Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siteen käyttö ja "herkkä klitta"

Vierailija
16.12.2012 |

Tuota... Nolottaa kysyä tämmöistä asiaa, vaikka voinkin anonyymisti kirjoittaa nettiin asiasta, mutta silti..

Ensinnäkin ei tarvitse alkaa nauramaan, eikä haukkumaan tai arvostelemaan. Ei ole kovin helppoa puhua tästä ja en tod ole tästä kenellekkään ystävälle maininnut, joten päätin kokeilla tänne.

Olen aina tiennyt että mulla on tuntoherkkä klitoris. Masturboidessakin en pysty ihan suoraa hankausta tekemään siihen, vaan yleensä siitä ympäriltä tai jonkun pyyhkeen läpi tms. Saan tosi helposti myös orgasmin yksin tai partnerin kanssa. Joskus, jos olen oikein kiihoittunut, pystyn laukemaan pelkästään reisiä yhteenpuristamalla.

No ei nämä nyt vielä mitään, mutta menkkojeni aikaan olen yleensä 1-2 ekaa päivää "herkimmilläni" ja joskus tuntuu että siteen käyttökin saattaa "kutittaa" klitoristani sillain oudosti että se tuntuu jopa vähän hyvälle.

Tai jännälle oikeastaan.

Käytän vuokkosten yösidettä, sitä paksumpaa varsinkin öisin runsaan vuodon takia ja joskus puoliunessani jos vaikka hankaan alapäätäni patjaa vasten, siten että side on siinä välissä klitoristani vasten, saan orkun.

Sama efekti jos tyynyn kanssa tekee sen hinkkauksen reisien välissä, varsinkin teininä tuli sitä tehtyä.

Mutta että terveysside ja sen rapina klittaa vasten välillä tuntuu myös "jännälle" niin nyt on maailmankirjat sekaisin.

Menkat kun ei ole se maailman seksikkäin asia, mutta joskus vaan tuntuu se paksu side tietyssä asennossa, varsinkin makuulleen, ni hyvälle alapäätä vasten.

Tämä on outoa, tiedän, mutta en tiedä itkeäkkö vai nauraa.

Vai pitäisikö olla vaan hyvillään kun on vähän herkempi kuin muut ja pienet kosketuksetkin tuntuu hyvälle "siellä".

Huoh..

- Tytti

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omalle kohdalle tullut mutta voin hyvin kuvitella tuon että joillakin voisi olla noin.

Vierailija
2/15 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jo pikkulapsena orkkuja siitä, jos vedin housut vähän ylemmäs niin että ne oli haarovälistä tiukalla, ja sitten käveleminen hankasi. Tai jos autossa kurvaillessa housunsauma hankasi sinne.

Ja kyllä kaikenlainen pienikin siteen, housunsauman, tms hankaaminen aika äkkiä aiheuttaa sellaisen olon että orkku tulee just. Samoin saan aikaan itselleni orkun pelkästään jännittämällä ja rentouttamalla nopeasti lantionpohjalihaksia, jolloin samalla se klitta vähän "heiluu" mukana.

Vierailija
4/15 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia käytän tamponeja ja pikkuhousunsuojaa, koska tavalliset siteet tosiaan hiertää ja tuntuu epämukavalta.

Vierailija
5/15 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia käytän tamponeja ja pikkuhousunsuojaa, koska tavalliset siteet tosiaan hiertää ja tuntuu epämukavalta.

Heh, sarjassamme palstailijat joilla ei riitä keskittymiskyky lukea itse aloitusta...

Vierailija
6/15 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, sarjassamme palstailijat joilla ei riitä keskittymiskyky lukea itse aloitusta...

pakko tykätä jos ei haluu!

Mutta mites ois kuukuppi aloittajalle?

Vierailija
7/15 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä tyttö hyvilläsi vaan, jos orkku irtoaa noinkin helposti! Olethan varmaankin lukenut/tietoinen, että yleensä naisen orkku teettää melkoisesti työtä, ja jotkut eivät laukea juuri ollenkaan. Kun lukee näitä sivustoja, niin vaihtelut ovat todella suuria: elikkä sinun kertomasi herkkyys on ehkä harvinaista (mutta ei suinkaan tavatonta), koska olen itse myös seurustellut sellaisen tytön kanssa, joka laukesi todella herkästi/nopeasti: elikkä hän saattoi laueta ns. ´´housut jalassa.´´ Myös miehen näkökulmasta katsottuna herkästi laukeava nainen on todellinen ´´ihanne pakkaus´´, koska sellainen piirre on niin äärettömän kiihottava, että myös oma laukeaminen tulee todella hurjan voimakkaasti! Elikkä voit edelleenkin ihan huoletta nautiskella niistä herkistä orkuistasi, koska sehän on ainutlaatuinen ja ihana piirre naisessa!

Vierailija
8/15 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä mutta sana "klitta" saa aikaan inhonväristyksiä.

Vierailija
9/15 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla. Siteitä en käytä kuin runsaimpana vuotopäivänä varmistuksena tuon takia. Muuten pelkkä kuukuppi. Tosin mulla on myös valitettavan tuntoherkkä emätin ja se kuppikin joskus on sellaisessa kohdassa että aiheuttaa jatkuvan panetuksen / orgasmi on kohta tulossa -tunteen kun on sisällä. Ja jos sitten vielä vähän vaikka housunsauma vielä hankaa klittaa niin saatan tosiaan saada orgasmin vaikka töissä. Lapsena sain usein autossa, kun kääntyillessä housut hankasi sinne.

Pyörää en pysty ajamaan ollenkaan herkän klitoriksen takia, kun siinä tulee painoa paljon juuri siiihen kohtaan. Se joko tuntuu hyvin epämiellyttävältä tai jos on sellainen pehmeä mummosatula, niin hinkkaa orgasmeja mikä on vähän rasittavaa jos on tarkoitus vaikka polkea töihin...

Vierailija
10/15 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan kestositeet olla miellyttävämpiä? Niissä ei käytetä valkaisuaineita yms jotka kai myös ärsyttävät. Ehkä ei jos kangasvaatteetkin tuntuvat ikäviltä.

Vierailija
11/15 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen herkkä klitta on kyllä parasta maailmassa! Olen muutaman kerran ollut sellaisten tyttöjen kanssa, joiden pimpit olivat kuin hunajaa konsanaan! Kun tietää että herkkä tyttö on oiken kovassa kiimassa, niin sellaisen saattaminen orgasmiin on kyllä yksi kiihottavimpia kokemuksia. Elikkä tyttöä suukotellaan oikein hellästi hellästi, kasvoihin, kaulaan ja koko vartaloon. Kunnes tullaan alapäähän, ja tyttö makaa selällään täristen ja huohottaen! Tuossa vaiheessa märän pimpin tuoksu on jo niin voimakasta, ja kiihottavaa, että tuntuu kuin oma kalu olisi jo räjähtämäisillään! Mutta toimitus täytyy viedä maltilla loppuun saakka: elikkä tytön kiihottaminen siirtyy siihen vaiheeseen, että mehukas pimppi on jo kasvoissani kiinni! Kun työnnän nenäni ja suuni silkkihousujen pintaan juuri pimpin kohdalle, niin tytön ääntelyt ja vartalon värinät ovat jo sitä luokkaa, että tiedän orkun olevan jo tosi lähellä! Tytön pikkarit ovat pimpin kohdalta jo niin läpimärät, että tunnen kuinka suloinen ja kiihottava pillun mehu maistuu suoraan pikkuhousujen lävitse: ja tuossa vaiheessa tyttö riisuukin jo huohottaen ja täristen pikkarit jalastaan, ja sanoo että nuole kulta klittaa, mä laukean ihan kohta! Ja meikäläinen nuolee todella ahnaasti litimärkää pillua, niin että koko nenäni ja suuni on huumaavan pillun liemessä! Tytön orkku on todella lähellä: niinpä hän ottaakin pääni käsiensä väliin, ja vaikeroi täristen ja huohottaen että nuole kulta klitan kohdalta: ja samassa tyttö räjähtääkin niin valtaisaan orkkuun että koko huoneiston täyttää tytön kimakka ääni ja vaikerointi! Tytön vartalon värähdykset ja kimakka kirkuminen kestää varmaankin useita kymmeniä sekunteja, ja meikäläinen nuolee ahnaasti klittaa koko hurjan orkun ajan. Viimein kun tyttö alkaa pikkuhiljaa palautumaan, ja vartalon värinät ja tytön ääntelyt ovat rauhoittuneet, niin huomaan että tytön klitta on todella herkkä, ja hän sanookin että nuole kulta varovasti, koska koko pimppi on kuin tulessa! Tuossa vaiheessa olen jo niin kiihottunt, että kun asetun täristen ja huohottaen tytön päälle, ja hän ohjaa kaluni sisäänsä, niin samassa tunnen kuinka lämmin ja litimärkä pillu ottaa kaluni vastaan: ja samassa tunnen kuinka valtaisa orgasmi täyttää koko tärisevän kehoni, ja suustani purkautuu jotain sanoin kuvaamatonta yhtäjaksoista vaikerointia! Seuraava muistikuva onkin sellainen, että heräämme onnellisina sylikkäin, ja nukahdamme pian uudelleen!

Vierailija
12/15 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain orkun lukiessani tuota

Vierailija
13/15 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 16:46"]Naisen herkkä klitta on kyllä parasta maailmassa! Olen muutaman kerran ollut sellaisten tyttöjen kanssa, joiden pimpit olivat kuin hunajaa konsanaan! Kun tietää että herkkä tyttö on oiken kovassa kiimassa, niin sellaisen saattaminen orgasmiin on kyllä yksi kiihottavimpia kokemuksia. Elikkä tyttöä suukotellaan oikein hellästi hellästi, kasvoihin, kaulaan ja koko vartaloon. Kunnes tullaan alapäähän, ja tyttö makaa selällään täristen ja huohottaen! Tuossa vaiheessa märän pimpin tuoksu on jo niin voimakasta, ja kiihottavaa, että tuntuu kuin oma kalu olisi jo räjähtämäisillään! Mutta toimitus täytyy viedä maltilla loppuun saakka: elikkä tytön kiihottaminen siirtyy siihen vaiheeseen, että mehukas pimppi on jo kasvoissani kiinni! Kun työnnän nenäni ja suuni silkkihousujen pintaan juuri pimpin kohdalle, niin tytön ääntelyt ja vartalon värinät ovat jo sitä luokkaa, että tiedän orkun olevan jo tosi lähellä! Tytön pikkarit ovat pimpin kohdalta jo niin läpimärät, että tunnen kuinka suloinen ja kiihottava pillun mehu maistuu suoraan pikkuhousujen lävitse: ja tuossa vaiheessa tyttö riisuukin jo huohottaen ja täristen pikkarit jalastaan, ja sanoo että nuole kulta klittaa, mä laukean ihan kohta! Ja meikäläinen nuolee todella ahnaasti litimärkää pillua, niin että koko nenäni ja suuni on huumaavan pillun liemessä! Tytön orkku on todella lähellä: niinpä hän ottaakin pääni käsiensä väliin, ja vaikeroi täristen ja huohottaen että nuole kulta klitan kohdalta: ja samassa tyttö räjähtääkin niin valtaisaan orkkuun että koko huoneiston täyttää tytön kimakka ääni ja vaikerointi! Tytön vartalon värähdykset ja kimakka kirkuminen kestää varmaankin useita kymmeniä sekunteja, ja meikäläinen nuolee ahnaasti klittaa koko hurjan orkun ajan. Viimein kun tyttö alkaa pikkuhiljaa palautumaan, ja vartalon värinät ja tytön ääntelyt ovat rauhoittuneet, niin huomaan että tytön klitta on todella herkkä, ja hän sanookin että nuole kulta varovasti, koska koko pimppi on kuin tulessa! Tuossa vaiheessa olen jo niin kiihottunt, että kun asetun täristen ja huohottaen tytön päälle, ja hän ohjaa kaluni sisäänsä, niin samassa tunnen kuinka lämmin ja litimärkä pillu ottaa kaluni vastaan: ja samassa tunnen kuinka valtaisa orgasmi täyttää koko tärisevän kehoni, ja suustani purkautuu jotain sanoin kuvaamatonta yhtäjaksoista vaikerointia! Seuraava muistikuva onkin sellainen, että heräämme onnellisina sylikkäin, ja nukahdamme pian uudelleen!
[/quote]
Ja sitten sä heräsit...

Vierailija
14/15 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihanan kiihottava kertomus. Onnellinen on se tyttö joka saa osakseen tuollaista hellyyttä ja huomiota.

Vierailija
15/15 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämän kaltaisen aloituksen perään on kirjoitettu nimi, vahvistuu mielikuva siitä että kyseessä on joku fantasioiva ukko. Harvemmin täällä nimiä tai "nimiä" aloitusten perään laitetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan