Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kun olin 14 mua käytti

Vierailija
15.12.2012 |

hyväkseen yli 40 v mies.kuvasi kameralla ym,ja osti lahjan, nyt ole 35 täyttänyt ja tajuan kuinka mua käytettiin.tätä ennen en ole asiaa ajatellut,kunhan vaan pälkähti päähään,että jumalauta mua on käytetty niin hyväks!mistä voi enään saada apua!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tuossa iässä jo kova bitch joka ajattelin itse käyttäväni pillurallia ajavia keski-ikäisiä äijiä hyväksi... Nyt nelikymppisenä ajattelen että oikeastihan asia toki oli niin päin että ne äijät joita mielestäni iskin käytti minua hyväksi, mutta enpä siitä kaunaa kanna enkä koe mitenkään traumatisoituneeni asiasta.

Vierailija
2/4 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin elin pitkään ajatellen, että eräät jutut olivat ihan normaalia kunnes tajuntaan iski, että minua oli käytetty hyväksi. Juttelu ammattiauttajan kanssa avasi monia solmuja, jotka olivat johtuneet hyväksikäytöstä vaikka en itse tajunnut sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koin että olin itse suostunut toimintaan silloin,nyt näen että mut lahjottiin kyseiseen toimintaan.mitäs jos tällä samalla onkin ollut noita kaltaisiani tyhmiä tyttäjä montakin..

Vierailija
4/4 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua e voi saada enkä tule saamaan.kiitos siitä että äitini oli alkkis enkä voinut hälle kertoa.