Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niiiiin ihastunut mutta miehestä ei kuulu :(

Vierailija
14.12.2012 |

Olemme vasta viikko sitten tavanneet, tapasimme baarissa ja vietimme yön yhdessä. Sen jälkeen tapasimme kerran, minun aloitteestani, jälleen yö yhdessä. Jotenkin odotan mieheltä aktiivisuutta ja halua tavata, mutta tntuu että itse pitäisi ensin ottaa yhteyttä että mitään tapahtuu. Tiedän, olen hätäinen, mutta olen tottunut että mies ilmaisee kiinnostuksensa ja on päivittäin yhteydessä.

Masentavaa, eron jälkeen ensimmäinen mies joka oikeasti sykähdyttää ja haluaisin jotain pelkkää seksisuhdetta vakavampaa.

Mitenköhän tässä pitäisi toimia, odottaa miehen yhteydenottoa vai itse (taas) ehdottaa tapaamista?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin nyt käydä suihkussa ja sitten ehkä kuitenkin soitan ja kysyykö lähteekö kahville tänään tai sitten huomenna jotain. Ehkä olen liian innokas ja päällekäyvä, mutta jotenkin vaikea pysyä nahoissani. Ehkä tuolla puhelulla saisin selville kiinnostaako miestä nähdä muissakin merkeissä kuin seksin.

ap

Vierailija
22/56 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap.

Voit vielä laittaa miehelle viestiä, koska kieltäydyit hänen ehdottamastaan tapaamisesta viikonlopulle.

Mutta älä sovi "seksitreffejä" ja tee se selväksi. Jos mies on kiinnostunut, niin haluaa nähdä muissakin merkeissä. Jos ei, niin hän alkaa empimään.

Näin miehenä minusta tuntuu sanomasi perusteella, että kyseinen mies oli seksiseuraa vailla. Siinä ei sinänsä mitään vikaa ole. Se on harmi, jos sinä haluaisit enemmän. Ainoa joka tämän tietää varmuudella on mies itse. Voit kysyä suoraankin, aikuisiahan tässä ollaan?

Ja minusta seksin harrastaminen ensitapaamisella ei yleensä vähennä miehen mielenkiintoa, päinvastoin. Ainoa negatiivinen mitä tuosta saattaa koitua on se, että mies ajattelee ehkä naisella olleen monia yhden illan suhteita. Perinteisesti ajatteleva mies saattaa sitä pitää miinuksena vakavaa seurustelua harkitessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitkin päätynyt samaan mitä ehdotin. ;)

Soita tosiaan puhelimella, tekstiviestit on huono tapa viestiä suhteen alussa.

Vierailija
24/56 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten tainnut tulla hullua hurskaammaksi vieläkään. Juteltiin mukavasti ja mies kysyi milloin ehditään näkemään. Minulla tosiaan illaksi ohjelmaa, mutta kysyin lähtisikö kahville tms. sitä ennen. Mies oli juuri lähdössä urheilemaan, joten sovimme että huomenna voisi nähdä, että palataan asiaan huomenissa.

Ehkäpä olen huomenna sitten viisaampi, tai sitten en :). Vaikka aikuisia tässä todella ollaankin, en kuitenkaan taida vielä pystyä kysymään suoraan haluaako minusta vain seksiä vai muutakin. Kaipa se selviää piakkoin.

ap

Vierailija
25/56 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sänkyyn hypppääminen mitään pilaa. Ehkä kannattaa odottaa, että miehestä kuuluu jotain ja jos ei kuulu, niin antaa olla. Ei se ole tarpeeksi kiinnostunut, vaikka varmaan vähän onkin, kun teillä oli treffit.

Silloin kun itse ei ole niin kauhean innostunut, ei tule ajatelleeksi, että toinen oikeasti odottaa ja jännittää yhteydenottoa. Näitä ei minusta tarvitse tulkita aina niin, että toinen osapuoli on pahantahtoinen kusipää, vaikka se ei toimi kuten toivoisi

Tällä tarkoitan sitä, että se mies voi olla oikeastikin vaikka kuinka kiva ja sen seurassa sulla voi olla tosi hauskaa, vaikka siitä ei sen enempää tulisikaan. Se, että se ei enää soita, ei tarkoita, että se olikin teeskentelevä paska ja vain seksin perässä. Sitä paitsi voihan se lähteä treffeille ihan avoimin mielin ja sitten huomata, että ei kiinnostakaan.

Palstalla ollaan aina niin mustavalkoisia ja vähän lapsellisia näissä asioissa. Miehen pitäisi heti tietää, haluaako enemmän ja jos treffien x jälkeen ei enää tunnukaan siltä, että haluaa, niin oli alusta asti vain pillun perässä ja muutenkin narsisti. :)

Miehet eivät yleensä muutenkaan mieti näitä juttuja niin syvällisesti, ainakaan noin keskimäärin. Tai eivät sitten ainakaan puhu niistä.

Seksi seksinä on ok, mutta jos ihastusta on ilmassa, om tietty ikävää, jos ei saa vastakaikua. Parempi kai siis odottaa ja katsoa. Tai jos pelkkä seksi riittää niin sit tehdä aloite taas jossain vaiheessa...

Vierailija
26/56 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten tainnut tulla hullua hurskaammaksi vieläkään. Juteltiin mukavasti ja mies kysyi milloin ehditään näkemään. Minulla tosiaan illaksi ohjelmaa, mutta kysyin lähtisikö kahville tms. sitä ennen. Mies oli juuri lähdössä urheilemaan, joten sovimme että huomenna voisi nähdä, että palataan asiaan huomenissa.

Ehkäpä olen huomenna sitten viisaampi, tai sitten en :). Vaikka aikuisia tässä todella ollaankin, en kuitenkaan taida vielä pystyä kysymään suoraan haluaako minusta vain seksiä vai muutakin. Kaipa se selviää piakkoin.

ap

Jännää :)

Vierailija
27/56 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa mies ainakin oli mukava ja muutenkin on siis vastannut aina viesteihin jne. Mutta selkeästi minä tässä olen se innokkaampi osapuoli, vaikka yleensä asia on ollut juurikin toisin päin. Siksi kai olenkin niin epävarma ja tulisilla hiilillä, tällaista fiilistä ei ole ollut vuosiin!

Kiitos kaikille vastauksista ja neuvoista :). Jotenkin sitä on aivan uuno tällaisessa tilanteessa, vaikka paljon olen miehiä tapaillut ja pitkiä parisuhteita takana.

ap

Vierailija
28/56 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo ihan heti ensitapaamisemme jälkeen. Ennen ei ole ollut tällaista ongelmaa, olen aina odottanut miesten aloitetta ja yhteydenottoa. Nyt olen toiminut toisin. En kyllä jaksa mitään pelailuja, siksi olen yhteyttä ottanutkin. Mutta nyt kyllä mielestäni on miehen vuoro.

Ei auta kuin kärvistellä ja odottaa miehen yhteydenottoa. Harmittaa kyllä todella paljon jos ei mitään kuulukaan.

Olen viikonloppuna lähdössä joulun viettoon Lappiin, joten tulee reilun viikon mittainen tauko tapaamiseen muutenkin. Mies kyllä tietää tämänkin.

ap

ap

Vierailija
29/56 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viikonloppuna parin yön suhde. Tavattiin siis perjantaina illalla ja lauantaina illalla. Molemmat yöt vietettiin yhdessä. Sunnuntaina lähtiessään mies sanoi että tavataan vielä. Mies oli enemmän innokas osapuoli ja vasta toisena yönä menimme sänkyyn. Olemme vaihtaneet pari sanaa facebookissa, mutta joka kerta minun aloitteestani. Hätäilenköhän suotta ja milloin sitä uskaltaa kysyä tavattaisiko vielä ahdistamatta miestä? Tarkoitukseni ei ollut ihastua, mutta näin sitä kävi... 

Vierailija
30/56 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko antaa revaa heti?

Ei.

Sai sinulta, mitä halusi. Ja nyt etsii jo uutta ''uhria'', ellei jo ole löytänytkin.

Vierailija
31/56 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 17:39"]

Mulla oli viikonloppuna parin yön suhde. Tavattiin siis perjantaina illalla ja lauantaina illalla. Molemmat yöt vietettiin yhdessä. Sunnuntaina lähtiessään mies sanoi että tavataan vielä. Mies oli enemmän innokas osapuoli ja vasta toisena yönä menimme sänkyyn. Olemme vaihtaneet pari sanaa facebookissa, mutta joka kerta minun aloitteestani. Hätäilenköhän suotta ja milloin sitä uskaltaa kysyä tavattaisiko vielä ahdistamatta miestä? Tarkoitukseni ei ollut ihastua, mutta näin sitä kävi... 

[/quote]

Jos sinä olet tehnyt kaikki aloitteet seksin jälkeen, niin mies tietää jo kyllä että haluat tavata, mutta ilmeisesti hän ei halua. Olen niin monesti itsekin todennut, että jos pitää miettiä että "ei kai se mies nyt ahdistu" ja "uskallankohan ottaa yhteyttä" jne niin homma on jo taputeltu. Koska miestä ei kiinnosta. Mutta ei kannata jäädä murehtimaan, kun ei oikeasti itsekään tunne ko. ihmistä, ihastus kohdistuu vain mielikuvaan.

