Olen niiiiin ihastunut mutta miehestä ei kuulu :(
Olemme vasta viikko sitten tavanneet, tapasimme baarissa ja vietimme yön yhdessä. Sen jälkeen tapasimme kerran, minun aloitteestani, jälleen yö yhdessä. Jotenkin odotan mieheltä aktiivisuutta ja halua tavata, mutta tntuu että itse pitäisi ensin ottaa yhteyttä että mitään tapahtuu. Tiedän, olen hätäinen, mutta olen tottunut että mies ilmaisee kiinnostuksensa ja on päivittäin yhteydessä.
Masentavaa, eron jälkeen ensimmäinen mies joka oikeasti sykähdyttää ja haluaisin jotain pelkkää seksisuhdetta vakavampaa.
Mitenköhän tässä pitäisi toimia, odottaa miehen yhteydenottoa vai itse (taas) ehdottaa tapaamista?
Kommentit (56)
Ei kannata olla liian helppo. Voit unohtaa koko jutun.
Voit itse pihdata rauhassa, en sinua siitä tuomitse.
ap
Mä "annoin" mun miehelle ekana iltana. No kohta ollaan kymmenen vuotta yhteistä taivalta kuljettu. Miksi muuten aina puhutaan, että nainen antaa. Voihan se nainenkin ottaa ja mies antaa... :)
Mä "annoin" mun miehelle ekana iltana. No kohta ollaan kymmenen vuotta yhteistä taivalta kuljettu. Miksi muuten aina puhutaan, että nainen antaa. Voihan se nainenkin ottaa ja mies antaa... :)
Me harrastimme kyllä ihan yhteisymmärryksessä ja molempien halusta seksiä. Ei siinä kukaan antanut tai ottanut. Joillekin naisen nautinto on näköjään kauhea synti ;).
ap
kannattaa nyt vain malttaa odottaa, ottaisin loppuviikosta yhteyttä jos miehestä ei mitään kuulu, mutta silloinkin ilman painetta sopia seuraavia treffejä, lähinnä niin että ilmaiset olevasi edelleen kiinnostunut.
kyllähän aina kuulee näitä juttuja, että suhde on alkanut siitä kun toinen on jaksanut sinnikkäästi piirittää vaikka toinen ei olisikaan heti ollut kiinnostunut, mutta valitettavasti oma kokemukseni on se, että jos kiinnostus on molemminpuolista, molemmat haluavat ottaa yhteyttä. vaikkei mies ehtisi tavata, ei tekstiviesti lähettäminen vie paljon aikaa eli jos hän tosissaan olisi ihastunut, hän kyllä olisi yhteydessä.
Minulla on paljon menoa ja ohjelmaa, en itsekään ehtisi joka päivä näkemään. Mutta viesti tai soitto ei kauaa aikaa vie. Tulkitsen tämän kyllä niin, ettei miestä kiinnosta tarpeeksi. Outoa, sillä on kyllä aina ehdottanut tapaamista kun minä olen ottanut yhteyttä.
Olemme vasta niin vähän aikaa tunteneet etten haluaisi tentata tunteista mitään. Mutta jos ei kuulu mitään huomennakaan niin varmaan pistän torstaina tai perjantaina viestiä ja kysyn vieläkö kiinnostusta löytyy tapaamiselle.
ap
Älä laita yhtään mitään sille miehelle. Mies ottaa kyllä yhteyttä jos häntä kiinnostaa tarpeeksi. Ja jos ei kiinnosta, ethän silloin edes haluaisi häntä? Työkiireet eivät ole mikään syy, jokainen ehtii laittaa parissa sekunnissa tekstiviestin ja kysyä kuulumiset tai soittaa.Anna miehen kaivata soittoasi ja ihmetellä kun sitä ei kuulukkaan.
Hyvältä kuulostaa :)
t. eräs ketjuun aiemmin kirjoitellut
Ja kyllä mies vaikuttaa myös kiinnostuneelta. Mitään varsinaista ei jatkosta puhuttu ja sovittu, mutta varsin hyvä fiilis jäi. Katsotaan, katsotaan...
ap
Samassa tilanteessa... Nyt pitäisi vain malttaa odottaa. Kai se luonto hoitaa ja mies ottaa yhteyttä, kun alkaa tuntua painetta kasseissa :)
Tämä juttu meni sitten vituiksi ennen kuin alkoikaan. Uutta matoa koukkuun vaan...
Samassa tilanteessa... Nyt pitäisi vain malttaa odottaa. Kai se luonto hoitaa ja mies ottaa yhteyttä, kun alkaa tuntua painetta kasseissa :)
Tämä juttu meni sitten vituiksi ennen kuin alkoikaan. Uutta matoa koukkuun vaan...
Harmi juttu. Mutta tosiaan, uutta matoa koukkuun!
ap
Okei, nähtiin sunnuntaina, mutta olisi kiva jos miestä joskus ihan oma-aloitteisesti kiinnostaisi laittaa viestiä tai soittaa.
Vai olenko ollut niin hemmoiteltu aiemmissa suhteissa, kun yhteydenpito on ollut päivittäistä?
Älä ota yhteyttä jos mies on tosissaan kanssasi, hän joko soittaa tai viesittelee. Kaikki miehet eivät vaan halua naista joka potee "läheisriippuvuutta" heti ensimmäisten tapaamiskertojen jälkeen. Omani arvosti minussa suhteemme alussa juuri sitä että annoin hänelle tilaa, enkä heti ihmetellyt mikäli hänestä ei pariin päivään kuulunut mitään. Sama jatkuu suhteessamme edelleen ymmärrämme toistemme työkiireet harrastukset ja ystävät.
Älä ota yhteyttä jos mies on tosissaan kanssasi, hän joko soittaa tai viesittelee. Kaikki miehet eivät vaan halua naista joka potee "läheisriippuvuutta" heti ensimmäisten tapaamiskertojen jälkeen. Omani arvosti minussa suhteemme alussa juuri sitä että annoin hänelle tilaa, enkä heti ihmetellyt mikäli hänestä ei pariin päivään kuulunut mitään. Sama jatkuu suhteessamme edelleen ymmärrämme toistemme työkiireet harrastukset ja ystävät.
vaikeinta tämä vaan tuntuu olevan nyt suhteen (jos tätä nyt edes sellaiseksi voi vielä kutsua)alussa, kun on vielä varsin epävarma sekä toisen tunteista että osittain myös omistani.
Ymmärrän kyllä työkiireet ja harrastukset, minulla on niitä myös :).
Mutta maltan siis mieleni ja odottelen miehen yhteydenottoa. Puuuuuh.
ap
joten huoli pois :).
ap