Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko fiksu yh-nainen löytää ns. toisella kierroksella miehen parisuhteeseen?

Vierailija
20.06.2023 |

Eli jos on yksi lapsi avioliitosta, joka on päättynyt eroon. Ja tämä nainen on fiksu, mukava, savuton jne eli tavallinen koulutettu nainen, ei mikään baariruusu tai lapselleen uutta elättäjää etsivä. Lapsen isä on kuvioissa lapsen elämässä harvakseltaan, eli liian tiivis kontakti exään ei ainakaan tulisi olemaan ongelma. Lapsen ikä on 7.

Mitä kokemuksia teillä on vastaavasta tilanteesta? Millaisia miehiä löytyy vai löytyykö? Ja siis pysyvään pitkäaikaiseen parisuhteeseen, yhden yön lämmittäjät ei kiinnosta yhtään. Yhteenmuutto ei välttämättä ole tavoitteena, mutta voi sitä harkita, jos se on miehelle tärkeää.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin löysin. Nyt ollaan oltu yhdessä 15 vuotta.

Vierailija
2/76 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällaisen 45v kahden teinin insinööri-isän voisit ainakin löytää. Saman katon alle ei haluja, mutta sitoutumiskykyä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuus ei auta parisuhdemarkkinoilla vaan jopa päinvastoin. Ja suurin osa miehistä ei halua sitouttunutta parisuhdetta eivätkä kenenkään isäpuoleksi vasn jotain ihme fwb-kuvioita. Mutta onnea matkaan. Itse olen heittänyt jo hanskat tiskiin.

Vierailija
4/76 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tällaisen 45v kahden teinin insinööri-isän voisit ainakin löytää. Saman katon alle ei haluja, mutta sitoutumiskykyä löytyy.

Mistä esim sinut löytyisi? En käy baareissa niin en edes tiedä mistä etsisin.

Ap

Vierailija
5/76 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ainakin kelpaisi. Olen vela-mies, mutta kuitenkin sinänsä minusta on ihan hauska välillä puuhastella lasten kanssa.

Vierailija
6/76 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Etsi joku kiva harrastus missä tapaa miehiä. Treffipalstat on ihan saatanasta.

Vierailija
7/76 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksuus ei auta parisuhdemarkkinoilla vaan jopa päinvastoin. Ja suurin osa miehistä ei halua sitouttunutta parisuhdetta eivätkä kenenkään isäpuoleksi vasn jotain ihme fwb-kuvioita. Mutta onnea matkaan. Itse olen heittänyt jo hanskat tiskiin.

Fwb-kuviot ei tosiaan minuakaan kiinnosta. Mieluummin kokonaan ilman.

Ap

Vierailija
8/76 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva haluaa makselemaan toisen miehen lapsien ruokia ja harrastuksia.

Vierailija
9/76 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen n. 40v korkeakoulutettu, eronnut kahden lapsen äiti. Komppaan, että mua ei kyllä mitkään yhteenmuutot kiinnosta ainakaan niin kauan, kun lapset asuu kotona. Kumppanin löysin ihan sattumalta reissussa ulkomaisesta (eurooppalaisesta) miehestä, jolla sama tilanne (eronnut ja lapsia) ja jonka kanssa pidetään yhteyttä ja nähdään muutaman viikon välein. Kun on eri maassa, ei ole paineita yhteenmuutosta. Suomalaisia tapaillessa tuntui olevan, vaikka kuinka oli puhe, ettei mitään sellaista.

Vierailija
10/76 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Baareilut on niin harvinaisia että sieltä et todennäköisesti löytäisikään. Iloisesta pannukakusta voisit löytää.

Vierailija
11/76 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fwb-kuviot ei tosiaan minuakaan kiinnosta. Mieluummin kokonaan ilman.

Ap

No, niitä tosiaan on tarjolla. Toki ilman sitä ystävyysosuutta 🙄.

Vierailija
12/76 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi. Mutta varmasti on isompi haaste löytää itselle kumppanin silloin kun on lapsi kuin silloin ei ole ensimmäistäkään lasta; koska ainakin itse koen, että jos itselläni olisi lapsi(a) ja jos suhteeni päättyisi syystä tai toisest eroon, niin ainakin tällä hetkellä haluan uskoa, että silloin olisin vielä huomattavasti tarkempi ja huolellisempi siitä, kenen kanssa asettuisin mahd. uudelleen parisuhteeseen, koska lapseni olisi tuolloin hän tai he, jotka olisivat ykkösenä tärkesyjärjestyksessäni ja vaatii minusta kumppanilta paljon, jos hän on valmis suhteeseen, jossa tietää tai minusta hänen pitäsi, että lähtökohtaisesti hän on parisuhteessa toisella sijalla.

Sinkkumies 

Vierailija
13/76 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle ainakin kelpaisi. Olen vela-mies, mutta kuitenkin sinänsä minusta on ihan hauska välillä puuhastella lasten kanssa.

Kuulostaa kivalta. Kestäisitkö kuitenkin tietyt hankaluudet, joita liittyy siihen, että on lapsia? Esim kahden kesken matkalle ei pääse, koska lasta ei voi jättää yksin kotiin eikä hoitajaa saa pitkäksi aikaa oikein millään. Lapsi saattaa yllättäen sairastua, ja silloin on vain pakko perua kaikki suunniteltu kiva tekeminen. Lapset saattaa olla hankalia, eivät välttämättä kovin helposti hyväksy elämäänsä uutta aikuista.

Ap

Vierailija
14/76 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kivalta. Kestäisitkö kuitenkin tietyt hankaluudet, joita liittyy siihen, että on lapsia? Esim kahden kesken matkalle ei pääse, koska lasta ei voi jättää yksin kotiin eikä hoitajaa saa pitkäksi aikaa oikein millään. Lapsi saattaa yllättäen sairastua, ja silloin on vain pakko perua kaikki suunniteltu kiva tekeminen. Lapset saattaa olla hankalia, eivät välttämättä kovin helposti hyväksy elämäänsä uutta aikuista.

Ap

Keskity lapseesi muutama vuosi. Mieti parisuhdekuvioita sitten kun hän on vanhempi ja omissa menoissaan enemmän.

Vierailija
15/76 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin laajemmasta kaverien kaveripiiristä ihan todella ihanan miehen. Hänkin keski-ikäinen ja eronnut, ei tosin lapsia. Tutustuttiin hiljaksiin ja nähdään lähinnä lapsivapailla viikoilla, mun lapsiviikoilla lähinnä lounailla. En ole vielä lapsille esitellyt, enkä aiokaan vielä hetkeen vaikka vuosi ollaan jo seurusteltu. Ei ole keski-iässä niin kiire, kun molemmilla omat asunnot ja vakituiset työpaikat. Onneksi asutaan samassa kaupungissa, muuten voisi mennä hankalaksi.

Vierailija
16/76 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itse löysin nykyisen puolisoni harrastuksen parista (kalastus). Siellä sillan pielessä alettiin jutustella ja siitä se sitten lähti =)

Vierailija
17/76 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Yh-äidit ei taida juuri ehtiä harrastaa, kun on se lapsi aina siinä vastuulla ja huolehdittavana. 🤔

Vierailija
18/76 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tuo riippuu mistä ja kenen joukosta arvioi miehiä tai naisia. - Jos ajattelen omaa lähipiiriäni ja siinä pariutuneita miehiä ja naisia  niin lähes kaikki arvostavat enemmän niin  naisissa kuin miehissä fiksuutta ja harvempi on valmis tai halukas mihinkään epämääräisiin nais(t)en kanssa säätöihin ja viritelmiin tai sellaisiin, joista käytetään ilmaisua friends with benefits (fwb).

Sinkkumies

Vierailija
19/76 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Yh-äidit ei taida juuri ehtiä harrastaa, kun on se lapsi aina siinä vastuulla ja huolehdittavana. 🤔

No miten ne ehtii sitten tapaillakaan?

Vierailija
20/76 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No juu, ei se lapsikaan ole ikuisuuksiin sellainen, ettei voisi jättää yksikseen. Enkä ole "kaikki-mulle-heti-nyt"- tyyppiä muutenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi