Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on katsonut elokuvan "Käsi joka kehtoa keinuttaa"?

Vierailija
16.12.2012 |

Kuka on katsonut kyseisen elokuvan? Minua pisti ikävästi silmään siinä se kun siinä oli mustaihoinen mies kotiapulaisena ja olisi halunnut ottaa perheen 3kk ikäisen pojan syliin mutta häntä kiellettiin ottamasta vauvaa syliin vaikka vauva tunsi tuon miehen ja tuo mies halusi vauvalle vain hyvää? Mitä arvelette syyksi tuolle? oliko syynä miehen ihonväri vai oliko miehellä esim seksuaalirikoksiin liittyvää kriminaalitaustaa? itse jos olisin äitinä ollut niin minä olisin kyllä antanut sen mustan miehenkin pitää vauvaa sylissä. Minusta tuo tuntui pahalta kun tuollaista näytettiin. En nyt muista tarkkaan mitkä sen miehen taustat siinä oli mutta osaako kukaan sanoa miksi noin meneteltiin ja millaisissa tapauksissa/millaisten ihmisten kanssa itse menettelisit noin? Minä järkytti kun noin tehtiin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun mielestä se mies oli siis jotenkin kehitysvammainen ja se oli se syy siihen et ei saanu ottaa syliin vauvaa.

Vierailija
2/7 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenhoitaja lavastanut sen miehen jotenkin vielä niin että olisi lapsille vaarallinen. Mies siis tajusi että lastenhoitajanainen oli pahis ja naisen oli siis raivattava tämä tieltään.

Eli siis se ihonväri ei ollut syynä hyljeksintään, mieshän lopussa oli pelastamassa perhettä lastenhoitajan kynsistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itsekin nähnyt monia kehitysvammasia pitelemässä vauvaa ja on minunkin annettu, jos ei varsinaisesti hoitaa niin vähintäänkin pidellä sylissä, jo vastasyntynyttäkin vaikka minulla on oppimisvaikeuksia ja asperger ja oon ollu jopa mielisairaalassakin! yhen minun kaverin kehitysvammaneb veli saa hoitaa kaverini vauvaa silloin kun kaverini ite on läsnä ja hyvin menee.

Vierailija
4/7 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin varovaisuus ei liittynyt ihon väriin, vaan siihen, että neekeri oli heikkolahjainen, kova työmies toki, mutta vähän kömpelö. Ylisuojeleva äiti halunnut antaa hänelle vauvaa, pelkäsi varmaan, että tämä pudottaa vauvan tai pitelee liian kovakouraisesti.

Vierailija
5/7 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin varovaisuus ei liittynyt ihon väriin, vaan siihen, että neekeri oli heikkolahjainen, kova työmies toki, mutta vähän kömpelö. Ylisuojeleva äiti halunnut antaa hänelle vauvaa, pelkäsi varmaan, että tämä pudottaa vauvan tai pitelee liian kovakouraisesti.

Vierailija
6/7 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...koko juoni, ihmiset ja tapahtumat ovat ihan keksittyjä.

Tuollainen kohtaus toimii tuossa elokuvassa osoituksena, että vauvan äiti ON suojeleva, ehkä jopa ylisuojeleva. Se luo ristiriitaa siihen, että äiti kuitenkin antaa vauvansa OIKEASTI PAHAN ihmisen hoitoon luottavaisesti.

Eli elokuvan kannalta viesti on, että se jolla on joku näkyvä vamma voi olla hyvä hoitaja, ja se joka näyttää hyvältä ei olekaan.

Vierailija
7/7 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itsekin nähnyt monia kehitysvammasia pitelemässä vauvaa ja on minunkin annettu, jos ei varsinaisesti hoitaa niin vähintäänkin pidellä sylissä, jo vastasyntynyttäkin vaikka minulla on oppimisvaikeuksia ja asperger ja oon ollu jopa mielisairaalassakin! yhen minun kaverin kehitysvammaneb veli saa hoitaa kaverini vauvaa silloin kun kaverini ite on läsnä ja hyvin menee.

että kehitysvammaista alussa epäiltiin ja sitten lopussa tästä tuli sankari. Älä ota sitä liian vakavasti, se oli vain elokuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme