten M-koko. Monien muiden valmistajien (puhumattakaan ulkolaisista!) vaatteista pitää ottaa L-tai jopa XL-koko. En pidä kittanoista vaatteista; ikääkin on jo paljon.

Vierailija
5/10 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveydestä suurta, pituudesta kittanaa. Pesussa kutistuvat pituutta lisää. Käyttäisin trikoopaitoja, mutta sellainen telttamaisena lepattava napapaita on hullu näky. Mistä pitkät ihmiset ostatte trikoopaitoja??? Yöasut ovat väljiä ja mukavia. Pyjamahousuihin tarvitsisin taas 15 sentin jatkopalan.

Tulin vastaamaan, mutta näköjään joku ehtikin jo viemään sanat suustani.

Vierailija
6/10 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isohkoja ovat kokoisikseen. Tai kuten jo aiemmat ovat sanoneet, helmastaan lyhyitä mutta kuitenkin lähes telttamaisen leveitä.

Vain harvoin enää nykypäivänä löytää puseron, jossa helma olisi tarpeeksi pitkä ja pysyisikin sellaisena pesujen jälkeen! Ei kai mun maha ja ympärysmitta ole vuosien aikana NIIN kasvanut, että kaikki paidat ovat napapaitamallia?

Vierailija
7/10 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sukulainen oli siellä ennen töissä, ja yksikään niistä vaatteista ei ole pesuissa sen paremmin venynyt kuin kutistunutkaan miksikään. Päin vastoin ovat pitäneet muotonsa hämmästyttävän hyvin.

Mutta kun mitoituksesta kysyttiin niin pikemminkin reilua kuin niukkaa, minustakin.

Leveydestä suurta, pituudesta kittanaa. Pesussa kutistuvat pituutta lisää.

Vierailija
8/10 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutistuu pituudesta ihan hulluna ekassa pesussa. Ostin tarkoituksella reilun kokoisen paidan tuon muistaen, mutta on nyt kuin napapaita. Siis oikeasti eikö ne osaa tehdä parempaa?!

Vierailija
9/10 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän normaalisti kokoa S, mutta Nanson paidoissa S-koko oli sopiva loppuraskaudessa...

Vierailija
10/10 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse hukkapätkä 164cm ja mulla on pari nanson mekkoa ja tunikaa jotka on ihan sairaan lyhyitä. Siis hanuri vilkkuu mekon alta jos vähänkin kumartuu. Sama on paidoissa eli pesussa kutistuu ja normaalina ostettu trikoopaita onkin sitten mallia napapaita.

Kokoluokitus ei sinällään ole tiukkaa (olen normi M mutta nansossa S) mutta ne mittasuhteet? EI voi olla oikein toimiva mekko jos lyhyellekin naiselle on liian lyhyt...