Joulupata avattu, ollaan sijalla 105
Kommentit (120)
plussalaisia ei tuolla näkyny :D
Nyt en ehdi, mutta kaunis kiitos sille, joka tämän aukaisi. Eiköhän multa kymppi löydy suomalaiselta tililtäkin... Pitää vain löytää jostain ne tunnukset nettipankkiin.
Ulkomamma, joka jo kaipaili tätä pataa :)
Hyvää joulua! :)
Kaikki laittamaan edes pikkuinen lahjoitus.
Nyt en ehdi, mutta kaunis kiitos sille, joka tämän aukaisi. Eiköhän multa kymppi löydy suomalaiselta tililtäkin... Pitää vain löytää jostain ne tunnukset nettipankkiin. Ulkomamma, joka jo kaipaili tätä pataa :)
Kaikki laittamaan edes pikkuinen lahjoitus.
Siinäpä mun hyvin vähistä vähäsen =).
Siinäpä mun hyvin vähistä vähäsen =).
Jokainen täällä olija ja kävijä kun tuon laittaisi, niin noustaisiin kohisten :) Ja jos sinne sataseen lahjoitukset menee niin on tainnut tulla jo kaksi lupausta kympin lahjoituksesta eli kaikki vaan laittamaan :) Pienet lahjoitukset on isoja, kun niitä tulee PALJON!
lisää lahjoituksia tuli! Kuka on seuraava?
Laitoin 3e. Ja vasta 9 lahjoitusta ja sija 65. Pystymme parempaan!
Ja muut! 73 euroa kasassa ja sija 55.
Mutta jos innokkaita lahjoittajia löytyy...
Hienoa mammat, itse laitoin 10 eur aiemmin ja jos perjantaina on 1000 eur kasassa laitan toisen kympin.
Aivan mahtavasti tullut potiin rahaa. Kiitos kaikille hyväsydämisille!
Vielä ehtii lahjoittamaan. Tehdään av-ennätys :)
noh niin perjantaina viimeistään kaikki laittamaan kun lapsilisät tulevat!
mihin ne rahat menee?
Joulupadan varojen jakaminen
Joulupadasta saatavat varat jaetaan ruokana, vaatteina ja lahjakortteina vähäosaisille lapsiperheille ja muille syrjäytyneille ihmisille, jotka tulevat sitä itse pyytämään tai joiden läheiset ovat toivoneet heille apua. Suuri osa avusta jaetaan Pelastusarmeijan Joulujuhlissa ympäri Suomea suoraan ruokana ja muina tuotteina. Pääosin apu jaetaan ennen joulua ja loput joulun jälkeen.
Pelastusarmeijan avustustyöntekijät ovat joutuneet todistamaan erityisesti lapsiperheiden taloudellisten vaikeuksien edelleen lisääntyneen. Lisäksi pitkäaikaistyöttömyys on kaventanut tuhansien ihmisten toimeentuloa ja johtanut monen kohdalla ennen pitkää myös terveys- ja mielenterveysongelmiin.
Luulis olevan varaa heittää muutama satanen keräykseen.
Samoten kaikki ne yli 100.000 e tienaavat. Niitähän täällä myös on monta
Ei tarvitse parilla almulla hyvää mieltä ostaa. Riittää kun katsoo paljonko veroja maksaa tilistä toiseen. Ilman noita elättejä verot olisivat pienemmät.
"Ei tarvitse parilla almulla hyvää mieltä ostaa"