Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitteko anteeksi miehelle? Oli luonut deittinettiin profiilin, saanut vastauksia ja

Vierailija
16.12.2012 |

ihan aktiivistakin viestien vaihtoa ollut muutaman naisen kanssa.

Jos en olis tietokoneiden kans niin taitava (paljon parempi muuten kuin mieheni), ei ois mulle selvinnyt koko juttu.

Nyt mies selittää, ettei ollut aikomuskaan tavata niitä naisia, se oli vaan "leikkiä", oman viehätysvoiman testaamista, ajankulua etc.

Miten reagoisitte? onko kenenkään mies jäänyt kiinni vastaavasta?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka meillä on upea parisuhde ja runsaasti seksiä hänestä oli hauska luoda (jo pari vuotta sitten) feikkiprofiili itsestään noille sivustoille. Pönkitti itsetuntoa kun oma keski-ikäistyvä olemus ei enää tuntunut hyvältä - minä olen sitä rakastanut sellaisenaan jo 16 vuotta...

Viestittelyä oli tiettyyn pisteeseen saakka mutta kuten sitten huomasin mies lopetti aina kun tuli puhe tapaamisesta. OIkeasti ei sellaista kaivannut eikä olisi edes uskaltanut lähteä tapaamaan ketään.

Uskon häntä sillä tiedän mitä minä merkitsen hänelle ja perhe myös. En silti ole niin sinisilmäinen että ajattelisin hänen olevan (ajatuksissaan tai joskus teoissaan) täysin uskollinen - mutta niin kauan kun hän tulee kotiin eikä satuta minua asialla olen tyytyväinen. Koskaan ei voi tietää mitä elämässä tapahtuu enkä minäkään ole niin täydellinen että voisin vaatia häneltä jotain. Rakkauden ja arvostuksen täytyy olla vapaaehtoista.

Mutta olemme siis edelleen onnellisia ja yhdessä:)

Vierailija
22/55 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillänne on herännyt halu, jota ette voi kontrolloida! Se ei ole mikään sairaus tai muuten ohimenevä juttu vaan seurausta tästä seksivapaasta yht.kunnasta. Eikö juuri tätä vapautta alettu vaatimaan suureen ääneen jo 60-luvulta lähtien?

Psykologit sun muut tietävät eivät vaan osanneet varoittaa seurauksista kannustaessaan ihmisiä toteuttamaan mielitekojaan vailla ns. moraalia!

Mitä siis tehdä? Enpä tiedä jos arvomaailma on niin heiveröinen, että halu määrää tahdin. Sääliksi käy lapsia ja puolisoita. Kannattaisko ehkä ajatella asioita järjellä ja itkeä tunteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan itsesi vuoksi, mutta mitä aiot tehdä miehen sitoutumisen asteen kanssa? Hän leikkii tulella.

Vierailija
24/55 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan itsesi vuoksi, mutta mitä aiot tehdä miehen sitoutumisen asteen kanssa? Hän leikkii tulella.

Vierailija
25/55 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja siellähän tuo porskuttaa uuden naisen kanssa ja harrastukset on samat. Silti pitää olla parisuhde. Eli parantumaton tapaus...Uusi nainen ei tiedä mitään ja luulee löytäneensä unelmamiehen. Pitäisi arvata, että jos pienten lasten isä lähtee kelkkaan, ei ole ihan normaali.

Vierailija
26/55 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisinko jatkaa suhdetta, en tiedä sitäkään. Helppoahan se ei minun elämänkokemuksellani tule olemaan, olen oppinut että kun annan toisen mahdollisuuden jää vastuu minulle.

Jos olisin nyt miehen kanssa joka testailee "viehätysvoimaansa" muaalla ja toisten kanssa, tarvitsisin aikalisän ja etäisyyttä.

Vierailija
27/55 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan aktiivistakin viestien vaihtoa ollut muutaman naisen kanssa.

Jos en olis tietokoneiden kans niin taitava (paljon parempi muuten kuin mieheni), ei ois mulle selvinnyt koko juttu.

Nyt mies selittää, ettei ollut aikomuskaan tavata niitä naisia, se oli vaan "leikkiä", oman viehätysvoiman testaamista, ajankulua etc.

Miten reagoisitte? onko kenenkään mies jäänyt kiinni vastaavasta?

Vierailija
28/55 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi, mutta noin suunnitelmallista touhua en todellakaan.

Vierailija
29/55 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joko hyvin nuori tai jäänyt jotain kokematta ennen vakiintumista. Millainen teidän suhde on, jos mies ei saa vahvistusta viehätysvoimalleen sinulta, ap?

Viime öisin keskustelun seurauksena mies myönsi tavanneensa yhden niistä naisista (tai ei suoraan myöntänyt, ennen kuin puhui itsensä hiukan pussiin ja sitten kun tiukkasin, kertoi lopulta), mutta väittää edelleen silmät kirkkaana, ettei mitään seksuaalista tapahtunut, olivat vaan käyneet kuulemma kahvilla. Niin varmaan, ja mikähän pointti siinäkin olisi? Taitaa pitää mua ihan idioottina, koko ajan jutut muuttuu enkä tiedä enää yhtään mitä uskoa.

Eipä tullut paljon viime yönä nukuttua :(

-ap

Vierailija
30/55 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan KAIKKI piti nyhtää pala kerrallaan miehestä kunnes kertoi,ja tuskin edes kaikkea kertoi.

Ensin myönsi että on profiili mutta katseli vaan,sitten myönsi että on tavannut naisen mutta mitään ei ole tapahtunut,ja lopulta sitten myönsi seksin tai oikeastaan useammankin seksikerran.

Olen myös valvonut jo monta yötä asian takia :(

Minua OKSETTAA miten törkeitä ja löyhämoraalisia ihmiset nykyään ovat,ei paljoa muiden tunteet kiinnosta.Tämä toinen nainenkin tasan tiesi minun olemassaolostani vaan eipä paljoa haitannut menoa.

Vierailija
31/55 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan KAIKKI piti nyhtää pala kerrallaan miehestä kunnes kertoi,ja tuskin edes kaikkea kertoi. Ensin myönsi että on profiili mutta katseli vaan,sitten myönsi että on tavannut naisen mutta mitään ei ole tapahtunut,ja lopulta sitten myönsi seksin tai oikeastaan useammankin seksikerran. Olen myös valvonut jo monta yötä asian takia :( Minua OKSETTAA miten törkeitä ja löyhämoraalisia ihmiset nykyään ovat,ei paljoa muiden tunteet kiinnosta.Tämä toinen nainenkin tasan tiesi minun olemassaolostani vaan eipä paljoa haitannut menoa.

On tässä sulattelemista. Jos se edes sen verran mua arvostaisi, että tässä vaiheessa (kun jäi jo kiinni!) olis rehellinen, myöntäisi tehneensä väärin ja pyytäisi anteeksi, asiaa voisi olla jotenkin ehkä helpompi käsitellä. Mutta ei, kiertelyä, kaartelua ja selitystä selityksen perään.

Rankkaa, kun hetkessä menee pohja kaikelta, mihin on uskonut ja luottanut. Ottaisin varmaan saman tien aikalisän tästä suhteesta, ellei meillä ois lapsia (nuorempi tosiaan vasta vauva).

-ap

Vierailija
32/55 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on pilalla,en tajua miten pystyn lapsen takia edes esittämään että kaikki on hyvin.

Sain taakakseni vielä senkin ettei mies käyttänyt kondomia ja nyt saan pelätä tauteja,olen kaikenlisäksi raskaana joten vauvakin on vaarassa :(

T:Kohtalotoveri

Vierailija
33/55 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tossa on menty jo aika pahasti sopivuuden rajan yli. Käytännössä mies siis etsii uutta naista. Hän vain "testaa omaa viehätysvoimaansa" eli katsoo josko pyydykseen tarttuisi sopiva saalis. Jos ja kun sellainen tarttuu, niin sitten mies toteaa, että syy ei ole sinussa vaan minussa ja lähtee kokeilemaan uutta onneaan.

Sori, olen näissä aika kyyninen.

Vierailija
34/55 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on pilalla,en tajua miten pystyn lapsen takia edes esittämään että kaikki on hyvin. Sain taakakseni vielä senkin ettei mies käyttänyt kondomia ja nyt saan pelätä tauteja,olen kaikenlisäksi raskaana joten vauvakin on vaarassa :( T:Kohtalotoveri

Itse ainakin oon ollut raskaana ollessani niin herkillä ja haavoittuva, etten tiedä miten olisin sillon selvinnyt.. Etenkin, kun mulla raskausaikana on seksuaalinen itsetunto ollut aina aika heikoilla, lihomisen, raskausarpien jne takia ;/

Eikös nuo yleisimmät taudit (kuten klamydia) pystytä aika helposti ja nopeasti testaamaan? Oletko käynyt testeissä? Varmasti pelottaa, mutta aika epätodennäköistä onneksi kuitenkin.

Paljon lämpimiä halauksia sinulle ja hyvää joulua kaikesta huolimatta! Onneks nämä lapset on niin ihania, että ne kummasti auttaa jaksamaan, vaikka noista miehistä ei mihinkään oliskaan ;)

-ap

Vierailija
35/55 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samasta asiasta ei ole kokemusta, mutta pettävästä miehestä kyllä. Alkuun ei myöntänyt mitään, mutta pikkuhiljaa tuli jokin vihje - tai jälkikäteen ymmärsin, että minun olisi pitänyt osata lukea vihje oikein. Minä vain kuulemma olin mustasukkainen. Pitkä sivusuhde sieltä sitten paljastui, vaikka hän pitkään tivasi naisen olevan pelkkä kaveri.

tällä kokemuksella sanon, että varaudu pahimpaan.

Vierailija
36/55 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi suhteista oli avioliitto, joka sitten päättyi. Vaihtoehtona olisi ollut kulissiliitto, mikä olisi sopinut silloiselle miehelleni hyvin, vanhempieni testamentin toivossa. Toinen pettäjä oli ennen avioliittoa, toinen avioliiton jälkeen. Jälkimmäinen oli harrastanut samaa edellisessäkin suhteessaan.

Tästä johtuen näkemykseni miehistä ei ole kovinkaan kaksinen. Tai sitten minulle on osunut vain ne kaikkein pahimmat yksilöt. Kierrän nykyisin kaksilahkeiset kaukaa.

Yhteiskunta on mennyt tähän suuntaan ja osin tämä on seurausta täysin oikeutetuista naisten tasa-arvopyrkimyksistä. Itse uskon, että tämä on siirtymävaihe, mikä nyt sattui tylsästi sukupolvemme kohdalle. Mies etsii paikkaansa yhteiskunnassa ja on ahdistunut. Ahdistusta lievitetään sillä perinteisellä keinolla - mikään uusi ilmiöhän tämä ei sinänsä ole, miesten uskottomuus. Ennen ei vain erottu vaan jäätiin suhteeseen ja yritettiin säilyttää kasvot ja status.

Vierailija
37/55 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta on mennyt tähän suuntaan ja osin tämä on seurausta täysin oikeutetuista naisten tasa-arvopyrkimyksistä. Itse uskon, että tämä on siirtymävaihe, mikä nyt sattui tylsästi sukupolvemme kohdalle. Mies etsii paikkaansa yhteiskunnassa ja on ahdistunut. Ahdistusta lievitetään sillä perinteisellä keinolla - mikään uusi ilmiöhän tämä ei sinänsä ole, miesten uskottomuus. Ennen ei vain erottu vaan jäätiin suhteeseen ja yritettiin säilyttää kasvot ja status.

Kaikki sympatia ap:lle ja muille saman kokeneille.

Nämä nykyajan yhteiskunnan syyttelyt on kyllä ihan turhia. Pettämistä on ollut aina, nainen on vain ollut pakotettu jäämään avioliittoon sosiaalisen häpeän pelossa, olipa äijä millainen pettäjä, hakkaaja tai kusipää tahansa. Nykyään ymmärretään paremmin, että pettäminen, hakkaaminen, ryyppääminen ym. ei ole puolison häpeä vaan tekijän itsensä ja siksi näistä puhutaan avoimemmin ja siksi monet kuvittelevat, että näitä on enemmän.

Vierailija
38/55 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäisten miesten teot eivät ole koko sukupuolen tekoja. Itseänikin aina vituttaa miehet, jotka ovat tulleet naisten kaltoin kohtelemiksi ja sitten syyttelevät koko naissukupuolta milloin mistäkin. Minä en ole tehnyt heille mitään pahaa ja olen täysin syytön muiden naisten tekemisiin. Antakaa sama armo miehillekin. Jos aina törmää pettäjiin, on joko huonoa tuuria tai sitten niissä pettäjissä on joku ominaisuus, johon valitettavasti lankeaa.

Vierailija
39/55 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalin löyhentymistä helpottaa myös helppous - uskottomuus on parin klikkauksen päässä. Uskottomuutta on ollut aina, se itsestäänselvyys,

mutta tässä ajassa mitä elämme petturuus ei ole niin tuomittavaa kuin ennen. Hekin, jotka ennen vain vain ajattelivat pettämistä tänä päinänä pettävät surutta.

Sama pätee myös naisiin. Vaikea tätä ilmiötä on tietenkin nähdä tässä hetkessä osana tiettyä aikaa ja ilmiönä, mutta näin tullaan tekemään myöhemmin. Ihmisen moraalinen rappio ja kulutusyhteiskunnan nousu kulkevat käsi kädessä.

Seurauksia ei ole vaikea arvata kun lukee historiansa.

Vierailija
40/55 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...yritin sanoa, että minusta moraali ei ole löyhentynyt. Samaa paskaa se oli ennenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän