Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytätkö rikkaammalta kuin mitä olet?

Vierailija
15.12.2012 |

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on urheiluauto, joka saa miesten päät kääntymään. Ei minulla itselläni olisi siihen varaa,a mutta se jäi autokseni avioeron osituksessa.

Vierailija
2/32 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja odottelen tilipäivää,muut luulevat minua varakkaammaksi (mitä en yritä,valitan kyllä ääneen rahapulastani usein) koska säästän aina jotain kalliimpaa hanketta varten. toisinaan kierrän alet ja kirpputoreilla teen mahtavat löydöt tosi halvalla (mm. merkkivaatteet,plus muut kalliimmat esim. sisustusjutut) ostan käyttötavaraa halvemmalla mutta hyvän maun mukaisia juttuja. ja ai että se fiilis kun löydät vaikka ne tietyt marimekon verhot puoleen hintaan kirpparilta :) lisäksi entisöin vanhasta uutta. vielä tulee aika jolloin pääsen vakitöihin tienaamaan, toivottavasti osaan olla jatkossakin säästäväinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja odottelen tilipäivää,muut luulevat minua varakkaammaksi (mitä en yritä,valitan kyllä ääneen rahapulastani usein) koska säästän aina jotain kalliimpaa hanketta varten. toisinaan kierrän alet ja kirpputoreilla teen mahtavat löydöt tosi halvalla (mm. merkkivaatteet,plus muut kalliimmat esim. sisustusjutut) ostan käyttötavaraa halvemmalla mutta hyvän maun mukaisia juttuja. ja ai että se fiilis kun löydät vaikka ne tietyt marimekon verhot puoleen hintaan kirpparilta :) lisäksi entisöin vanhasta uutta. vielä tulee aika jolloin pääsen vakitöihin tienaamaan, toivottavasti osaan olla jatkossakin säästäväinen :)

Vierailija
4/32 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kaupungin vuokrakerrostalossa enkä omista autoa. Pukeudun paremmin kuin moni varakas.

Vierailija
5/32 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää hiuksiani ja meikkaan hyvin hillitysti. Pitkät hiukset sujautan yleensä ranskalaiselle letille tai ponnarille.

Vaatteet ellos-seppälä-kamaa. Ostan kyllä mielelläni laadukkaita kestotuotteita esim. kenkiä ja takkeja, mutta ne eivät yleensä ole mitään tunnettua merkkiä, josta vastaantulija tietäisi sen olevan hintavampi.

Olen opettaja yläkoulussa.

Vierailija
6/32 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhemmältä. Usein kuljen verkkareissa taikka toppahousuissa.

Vierailija
7/32 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun 36 neliön yksiössä, auto on 14 vuotta vanha, en koskaan matkusta minnekään, vaatteeni ovat viime vuosikymmeneltä. Kukaan ei voisi edes aavistaa, että tienaan pelkkiä pääomatuloja liki 100 000 euroa vuodessa ja omaisuutta minulla on noin 3 miljoonan euron arvosta.

Vierailija
8/32 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun lasten kanssa isossa omakotitalossa mitättömällä vuokralla, vanhempani omistavat talon. Olen huomannut että työkaverit pitävät minua rikkaana, tietäsivät vain kuinka tarkkaan lasken että saan rahat riittämään.

Vierailija
9/32 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pidän huolta fyysisestä kunnostani, henkisestä vireydestä ja terveellisistä elämäntavoista. Niistä huolehtiminen lisää hyvinvoivaa ulkonäköä paljon paremmin kuin mikään materia. Pukeudun kirppisvaatteisiin, mutta maltillisen tyylikkäästi, en käytä töissä rikkinäisiä, tahraisia enkä nyppyisiä vaatteita. Kenkiin satsaan, niitä ei ole paljon, mutta omistamani harvat kenkäparit ovat sekä käytännöllisiä että laadukkaita.

Vierailija
10/32 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun merkkivaatteisiin ja omistan kalliita laukkuja. Vaatteet saan ilmaiseksi sukulaisilta tai ostan alesta, asusteisiin säästän vuosikaudet. Tuloni on pelkkä opintotuki tällä hetkellä :)

Vierailija
11/32 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaisuutta on lähes 1,5 miljoonaa ja pääomatuloja reilusti kuussa myös.

Palkka ei ole kuin vähän reilu 2000/kk brutto, ei autoa, vaatteet usein kirppiksiltä yms.

Tykkään kierrellä kirppiksillä.

Kuljen taksilla jos on tilanne että "omaa" autoa tarvitsen, muuten julkisilla.

Lapset kyllä voi harrastaa mitä haluavat.

Ulkomailla ei oikein voida käydä kun tyttärellä sen verran kovat vaatimukset lajissaan, välillä risteilyllä tms.

Vierailija
12/32 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno auto ja pukeudun ylellisen klassisesti. Mutta siihen ne kaikki rahat sitten menevätkin, eli ei mulla mitään omaisuutta ole. Asumisoikeuskaksiossa elelen ja aina on tili tyhjä kuun lopussa.

Vierailija
13/32 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytetään rikkaammilta mitä ollaan, lapset harrastaa ratsastusta ja tennistä, olemme kokeilleet monta muuta lajia mutta nämä ovat mitkä kiinnostavat. Olemme ihan tavallien perhe, säästetään sitten muista asioista. Ruoat tehdään alusta asti raaka-aineista eli tulee halvemmaksi kuin einekset. Osaan itse tuunata vaatteita eli se mikä jää pieneksi toiselle on tuleva vaate toiselle vaikka sukupuoli ei ole sama. Juuri tällä viikolla laatoitin kellarimme ihan vaan netissä saamilla ohjeilla, säästö noin 500 euroa. Jos vain viitsii ja on aikaa niin säästöt on monet. Tällä hetkellä meidän perheen menot on pienemmät kuin silloin kun olin töissä pienellä palkalla....:)

Vierailija
14/32 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin jollain sairaalla tavalla siitä, että ihmiset pitävät minua jonain prolena vaikka oikeasti en olekaan eikä rahastakaan ole pula.

Vierailija
15/32 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22, ei lapsia. Ainoat mihin rahaa hassaan on vaatteet,vaatteet&vaatteet, meikit, hiustenpidennykset, kengät, ripset aina kuosissa.....& koti on aina siistinä ja kivasti sisustettu ja vaihdan sisustuksia. Ja pari kallista rotukoiraa. Loppukuun sitten syönkin aina makaroonia :D

Vierailija
16/32 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

autoa (liisattuja), matkoja (tähän menee kaikki liikenevä raha).

Pukeudun aina klassisen tyylikkäästi mutta vaatteeni saattaa maksaa 10€ tai 20€. Ostan suurimman osan vaatteista ulkomailta ja aina kun mahdollista aletangosta. Mulla on myös aika hyvä tyylitaju joten tangolla ihan retkun näköinen vaate saattaakin paljastua tosi löydöksi kotona kun yhdistän sen johonkin olemassaolevaan vaatteeseen. "Merkkivaatteita" ostan vain jos jostain outletista saan vähintään -70% - logosta en maksa eikä se saa edes näkyä.

Myös aina huoliteltu olemus ja tietty positiivinen itsevarmuus antaa kuvan "paremmasta" elämänlaadusta.

Vierailija
17/32 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin: ei kaikki saa olla päällä, mitä omistaa. Pukeudun siististi ja ostan hyvälaatuisia vaatteita, joista ei kuitenkaan "hinta näy".

Kotimme on kiva, mutta suht vaatimaton; kuitenkin esim. kodinkoneet ovat hyviä-ja kestäviä!.

Harkitsen tarkkaan kenelle kerron esim. hankinnoistani, mutta koskaan en valita rahanpuutteesta.

Inhoan pröystäilyä.

Vierailija
18/32 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysynyt samassa painossa koko aikuisikäni, joten jotkut vaatteeni saattavat olla yli 10 vuotta vanhoja, mutta sellaisia "aina muotia" olevia tyyliin kallis "pikkumusta", joka istuu kuin hansikas.

Sitten koska lapsuuden perhe oli varakas kodissa paljon sieltä perittyä Artekia, taidetta yms.

Mutta ollaan ihan normituloisia ja nyt oikeastaa pienituloisia, kun olen hoitovapaalla.

Vierailija
19/32 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä olekkaan rikas, mutta mulla on äärettömän rikas Isä. Hän omistaa kaiken.

J-P

Vierailija
20/32 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan isolla, kalliilla audilla, asun isossa kauniissa okt:ssa hienolla alueella ja pukeudun viimeisen päälle. Pitkä ja paksu tukka ja pitkät kynnet..

Todellisuus on se että auto ja talo on ostettu velaksi, vaatteet on hienoja mutta suurin osa ostettu nettikirppareilta ja niitä on vähän. Iso tukka vaan kasvaa luonnostaan, ei vaadi pidennyksiä ja värjäänkin itse, samoin kynnet..luonnostaan. Rahat riittää ja jotain on säästössäkin mutta ei me mitään varakkaita todellakaan olla :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän