Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostaisin lahjaksi 1½-vuotiaalle kummilapselleni, joka on tyttö?

Vierailija
16.12.2012 |

Kysyin asiaa tytön vanhemmilta ja he sanoivat ainoiksi ehdoiksi, että lahjan pitää olla laadukas lelu ja että sen tulee maksaa vähintään 100 euroa.

Ainoa ongelma tässä lahjan ostossa nyt vain on se, että kummilapseni vanhemmat tietävät, että minä tulen ostamaan heidän lapselleen lahjan ja suuttuvat, jos en osta sitä, mutta minulla ei oikein ole varaa ostaa mitään 100 euron lahjaa, paitsi jos en sitten säästä esim. ruokakuluissani ja syö sitten ainakin parin kuukauden ajan pelkkää kaurapuuroa...... T: Köyhä opiskelija.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuon ikäisille edes ole noin kalliita leluja

Vierailija
2/5 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä vasaralla voi kullannuppu sitten laittaa päreiksi niiden kristallit. Jos asuvat kerrostalossa, saavat häädön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummilapseni vanhemmat ovat erittäin rikkaita ja he haluvat, että heidän lapsillaan olevat tavarat ovat parasta laatua, mikä heidän mittapuunsa mukaan tarkoittaa sitä, että kaiken on oltava mahdollisimman kallista.

Ilmeisesti he ajattelevat, että heidän lapsensa joululahjojenkin tulee olla tarpeeksi kalliita, että ne olisivat tarpeeksi hyvälaatuisia ja sen kyllä uskoo, kun he kertovat minulle, että mitä he ovat itse hankkineet lapselleen lahjaksi. Niiden tavaroiden joukossa ei ole yhtään alle 100 euron tavaraa, joten he vaativat että myös kaikkien muidenkin (kummien, isovanhempien, sukulaisten, tuttujen) on hankittava yli 100 euron lahjat.

Vierailija
4/5 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et hyppää kaivoon, niin hyppäätkö?

Vierailija
5/5 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just nää aineettomat lahjat. kerro maksaneesi vuohi Afrikkaan tai tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä