Tapasin elämäni miehen lentokoneessa, tätä luulisi tapahtuvan vain elokuvissa
Olin lentämässä yksin New Yorkista Lontooseen, istuin ikkunapaikalla ja viereeni käytäväpaikalle istuutui erittäin komea mies. Siinä sitten tutustuttiin pitkän lennon aikana niin hyvin, että olen ensi viikolla lähdössä tapaamaan miestä uudestaan lapseni kanssa. Heti jo viiden minuutin juttelun jälkeen tuntui, että tässä on se sielunkumppani, jota olen etsinyt. Olen yh ja ehdin jo menettää toivoni miehiin, tämä uusi mieheni on uskovainen, mutta poikani ei ole hänelle ongelma. On tällä tavoin kuitenkin nykyaikainen. Vieläkin ihan sydän pamppailee, kun mietin miten ihanan miehen olen löytänyt.
Kommentit (8)
uskovainen mies on yleensä hyvä, kunnioittava ja luotettava!
onnea vaan teille :)
minkä alan mies on hän?
onnea vaan teille :)
minkä alan mies on hän?
Jos ymmärrät yritysmaailmasta yhtään mitään, tiedät, että tuolla meriitillä ei ole mitään merkitystä. Yrityksessä nyt vaan on oltava toimitusjohtaja ja hallituksen puheenjohtaja.
Esim. pari siivoojaa pistää pystyyn "yhtiön". Alkupääoma on nykyisin mitätön summa.
lensin kesällä vain Ruotsiin ja vierustoverin kanssa kolahti tuolla matkalla. Vaihdettiin numerot, pidettiin muutaman kerran yhteyttä ja se oli siinä. Ei se kuitenkaan ollut sitä, mitä kumpikin odotti.
Mutta ihan mukava kokemus, ja todiste siitä, että sellaista sattuu. Pitää vaan rohkeasti pyytää/antaa se numero, jos siltä tuntuu. ;)
Jotain mätää siis on ap:n kertomuksessa.
hanki elämä!