Vierailija
32/56 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, mulla on vähän sama tilanne. Tapasin miehen ollessani vielä edellisessä suhteessa ja ihastuin heti. Tavattiin sitten ihan kahvin tms. merkeissä muutaman kerran. Sitten tämä aiempi suhde kariutui enimmäkseen muista syistä ja tämän jälkeen päädyimme ihastukseni kanssa viettämään yön yhdessä. Olemme senkin jälkeen nähneet sekä muissa merkeissä (esim. leffa) monta kertaa ja kerran vietin yön hänen luonaan.

Ollaan sovittu, että pidetään suhteemme tapailuasteella, koska molemmilla on vielä hankala tilanne edellisten suhteiden osalta emmekä ole valmiita mihinkään vakavaan. Ongelma on nyt minun puoleltani se, että taidan tykätä miehestä enemmän kuin hän minusta :( Minä olen melkein aina se joka ottaa yhteyttä ja ehdottaa tapaamista. On mieskin pari kertaa ehdottanut ja aina vaikuttaa innostuneelta tapaamaan kun minä ehdotan. Huomaan ajattelevani häntä todella paljon ja mietin aina, että milloinkohan hän laittaa viestin ja sitten kun sitä ei kuulu, otan itse yhteyttä.

Onkohan ihan normaalia, että mies ei ota yhteyttä viikkoon(!) yhteisen yön jälkeen, vaikka koko ajan sanoo tykkäävänsä minusta paljon? Vaikka nyt vain tapailemmekin ihan rennoissa merkeissä, niin minusta on outoa, että mies ei ota yhteyttä ollenkaan viikkoon. Sitten kuitenkin haluaa nähdä, kun minä viestittelen. Onkohan mies nyt yhtään kiinnostunut minusta vai suostuuko hän tapaamisiin vain kohteliaisuuttaan? En usko, että mies halusi minulta vain seksiä, sillä seksin jälkeenkin on halunnut tavata ja vain jutella/hengailla. Eli siitä ei kai ole kyse. Mietin kuitenkin, että pitäisiköhän nyt lopettaa tämä "suhde", kun itse alan tuntea jotain tätä miestä kohtaan ja haluaisin tavata useammin, mutta hän ei vaikuta kiinnostuneelta... Järkevää olisi kai ainakin odottaa häneltä yhteydenottoa ja jos sitä ei kuulu, niin homma olisi sitten sillä ohi? Ei kai ole järkeä itse ehdotella tapaamisia, jos mies ei siitä selvästi ole yhtä innoissaan kuin minä?

Anteeksi sekava selitys, en nyt oikein saa puettua tilannetta sanoiksi. Mutta neuvoja kaipailisin niin mieheiltä kuin naisilta.

Vierailija
33/56 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

iänvanaha ketju....

Vierailija
34/56 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se haittaa :) Joku oli jo nostanut sen ylös ja koska kyse on samankaltaisesta tilanteesta, niin ajattelin kysellä täältä neuvoja/kommentteja enkä aloittaa uutta ketjua.

Vierailija
35/56 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tämähän on aloittamani ketju!

Muutimme juuri yhteen ja elämä hymyilee :)!

ap

Vierailija
36/56 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ap :D Paljon onnea teille!

Puhuitteko miehen kanssa koskaan, miksi hän otti yhteyttä niin nihkeästi? Oliko kuitenkin todella ihastunut sinuun?

Vierailija
37/56 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Ei kuulemma halunnut olla liian päällekäyvä, hah! 

Ap

Vierailija
38/56 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin tätä ketjua selailemaan kun itse saman tapaisessa tilanteessa. Vastauksista sai jo jonkinlaista näkökulmaa mutta kerron nyt vielä oman tilanteeni.

Tapasin miehen baarissa. Sitä voisi kuvailla omalta puoleltani rakkaudeksi ensi silmäyksellä, siltä se ainakin tuntui koska olin sulaa siihen paikkaan kun katseet kohtas. Ulkonäöllisesti siis kaikkea sitä mitä itse hain miehestä. Itse jokseenkin ujona ja ihmissuhteissa siipeeni saaneena kieltäydyin menemästä tekemään tuttavuutta kaverien painostuksesta huolimatta. Kävi kuitenkin niin että hyvä miespuolinen ystäväni päätyi juttusille kyseisen komistuksen kanssa ja oli vihjannut tietävänsä erään viehkeän naispuolisen joka piti tätä hyvännäköisenä. No kappas kummaa siinä sitten seuraavaksi käteltiinkin ja päädyin viettämään loppu illan hänen seurassaan juttellen ja numeroitakin totta kai vaihdettiin. Fiksu, komea, hauska, kohtelias olin aivan myyty. Kehui kauniiksi ja kysyi saako viedä mut ulos joku päivä. Pilkun aikaa suuntasimme kumpikin koteihimmi ja hyvästiksi vain halasimme pitkään. Ei pussailua, ei jatkoille pyyntöä vain pitkä ja sitäkin jännittävämpi halaus. Jatkoimme vielä yöllä viestittelyä ja aamulla miehestä kuului heti. Toivotti hyvää huomenta ja kyseli sainko nukuttua yms. Sovittiin päivää millon veisi ulos ja tutustuimme lisää. Kävi kuitenkin niin että päädyin miehen luo ennen sovittuja treffejä. Oli tosi helppo olla heti alusta asti. Juttelimme ja katsoimme leffaa sylikkäin peiton alla käsi kädessä. Suudelmiakin vaihdettiin myöhemmin illalla. Ja jos joku niin se suudelma tuntui vatsanpohjassa asti! Mies sanoi ihania asioita ja vaikutti tarkoittavan niitä. Ehdin itse vähän varovaisempana aikaisemmista kokemuksista hämmentyä ja vähän ahdistuakkin mutta muuten nautin kovasti hänen seurastaan. Tapasimme heti seuraavana päivänä uudestaan ja sillä kertaa jäin hänen luokseen myös yöksi. Nukuimme sylikkäin ja puhuimme, myös seksiä oli ja se oli upeinta koskaan. Myös mies sanoi olevansa sitä mieltä ettei ole koskaan mennyt niin hyvin kemiat yksiin makuuhuoneen puolella tai muutenkaan. Jatkoimme viestittelyä. Murutteli ja kehuja sateli ja pyys uudestaan luokseen mutta jouduin muiden kiireiden takia kieltäytymään kumpanakin päivänä. Sitten koitti päivä kun oltiin sovittu treffit. Soitti puoli tuntia sovitusta ajasta että joutuu perumaan muiden kiireiden takia ja on pahoillaan että lupaa kyllä viedä heti ensi viikolla. Hyväksyin anteeksi pyynnön mutta näytin että olin pettynyt mutta minkä kiireille mahtaa. Siitä seuraavan päivän viestiteltiin vielä normaalisti ja kaikki tuntui olevan hyvin. Sitten ei kuulunutkaan yht äkkiä mitään. Sanoi olevansa tosi kiireinen koko seuraavan viikon. Huonoja kokemuksia keränneenä pyysin sanomaan suoraan mikäli ei ole kiinnostusta että en halua epäillä hänen menojaan mutta on tullut monesto vastaan tekosyy että on kiire. Sanoi että soittelee illemmalla ja että ei ole ketään toista älä huoli muru. No rauhotuin hieman. Soittoa ei tullut sinä iltana. Viestejä ei ollut kuulemma aikaa laittaa. Pari kertaa puhuimme vielä viime viikolla puhelimessa valitteli kiireitä ja sanoi että seuraavalla viikolla pitäisi helpottaa ja pyysi soittamaan seuraavana aamuna kun herään. Soitin mutta ei vastannut ja sen jälkeen ei ole kuulunut pihaustakaan kyseisestä tyypistä. Oon aivan hämmentynyt ja en tiedä mitä tehdä. Vaikutti tosi kiinnostuneelta ja itsekkin ehdin ihastua korviani myöten. Eniten kai hämmentää että pyysin kuitenkin kertomaan rehellisesti mikäli ei kiinnosta ja että kuitenkin pyysi soittamaan mutta vaikea kuvitella että kellään olisi niin kiire ettei ehdi takaisin soittamaan tai laittamaan viestiä, naamakirjaa ehtii kuitenkin päivittämään. Periaatteessa voisi siis vetää johtopäätöksen ettei kiinnosta mutta jotenkin kaipaisin selitystä että teinkö jotain väärin ja olisiko mitään enää tehtävissä ? Koskaan tuntenut samanlaista vetovoimaa kehenkään.

Vierailija
39/56 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko tässä muuta sanoa: http://www.youtube.com/watch?v=c4WZnkbNmQA 

Vierailija
40/56 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies käyttäytyy kummallisesti ja oli viimeyön poissa kotoakin ja epäilen onko ihastunut toiseen. On urheilullinen.