Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko apuja 9kk vauva ei suostu juomaan

Vierailija
16.12.2012 |

enää korvike maitoa. eli on saanut korviketta jo syntymästään asti. nyt neiti 9kk ja ei suostu millään juomaan nan 2 enään. joskus suostuu juomaan kovan yrittämisen jälkeen mutta hyvin hankalaa ollut. nyt ei ole 3 päivään suostunutkaan juomaan enään ollenkaan maitoa. (juo tuttipullosta)olisiko mitään neuvoja että sais neidin taas juomaan? voisiko mahdollisesti kokeilla jo esim luomu maitoa antaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästytä neiti piimällä. ;)

Ilmeisesti allergioita ei ole, joten tuskin maitokaan sitten ongelmia tuottaa.

Tärkeintä on, että jotakin nestettä menee. Ei alkoholia , kuravettä tai energiajuomia.

Vierailija
2/4 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä, että juo vähän jotain edes. Ei kai se maito mikään pakollinen taika-aine ole, huolehdi että on muuten terveellinen ja monipuolinen ruokavalio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoko mukista hörppäyttämällä tai pehmeäpäisestä nokkamukista? Mennekö mehu, smoothie tai velli?

Jos et saa mitään nestettä menemään, niin sitten ei auta kuin ruiskuttaa lääketruutalla nestettä niin syvälle suuhun, että nielee. Kuulostaa julmalle, mutta näin neuvottiin sairaalassa trkemään, kun minun vauvani kieltäyi nesteistä ollessaan maharaudissa.

Vierailija
4/4 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä juo, piimääkin olen antanut mutta siitä ei niin välittänyt.(tosin voisihan sitä välillä taa kokeilla jos menisi) välillä myös pari lusikallista jugurttia olen antanut. -ap