Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joskus ihmetyttää autoilijoiden järjenjuoksu

Vierailija
16.12.2012 |

Olin koiran kanssa lenkillä, koira irti omalla metsätiellä. Kovan tuulen takia en kuullut auton tuloa takaani vasta kuin melko lähellä, kutsuin koiran sivulle ja se tulikin reippaasti. Tuossa tilanteessa minä autoilijana olisin hidastanut vauhtia, teen niin aina kohdatessani tiellä lapsia, koiran taluttajia, hevosia yms. Tämäpä ei viitsinyt hidastaa yhtään. Varsinaista vaaratilanettahan tuossa ei ollut mutta silti olis helpompi pitää varansa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se koira olisi irti ollessaan jäänyt auton alle, niin olisit saanut maksaa.

Kaasua kuuluukin painaa, lentää raadot pidemmälle.

Vierailija
22/23 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tie vie vain omaan metsääni, eivät voineet selitellä, että maanomistaja antanut luvan. Aikansa ärisivät, että soittavat poliisin, koska olen tukkinut tien, johon vastasin, että minulle sopii paremmin kuin hyvin. Kuusivarkaus kun on isompi rikos kuin auton jäätyminen keskelle metsätietä.

luultavasti melkein kaikki yksityisellä metsätiellä ajavat ovat kuusivarkaita.

Itse olin kävelemässä oman suvun metsässä eilen, ja eiköhän sieltä sitten pariskunta löytynyt kuusivarkaista. Selittelivät että heillä on maanomistajan lupa, mutta kun totesin että aamulla juuri sain kuulla että tämän maan omistaja ei ole antanut muille kuin lähimmille sukulaisille luvan hakea kuuset ja nekin hänen valvonnassaan, menivät kuusivarkaat hiljaisiksi. Lisäksi sanoin että meillä on tapana suihkuttaa ketun virtsaa kuusien päälle, kuusivarkaat saavat siis iiiiihanan tuoksuisen kodin jos meiltä kuusen pöllivät. =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

i] ole tapana ajella kenenkään metsäteillä, mutta silti täytyy sanoa että tuossa tiivistyy hyvin perisuomalainen metsäläisyys ja ällöttävä juntteus. Juuri ne syyt minkä takia tuntuu aina NIIN hyvältä kun pääsee istumaan lentokoneeseen ja kauas pois täältä vitun syrjäisestä pusikosta.

[/quote]

siellä ei passaa edes norkoilla kovin kauaa asuntoalueella ellei asu siellä. Poliisit käy hyvin äkkiä tiedustelemassa syytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi