Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa! Eka joulu uudessa kodissa lapsen kanssa ilman pelkoa miehen väkivaltaisuudesta ja

Vierailija
15.12.2012 |

juomaputkista...

Kirjoitinkin tänne joskus aloituksen meidän karmivasta tilanteesta, kaikki (lähes) neuvoi ottamaan turvakotiin yhteyttä, hyvä niin... Nyt jälkeenpäin tajuan, miten sokeaksi olin tilanteelle tullut.

Saatiin hyvin tukea ja apua, vaikka lähestymiskielto pitikin hankkia miehen uhkaavan käytöksen takia, ei sulattanut lähtöäni vähällä. En tiedä tuleeko toinen (vielä syntymätön) lapseni isäänsä edes tuntemaan, tulevaisuus näyttää..

Mutta pitkästä aikaa mulla on hyvä olla, ja uskon tulevaan. Uskon, että elämä kantaa meitä. Hienoa myös ollut huomata muutos lapsessani, kun sen ei tarvi enää pelätä, että isä suuttuu ja käy äitiin kiinni. Paljon iloisempi, vapautuneempi pieni ja nukkuukin paremmin!

Eli, kiitos taannoissista tsempeistänne, ja Hyvää Joulua mammoille :o)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla, että teillä on nyt asiat hyvin. Toivottavasti joulunne sujuu rauhallisesti! Ja etenkin toivon sinulle onnellista uutta vuotta! :)

Vierailija
2/14 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti edessä vielä paljon hyviä jouluja ilman pelkoa. Onnea päätöksestä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tuon tunteen itsekkin.

Vierailija
4/14 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäsi paras päätös. onnittele itseäsi!

joulu rauhaa sinulle että lapsillesi!

Vierailija
5/14 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän enää koskaan, koskaan suostu kenenkään alistettavaksi. Sinä ja lapsesi ansaitsette parempaa.

Vierailija
6/14 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelen sinua vilpittömästi! Voisit mennä nyt heti peilin eteen ja kertoa itsellesi, kuinka hienosti olet laittanut oman ja lastesi elämän raiteilleen! :)

Vierailija
7/14 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellista äidinrakkautta viedä itsesi ja lapsi (lapset) turvaan! Paljon tsemppiä ja rauhallista & rakkaudentäyteistä joulua teille!

Vierailija
8/14 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei sitä nyt vielä ymmärrä, mutta aikuisena ymmärtää.

Kaikkea hyvää teille. Pidä itsestäsi ja lapsistasi huolta. Ja ennen kaikkea - arvosta ja rakasta itseäsi.

Vierailija
9/14 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun laitoit lasten ja itsesi hyvinvoinnin etusijalle ja erosit.

Vierailija
10/14 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomaan vierestä kun isä kännissä heittelee seinään ja kaikin tavoin pahoinpitelee raskaana olevaa äitiä ja repii sen 2-vuotiaankin äidin sylistä väkisin pois, jotta pääsis paremmin hakkaamaan? Mutta lastahan ei toki oltu pahoinpidelty...

Jos on sama juttu, niin vau, onnea ap. Luin ketjusi silloin ja olin satavarma ettet sä mihinkään lähde kuitenkaan, vaikutit niin alistuneelta ja uhriutuneelta jo.

Mahtavaa jos olin väärässä!

Vierailija
11/14 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomaan vierestä kun isä kännissä heittelee seinään ja kaikin tavoin pahoinpitelee raskaana olevaa äitiä ja repii sen 2-vuotiaankin äidin sylistä väkisin pois, jotta pääsis paremmin hakkaamaan? Mutta lastahan ei toki oltu pahoinpidelty... Jos on sama juttu, niin vau, onnea ap. Luin ketjusi silloin ja olin satavarma ettet sä mihinkään lähde kuitenkaan, vaikutit niin alistuneelta ja uhriutuneelta jo. Mahtavaa jos olin väärässä!

Vierailija
12/14 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää sinulle ja lapsellesi, kuten myös pienelle vatsassasi.

Vierailija
13/14 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa joululahjaa et lapsellesi olisi voinut antaa kuin turvallisuudentunteen ja elämän ilman pelkoa.

Vierailija
14/14 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki hienoa, että oot nyt päässy irti siitä paskasta, mutta edellisen ketjusi lukeneena... Aivan liikaa annoit tapahtua,lapsesi on traumalapsi jo nyt eikä tule ikinä unohtamaan näkemäänsä ja sitä turvattomuutta. Plus että vaaransit velä syntymättömän lapsesi hengen antamalla sen kusipään hakata sua kun olit jo raskaana.

Itse väkivaltaisesta kodista, ikäni katsoin vierestä ja itkin ja rukoilin kun isä hakkas äitiä, ehkä siks näin jyrkkä mielipide.Sun ois pitäny lähtee HETI eikä antaa sen esikoises kärsiä niitä moniamonia kertoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä