Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mä oon niin NOLO!

Vierailija
15.12.2012 |

Mulla kävi niin hirveä kämmi joulukorttien kanssa, että sellaiset parisenkymmentä ihmistä pitää mua varmasti ihan idioottina!

Ääh täällä korvat punasena tuskailen, ehkä tämä on ensi vuonna jo unohtunut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro? Ensi jouluna jo naurattaa :D

Vierailija
2/9 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että lähetän joulukortit hyvissä ajoin, ja lähetin ne vieläpä yli 40 ihmiselle.

Viikko ennen joulua tajusin, että ei hitto, joulukortit on lähettämättä! Pienessä mielessäkään ei käynyt, että olen lähettänyt ne jo joulukuun alussa.

Niimpä nämä 40 ihmistä saivat minulta kahdet joulukortit :)

Ap:n vuoro kertoa oma mokansa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että lähetän joulukortit hyvissä ajoin, ja lähetin ne vieläpä yli 40 ihmiselle.

Viikko ennen joulua tajusin, että ei hitto, joulukortit on lähettämättä! Pienessä mielessäkään ei käynyt, että olen lähettänyt ne jo joulukuun alussa.

Niimpä nämä 40 ihmistä saivat minulta kahdet joulukortit :)

Ap:n vuoro kertoa oma mokansa!

Vierailija
4/9 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli eilen pikkujoulut ja mokailin niin että taitaa tarvia alkaa katselemaan uutta työpaikkaa... Avauduin kaikesta paskasta kännissä koko illan, haukuin esimieheni ja ylpeilin kuinka mun ei tarvi olla tässä paskalafkassa päivääkään jos en tahdo kun on niin vitusti kysyntää työmarkkinoilla. Loppuillasta kaadoin lasin punaviiniä työkaverin päälle, joka meni ikävästi muljauttelemaan silmiä mun kännisille monologeille. JEEE, vittu mä oon hyvä!

Tätä se on kun keski-ikäinen perheenäiti joka ei ole tottunut viinaan pääsee ottamaan :(

Vierailija
5/9 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelit noloudestasi kertomalla kertoa muille, kun et voinut kertoa mikä se asia oli? Nolous on tunne, normaali tunne, joka kertoo siitä, että olet inhimillinen ihminen, joka tekee virheitä ja myöntää virheet ja tuntee niistä häpeää. Ole iloinen siitä, että sinussa on inhimillisyys jäljellä. Mutta tämän avattua olisi ollut mukava tietää, mikä nolouteen johti tai edes siihen, että jos et sitä kerro, niin miksi sitten kirjoitit tämän aloituksen?

Vierailija
6/9 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot mokannut pahasti ja kiva mennä töihin maanantaina.

[iAvauduin kaikesta paskasta kännissä koko illan, haukuin esimieheni ja ylpeilin kuinka mun ei tarvi olla tässä paskalafkassa päivääkään jos en tahdo kun on niin vitusti kysyntää työmarkkinoilla. Loppuillasta kaadoin lasin punaviiniä työkaverin päälle, joka meni ikävästi muljauttelemaan silmiä mun kännisille monologeille. JEEE, vittu mä oon hyvä!

[/quote]

Vierailija
7/9 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noi on melkeinpä pahimpia. Kaikki hölmöilee joskus vähän, ja tulee puhuttua ohi suunsa, mutta ärsyttävimpiä ovat ne joilla on rähinäangstiasenne koko illan.

Vierailija
8/9 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain avauksella varmaankin sitä, että ihmiset kertoisivat omia mokiaan ja itselleni tulisi parempi olo. Onnistui, kiitos numero viisi. Ja tsemppiä!

Juu, ei tämä nyt mikään elämää suurempi moka ollut, mutta tarpeeksi nolo kuitenkin. Toivon, etteivät kortin saajat lue tekstiä ajatuksen kanssa :D

En viitsi tarkemmin kertoa etten paljastu Av-mammaksi, sehän se vasta mokan kruunaisi!

Hauskaa joulun odotusta kaikille enemmän ja vähemmän noloille!

Ap

Vierailija
9/9 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin ilonpilaaja. Kyllä tässä nyt olis haluttu tietää voiko sitä "joulu naikaa" ylittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi